Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Schaapskooi

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Schaapskooi
Groepsaccommodatie De Schaapskooi
8,1

14 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Schaapskooi in het Nederlands

fantastisch

j. de koning, 21-6-2017

ik kom hier al van af mij geboorte bij mij opa en oma op bedoel. tegenwoordig ken ik de family Muskens heel goed. het zijn enorme lieve en warmhartige mensen. in overleg kan je heel veel bereiken.

ik ben altijd met mijn opa in de bossen geweest en samen met jan de aardappelen gaan rooien. samen met Mariet de caravan goed gezet en nog veel meer mee gemaakt. ik vind het een geweldige plek die ik nooit zal vergeten!

Gereisd alleenreizend in april 2017

Heerlijke plek om te wandelen en s avonds te zijn

Miranda, 21-1-2017

De Schaapskooi heeft een prachtige ligging en is een heerlijk huis om met grotere groepen te verblijven.Wij verbleven er tijdens de sneeuw in januari. We hebben fijn bij de open haard een gezellige avond gehad. Lekker ween wandelen en sleeën in de Drunense DuInen. Het was ook fijn dat iedereen zijn eigen slaapkamer met douche en wc had.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Mooie accommodatie in een fantastische omgeving

Maaike, 11-10-2016

Verbleven met een groep. Mooie kamers met eigen sanitair. Kinderen vermaakte zich goed met de eigenaar en de schapen en de hond. Daarnaast is de loonse en drunense duinen een prachtig natuurgebied op loopafstand. Heerlijk om te bezoeken met mooi weer en ook de efteling is dichtbij wat erg leuk was voor een dagje met de kinderen. Top weekend gehad!
Gereisd met vrienden in januari 2016

Heerlijke plek op een mooie locatie

Johan de Vos, 11-10-2016

Fijn huis met veel slaapkamers. De locatie regen de Loonse en Drunense Dunne us schitterend. Van alles te doen voor jong en oud.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Vriendelijk maar volgende keer een ander huis.

mw. B. van Rooijen, 17-6-2016

Een familieweekend met 30 personen, zeer geslaagd!

Het sanitair was prima, de kamers wat zanderig. De keuken was niet schoon, last van mieren en een afwasmachine die in de horeca wordt gebruikt als spoelmachine; meerdere keren afwassen met hetzelfde water was voor ons geen optie en hij wast niet schoon. Het terras biedt weinig privacy, tijdens het schaapsscheren namen bezoekers spontaan plaats op ons terras en wilde best een drankje bestellen :-) !! Dat de, overigens bijzonder vriendelijke, eigenaren 's avonds een feestje gaven vonden wij storend; herrie en ook toen geen privacy.

Voor 2 honden moesten wij 2 x 25 euro betalen, dit vonden wij wat overdreven. De inrichting is weinig sfeervol. Er is geen overkapping bij het terras, wij hadden mooi weer gelukkig.

Gezien de prijs en website hadden wij toch hogere verwachtingen.

Het huis ligt erg mooi direct aan de Drunense duinen en je kunt er van huis uit prachtig wandelen.

Gereisd met vrienden in juni 2016
de Schaapskooi, Online diensten, 26-9-2016

Dag mevrouw van Rooijen,

Leuk om te horen dat het familieweekend zeer geslaagd was! Wat jammer dat je ons niet hebt laten weten dat je last had van de mieren en dat de afwasmachine het niet goed deed, anders hadden we je wellicht kunnen helpen. Jullie zijn net in drukke periode geweest met daarin het schaapscheren en een feestje van de lokale voetbalclub. Excuses als je daar last van hebt ondervonden.

We hopen dat je al met al toch een goed weekend hebt gehad, en we zien je graag nog een keertje terug.

- De schaapskooi

Fijne uitvalsbasis

Daan D, 13-9-2015

Wij verbleven met familie en vrienden een weekend lang in de groepsaccomodatie rondom ons huwelijk in Heusden.

Al in de aanloop kregen we veel goede adviezen van de beheerders rondom onze wensen, ook met betrekking tot onze bruiloft. De locatie is goed gefaciliteerd en indien nodig staan de beheerders onmiddelijk klaar om oplossingen aan te bieden. Ook van onze gasten met (kleine) kinderen hebben we geen enkel verkeerd woord gehoord. Wij hadden het hele weekend mooi weer, dus we verbleven veel buiten. Ik kan me voorstellen dat het wat krap wordt binnen als je alle bedden vult en het is slecht weer. Maar daar hadden wij dus geen last van!

Ook al hebben wij als bruidspaar geen tijd gehad om de omgeving (Loonse en Drunense duinen) te verkennen, van onze gasten hebben we veel positieve reacties gekregen.

Nogmaals dank voor een heerlijk wekkend!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Een keer genoeg

Kees, 16-8-2013

We werden gelokt door de mooie website van de camping. Ruime plaatsen. Sanitair erg gedateerd vies en smerig. Weinig onderhoud en aandacht. Geen wegwijs op de camping. Waar afval te deponeren enz.
Gereisd met partner in juli 2013
De Schaapskooi, Online diensten, 1-4-2015

Dag Cees,

Wat vervelend om te horen dat jullie geen goede ervaring hebben gehad op onze boerderijcamping. Sinds jullie verblijf zijn wij aan de slag gegaan met nieuwe sanitaire voorzieningen en worden deze een stuk beter onderhouden. Wij blijven ons best doen om onze voorzieningen te verbeteren!

mooie omgeving, stoffig/rommelig huis

ingrid, 7-6-2013

De omgeving is heel geschikt om te wandelen direct vanuit huis. Elke kamer heeft zijn eigen badkamer maar kijk uit voor het brandalarm. Bij het huis een mooi eigen speelveld. Het huis was rommelig en stof lag onder de bedden, tafels zowel buiten als binnen eerst schoon moeten maken, servies goed was niet schoon. Dat er vervolgens een deel van de borg wordt ingehouden vanwege ketchup vlekken vraagt om deze beoordeling! BBQ van de keurslager was goed. een volgend familie weekend zoeken we een ander huis.
Gereisd met vrienden in mei 2013
De Schaapskooi, Online diensten, 1-4-2015

Hallo Ingrid,

Bedankt voor je beoordeling van onze accommodatie. Wij kunnen inderdaad beamen dat wij in de zomer van 2013 onderbemand waren en de schoonmaak daar in die periode onder heeft geleden. Onze oprechte excuses daarvoor! Wij doen onze uiterste best om te zorgen dat dit niet meer voorkomt.

mooie plek, maar is smoezelig

van zundert, 15-5-2012

wij zijn met onze familie een weekeinde in mei 2012 geweest,

het huis was vies en stoffig overal hingen spinnenraggen , lakens en bedden waren smoezelig, keuken apparatuur is oud, zoals koelkast ligt water, vaatwasser is goor, wast met z'n eigen water, alles is aan vernieuwing toe. verder vriendelijke mensen en voor kleine kinderen ideaal.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Prima groepsaccommodatie

Fam. van Beuningen, 24-5-2011

Wij zijn in maart een weekend met onze familie in de Schaapskooi geweest.

De accommodatie was zeer schoon toen wij aan kwamen! De bedden lager heerlijk.

Ook heel fijn dat er een invaliden-badkamer en -wc aanwezig zijn.

Keuken was van alle gemakken voorzien. De nieuwe oven hebben wij meteen in gebruik genomen. Ondanks de drukte met het lammeren, had de eigenaresse alle tijd voor ons als wij iets te vragen hadden.

Kortom, absoluut voor herhaling vatbaar! Ans en Henk

Gereisd met vrienden in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Schaapskooi in Drunen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Schaapskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Schaapskooi scoort een 8.14 uit 10 op basis van 14 reviews.