Bed and Breakfast Suite-Buitenverwachting *****

9,5

9 reviews over Bed and Breakfast Suite-Buitenverwachting in het Nederlands

Geweldige ervaring!

Orlando Brugman, 22-6-2017

Suite Buitenverwachting is echt fantastisch! We hebben genoten van de rust, het heetlijke ontbijt,zwembad en sauna. Wij komen zeker weer terug!
Gereisd met partner in juni 2017
Barbara en Mark, Eigenaar, 5-7-2017
bedankt voor jullie review! Het was fijn om jullie als gasten te hebben.

In 1 woord top!

Patrick, 16-11-2015

Vanaf het moment dat je aankomt voel je je al thuis.

Barbera en Mark zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en geen vraag is te veel.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2015

Tip voor luxe weekend met partner

fam Spaninks, 1-7-2014

Heerlijk adres voor een weekend genieten met je partner. Ook voorzien van gratis huisdieren in de tuin zoals haan en waakhond. Dongen zelf is niet echt bijzonder. Klein winkelaanbod, weinig terrassen.
Gereisd met partner in juni 2014

Een plek om heerlijk tot rust te komen

Rob, 3-2-2014

Bedankt voor een ontspannen weekend in jullie fantastische bed en breakfast. Het privé zwembad en de sauna zijn een enorme luxe. We willen je graag bedanken voor de goede zorgen en het heerlijke ontbijt. We komen graag nog een keer terug.

Rob & Claudia

Gereisd met partner in januari 2014

Luxe en rust

Mari Vermeer, 17-11-2013

Luxe verblijf met alle privacy.

Ontbijt is ruim voldoende en met verse producten.

Het zwembad en de sauna is heerlijk om lekker te ontspannen.

Bij aankomst merk je de gastvrijheid door de vriendelijke ontvangst.

Suite heeft alles wat je nodig hebt, grote badkamer, grote slaapkamer.

We hebben lekker genoten.

Gereisd met partner in november 2013

Top locatie met prive zwembad!

Arlette, 27-7-2013

Op een prachtige locatie staat deze B&B. Je kunt er heerlijk zwemmen in het privé zwembad. (dat heb je helemaal voor jezelf) Overdekt, dus ook met slecht weer een succes. De deuren kunnen helemaal open voor het ''buitengevoel''. Heerlijke ligbedden om te zonnen. Veel handdoeken!! Grote zitkamer, mooie slaapkamer en prima badkamer. We hebben in de avond zelf gekookt en buiten gegeten. Het ontbijt wordt verzorgd en is heerlijk! Dit is een absolute aanrader. Niet goedkoop maar daar krijg je ook veel voor. Wij komen zeker terug.
Gereisd anders in juli 2013

Doen!

Willem en Jacqueline, 26-1-2012

Heerlijk 2 overnachtingen! Gastvrij ontvangen en huis is super! Alles schoon en verzorgd en als je wensen hebt gewoon aangeven! Wij kwamen echt voor de rust en onze privacy werd gerespecteerd. Ontbijt super de luxe! Genoeg en steeds schone handdoeken, sauna en zwembad maken het af!

Ook echt leuk om kado te doen!

Gereisd met partner in januari 2012

Top luxe B&B met perfecte ligging!

Suzanne Drost van der Hoeven, 22-8-2011

De suite is in een woord top. Veel ruimte, mooie ligging, luxe en gezellig. Frits en Barbara zijn super gastvrij en laten je erg welkom voelen. het feit dat je alle ruimte hebt en een prive zwembad (overdekt) en sauna geven het geheel ook nog een perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Vanuit de suite zijn bv de Drunense Duinen, De Biesbosch, De Efteling, Breda en 's-Hertogenbosch perfect bereikbaar. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2011

PARADIJSJE OP AARDE !!!

Shirley en Leon, 28-6-2011

Super hartelijk ontvangen door de eigenaren. Gelijk een thuis-gevoel! Een lekker drankje van het huis en een ongedwongen sfeer. In de apart staande villa zit een inpandig zwembad en sauna voor eigen gebruik! 2 badkamers/toiletten. Mooie keuken en luxe slaapkamer.Veel kastruimte. Badjassen en slippers aanwezig. Ook veel handdoeken voor sauna en zwembad.2 Ligstoelen buiten en s,ochtends vers ( van ,t land ) ontbijt en krant op zelf te kiezen tijd. Wordt gebracht naar de villa als je wilt. Veel privacy en parkeerplaats aanwezig. In de keuken alle faciliteiten aanwezig. Kortom een paradijsje!!!

Komen zeker hier weer terug. Ideaal ook als bruidsuite of om iets bijzonders te vieren.

Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Suite-Buitenverwachting in Dongen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Suite-Buitenverwachting zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Suite-Buitenverwachting scoort een 9.5 uit 10 op basis van 9 reviews.