Camping Natuurkampeerterrein De Duiventoren

8,6

17 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Duiventoren in het Nederlands

Voor ons niet meer

j.s.t, 29-8-2017

Afgelopen zomervakantie hebben wij ruim een week op deze camping gestaan.

Wij vonden de plekken erg klein voor een natuurkampeerterrein. Sommige mensen stonden met hun voortent tot aan het looppad of scheerlijn aan scheerlijn.

De sfeer op de camping is wel heel gemoedelijk.

Het wc's werden soms maar 1 of 2 keer per dag schoongemaakt bij een volle camping met kleine kinderen is dit niet voldoende, na het schoonmaken stonk het vaak nog steeds (alsof je een openbaar toilet binnen kwam) waarschijnlijk door het urinoir wat niet kon worden doorgetrokken. De douches zijn prima, fijne harde straal.

De eigenaren hebben wij niet gesproken, bij aankomst niemand aanwezig door de telefoon werd gezegd dat ze iedere avond een rondje over de camping lopen maar wij hebben de hele week niemand gezien. Broodjes werden op de tafel gelegd en er kon geen goedemorgen vanaf.

De vuurkorven op de camping zijn erg leuk, jammer dat het hout wat de eigenaar verkoopt zo groot is dat het bijna niet in de korf past, en zo hard is dat je je bijl erop kapot slaat.

Ook jammer dat de groentetuin die op de website wordt genoemd maar 2 x in de week open is, een gemiste inkomsten kans voor de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gezellig en gemoedelijk

Peter v. M, 24-6-2017

Mooi terrein met veel verschillende soorten dingen. Vooraan een speelterreintje. Achteraan is water. Voor kinderen die jong zijn fijn gescheiden. Ook is er een familiedouche en mooi sanitair, goed ingericht voor gezinnen.

Aardige eigenaren die graag een praatje met je maken tijdens hun werk. Ook zijn er gemeenschappelijke faciliteiten waardoor je veel contact met anderen hebt een een gemoedelijke sfeer krijgt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Voor mij nooit meer

Herm, 18-6-2017

Door de week lekker rustig maar in het weekend één gekkenhuis.

Je zit dan als rustzoekende natuurcampingliefhebber midden in

een speeltuin met heel veel schreeuwende kinderen.

Verder was er door de leiding een fout gemaak in de reservering

waardoor ik na twee dagen moest verhuizen. Niet prettig dat ze hun

fout in mijn schoenen schoven.

Verder mooie camping hoor, voor gezinnen met kinderen, maar noem

het geen natuurcamping.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Lekker los. Hippystyle

Mirjam, 16-9-2016

In de natuur camperen. Grote plekken. Elke tent eigen vuurkorf. Eigen picknick tafel. Zwemvijver in het bos.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zo vanuit je tent het zwemven in ...... heerlijk!

S. Boer, 19-8-2016

Zeer fijne camping met persoonlijke aandacht. De broodjes worden 's morgens door de eigenaar naar je plekje gebracht. Zwemmen in de Ven die op de camping ligt, 's avonds kampvuur en genieten van het niets.... Wij waren er slechts vier dagen en zijn de camping amper af geweest, het was dan ook schitterend weer! Ontzettend fijne sfeer, gemoedelijk en vriendelijk. Iedereen heeft tijd voor een vriendelijk woord.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heel heerlijk en écht.

wolligenlollig, 1-8-2016

Voor jonge én kleine kinderen (baby's ook!) is het hier heerlijk; skelters, trampoline, bos, zandpoeltje, water, de yurt met verassende spelletjes, sanitair voor kleine én grote mensjes toegankelijk en voldoende ruimte voor je eigen stekkie. Geen gedoe over afwas mein en dein; écht helemaal goed! De eigenaren willen dat graag zo houden. Fijn dat er een koelkast is in de yurt om melk/vleeswaren etc koel te houden. Jammer dat er gasten zijn die er 6PACK bier/flesSEN wijn in zetten.

Tip voor de beheerders/sters: hang een watervaste stift aan een touwtje naast de koelkast; dan kan één ieder zn naam op zijn/haar ding schrijven. Lijkt me dat men daardoor óók bewuster wordt van de luxe van de koelkast... En dát is ons énige puntje van kritiek.... Maar eigenlijk: een heel heerlijke; grandioos relaxte gezellige vakantie gehad! Tot de volgende keer Lisette, Jan , Maud en Guus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

kei leuk

Natalie, 12-6-2016

Helemaal geweldig. Zeker als je maar een weekend gaat. Je hoeft namelijk alleen wat kleding en een slaapplek mee te nemen, dus je kan licht reizen. Verder is alles daar. Maar ook voor langer is het leuk.

Er is een compleet ingerichte keuken die je mag gebruiken. En die zit dan heel gezellig in een mooie tent. Yurt. Compleet met tafeltjes en spelletjes. En koffie, thee en eieren voor 20 ct. Broodjesservice.

Een nieuw toiletgebouw waar alles aanwezig is. Inclusief afwasmiddel en theedoeken.

Voor kinderen een berg skelters, kleine speeltuin, zwemvijver.

En wat wij het leukst vonden. Fikkie stoken. Bij de zwemvijver is een grote stookplaats. Maar je mag ook een vuurkorf pakken en bij je eigen plek neerzetten. Hout is volop aanwezig tegen betaling. Aanmaakblokjes erbij.

Wij hebben ons prima vermaakt!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

heel fijn

lmc, 22-5-2016

een camping die voor ons de juiste dingen had: skelters waar de jongens lekker op konden rijden, een zandbak, trampoline, klimrek waar alle kinderen van de camping elkaar vonden, zelf hout pakken en 's avonds in de vuurkorf branden (met of zonder marsmellows), een ontspannen sfeer, een picknicktafel op je plaats en de mogelijkheid om broodjes te bestellen. De Yurt hebben we niet nodig gehad door dat het lekker weer was, maar anders hadden we daar zeker een spelletje gespeeld. En geen douche muntjes.

Nadeel: de vuurkorven hebben ook een nadeel: de rook....

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Prachtig terrein, zeer gastvrij

Indy Mul, 4-9-2015

Zeer vriendelijke gastvrije eigenaren die alles goed georganiseerd hebben op hun prachtige natuurkampeerterrein. Zo is er kookgelegenheid in de yurt, een waterkoker, broodjesservice enz. Sanitair is helemaal nieuw en ziet er goed uit. Terrein is prachtig met veel bloemen erom heen. 's Avonds zijn er overal kampvuurtjes. Zwemvijver met schoon bronwater ligt heel mooi. Een mooi plekje. Camping was eind augustus helemaal vol...
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek

Alma, 7-8-2015

Met onze 3 kinderen(8,9 en9) hebben we 9 dagen genoten op deze camping. Heerlijke groente elke dag vers geplukt, geslapen in twee 'houten tenten', gekookt in de Yurt. Heel natuurlijk en ongecompliceerd allemaal. Een ontdekking!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein De Duiventoren in Dorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein De Duiventoren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natuurkampeerterrein De Duiventoren scoort een 8.56 uit 10 op basis van 17 reviews.