Camping Minicamping Pukkemukhoeve

Camping Minicamping Pukkemukhoeve
Minicamping Pukkemukhoeve
7,9

17 reviews over Camping Minicamping Pukkemukhoeve in het Nederlands

Binnen- buiten speeltuin en camping

Anoniem, 25-6-2017

De speeltuin is heel leuk voor de kinderen. Daarnaast een chalet gehuurd. Helaas was dit anders dan verwacht, vloer in de grote slaapkamer is rot, plafond is daar beschimmeld, stapelbedden zijn in verhoudinge te hoog voor het dak. Zodat zelfs kleine kinderen telkens hun hoofd stoten. Het servies in de keuken was smerig. Er lag geen informatie boekje en dit hadden we ook niet bij het inchecken meegekregen, waar de toiletten en douches zijn, waar hetafval naar toe kan en een noodnummer. Geen buiten tafel of parasol aanwezig.
        Gereisd met vrienden in juni 2017

Supergave camping met geweldig speelparadijs!

Anne, 19-8-2016

Het is heerlijk om je kinderen, in ons geval een kleinzoon van 2,5 jaar, hier te laten spelen tussen de dieren. De enorme berg zand en de waterspeeltuin vond hij fantastisch. Het sprookjesbos vond hij ook geweldig! En wij waren onder de indruk hoe netjes, schoon en prachtig alles is aangelegd. Heel sfeervol! We zien er naar uit om terug te keren!
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

fantastische camping voor het hele gezin

michel, 10-5-2016

Voor kinderen een paradijs! Leuk park, zeer verzorgd en voor kinderen veel te doen. Beperkte hoeveelheid sanitair, maar goed onderhouden en schoon.
        Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Fantastisch!

J.Janseon, 8-5-2016

Wat een fijne kleine camping! Mooie grote plekken, net sanitair. Het park is voor kindjes tot zo 10a12 jaar, dus veel vriendjes op de camping. Vanaf het moment dat de autodeur opengaat zijn de kinderen druk.

Je krijgt kaartjes voor Pukkemuk, onbeperkt toegang. Wij gingen 's morgens, 's middags en ook nog na het eten even in de klompjesbaan.

Pukkemuk is een superleuk park. Wij waren er met een 3 en een 4 jarige en die vonden het fantastisch. De diertjes, de klompjesbaan, de waterplaats en heerlijk in de modder stampen in de supergrote zandspeelplaats.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

gemiste kans

Beekhof, 24-7-2010

We zijn een paar dagen op de camping geweest. De eerste indruk voor de kinderen was fantastisch met zo'n mooie binnen en buiten speeltuin. Al gauw kwamen we er achter dat de kinderen hiet een keer per dag gebruik van konden maken tussen 17.00-18.30 uur. Als je er gewoon overdag naar binnen wilde kreeg je 50% korting. Waardeloos natuurlijk, want wat is er nu leuker voor kinderen om steeds erin en eruit te kunnen. Als de eigenaar slim is dan verhoogd hij wat de prijs zodat de camping kinderen er onbeperkt in en uit kunnen. Ook jammer dat er geen animatie was(waren te weinig kinderen vlgs de eigenaar)
        Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Toppertje!

Erik Dekker Onderhouds en Schildersbedrijf, 21-8-2009

Als er slechte recencies over de Pukkemuk worden geschreven dan ligt dat waarschijnlijk aan de schrijvers zelf!

Wij zijn 2 x geweest dit jaar, helaas was het in aug niet druk op de camping.

Aardige baas die je helpt als ie kan, vriendelijk personeel, mooie grasmat, ruime plaatsen, een aanrader!succes met de uitbreiding! groeten uit Middelburg!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Super!!!!!

N. Siemons, 21-3-2009

Wij gingen met ons gezin een weekje naar de camping. We hadden een challetje gehuurd en dat was echt fantastisch! Alles erin en erop, en nog een mooi afgewerkt ook. Ik heb het er echt naar mijn zin gehad. En er is niks mooier dan 's ochtends wakker worden in een open omgeving met het zonnetje erbij!

We gaan zeker terug

fam. van Groesen, 14-3-2009

Wij waren met 2 gezinnen en 5 kinderen. Ze mochten maar een keer per dag de speeltuin in per overnachting.Dus dit ging via kaartjes dus je kon gewoon 2 keer naar binnen maar wel op 2 kaartjes.En na half 6 mogen de kinderen gratis naar binnen. Tussen half 7 en kwart 7 werd een spel gedaan of geknutseld. Zelfs als het regende dan werd er binnen animatie gedaan.

We hadden ook 2 plekken naast elkaar zonder tussen scheiding.Ideaal dus.

We mochten zelfs kiezen tussen de plekken waar we gingen staan.

Alles was top en we hebben net voor dit jaar gereserveerd.

grandioos

beerens, 6-3-2009

Wij waren gezellig met de klein kinderen op deze camping,

heerlijk genoten, mooi grasveld

een klein badje neer gezet, want het was erg warm weer.

gezellige uren doorgebracht bij de speeltuin

Topper

petra emans, 6-3-2009

Een geweldige camping

wij hebben echt genoten, de kinderen ook.

Veel gespeelt, veel geknutselt.

het paardje was erg lief en de kinderen hebben paardje gereden.

zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Pukkemukhoeve in Dongen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Pukkemukhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Pukkemukhoeve scoort een 7.87 uit 10 op basis van 17 reviews.