Camping Minicamping W'tjewel ****

8,6

70 reviews over Camping Minicamping W'tjewel in het Nederlands

Hele fijne camping

Ksan, 23-8-2017

Bijna anderhalve week genoten op deze minicamping. Fijne ruime plekken met stroom en water op de eigen plaats. Ideaal met twee kleine kinderen onder de drie. We stonden dicht bij de grote speeltuin waar de oudste volop kon spelen. Ook de tractors en skelters die beschikbaar worden gesteld zijn ideaal. Aardige beheerders en alles is goed onderhouden. Van de aanwezige groepen in de groepsaccomodatie geen hinder gehad. Zeker een plekje waar we nog een keer terug komen om te genieten van de rust.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

een super relaxte, uitstekend verzorgde camping

Sjaak en Lia, 18-8-2017

Heel ruime (grote) plaatsen en fantastisch privé sanitair! Géén last van de groepen kinderen in de groepsaccomodatie. Eetgelegenheden op fietsafstand.

Enig minpuntje was de Wifi.

Gereisd met partner in augustus 2017

Rustig, keurig, goed verzorgd.

Cor, 17-8-2017

Wel goed was de algehele verzorging van de camping.

Niet goed was het bereik van de wifi. En er zijn voor de mannen 1 en voor de vrouwen 1 toilet. Erg weinig.

Gereisd met partner in juli 2017

Lekker relaxte camping met prima mogelijkheden

Tom, 2-8-2017

Wij hebben geen minpunten ervaren
Gereisd met partner in juni 2017

Echt nooit meer!

Kampeerder, 1-8-2017

Goed: ruime plaats.

Niet goed; zeer veel overlast van de jongeren uit de groepsaccomodatie. Deze mochten tot 24.00 uur in de speeltuin welke gelijk naast de camping ligt. Schreeuwend, vloekend en elkaar seks en doodverwensingen toeroepend

Midden in de nacht ook overlast door jongeren die via het raam aan het schreeuwen waren en via het raam de accomodatie verlieten.

Ook overdag hingen jongeren uit de ramen. Intimideren en schelden. Deze accomodatie is rondom sanitaire voorzieningen en de ramen van de slaapkamers zitten aan de kant van de camping.

Met beheerder over gesproken. Hij gaf aan niet te controleren, het geen probleem te vinden dat een grote groep jongeren op die manier in de speeltuin was.

Zijn reactie: een camping en groepsaccomodatie bijten elkaar.

Het was dat het regende anders waren we na 2 dagen weg gegaan, nu de dag erna vertrokken.

Te gek!!

Danielle Brouwers, 1-8-2017

Deze camping is zo mooi, ik ga hier zeker terug komen. Geen wonder dat mijn buren hier jaren gestaan hebben! We hadden een plekje met privé sanitair, ronduit geweldig, ideaal met ons kleine ventje.

Het is er geweldig

M van mol, 10-6-2017

Je bent zo bij de winkels
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig Super

NELLY DE GROOT, 12-5-2017

Super mooi en zeer goed onderhouden. Zeer lieven mensen en helpen je als het moet. Zeer mooie plek en en lekker rustig
Gereisd met partner in april 2017

aan te raden

fam. Spits, 12-12-2016

de ontvangst en staanplaatsen.

en als je onverhoeds terug moet naar huis, werd er toch een plekje voor je gevonden op de reeds oevervolle camping.... Hulde...

Gereisd met partner in mei 2015

Super leuke minicamping

Fam Frenken, 28-8-2016

Super leuke minicamping. Wij hebben er een aantal dagen genoten.

Zeer Groot min punt was de overlast van de accommodatie midden in de nacht. waardoor de kinderen regelmatig huilend wakker werden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping W'tjewel in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping W'tjewel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping W'tjewel scoort een 8.59 uit 10 op basis van 70 reviews.