9,3

Uitstekend

Zoover award

189 reviews over Camping Minicamping de Groenstraat in het Nederlands

Na 40 jaar kamperen is dit mijn mooiste camping.

Nico Smit, 11-8-2017

Goed: prachtige en zeer ruime plekken met een prima verzorgde grasmat,

blinkend schoon sanitair dat enkele malen per dag wordt schoongemaakt,

overal bloemen (geeft een feestelijk gevoel),

fruit en groente te koop van eigen kweek (spotgoedkoop),

de aanwezig ezels en varkens geven een echt buitengevoel,

en vooral: Wendy en Johan zijn bevlogen en hartelijke mensen, uiterst vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug hier.

Niet goed: geen winkeltje. Maar ja: Dongen is vlakbij en daar zijn ruim voldoende winkels

Geweldig

Maria en Frits, 10-8-2017

Wij hebben 2 mooie weken op de camping gehad. Het is een rustige, schone camping met grote plaatsen voor de caravan. Een aanrader!!
Gereisd met vrienden in juli 2017

De beste camping die we ooit bezochten

Wim en Herma Boersma Hardenberg, 10-8-2017

Sanitair kraakhelder. Grote staanplaatsen. Autovrij. Leuke inrichting. Gastvrij
Gereisd met partner in augustus 2017

in 60 jaar kamperen nooit zo' n camping gezien!

Lily, 7-8-2017

Een super verzorgde camping, grote plekken op een prachtig, dagelijks onderhouden grasmat. Ieder heeft een waterpunt, een grondzeil zodat het gras mooi blijft. De ontvangst is allerhartelijkst, de mensen en de vele bloemen lachen je toe.Het sanitair blinkt, wordt perfect verzorgd. De gastvrouw heeft de gave van empathie en gepaste zakelijkheid: een duizendpoot die er altijd voor je is, biedt hulp en hartelijkheid. De gastheer is ook duidelijk zichtbaar, onderhoudt de omgeving en de aanwezige dieren. Kortom: een hardwerkend stel met het hart op de goede plek.

Ik kampeer al zeker 60 jaar, de laatste jaren graag op minicampings. Rust en gemoedelijkheid , daar kun je hier op rekenen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Het is een heerlijke schone een zeer vriendelijke

Andre, 6-8-2017

Het is gewoon in een woord geweldig, ik heb zelden een camping gezien die zo schoon en opgeruimd is als deze.

De toilet en douche units worden zo schoon gemaakt dat het zo fris ruikt net als thuis.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Ronald & Carina, 30-7-2017

Prachtige luxe minicamping. Sanitair uitstekend. Vele wandel- en fietsmogelijkheden in de buurt

Een super ,mooie ,geweldig onderhouden camping

Erik en Marita, 30-7-2017

Mijn partner en ik vonden het een heel mooie mini camping ,met alle faciliteiten ,heel proper douches en toiletten ,ook mooie plaats om de afwas te doen ,een mooie plaats om gezellig iets te lezen ,een grote orangerie met alle soorten fruit en groenten die u maar kan denken ,en als ze klaar zijn kan je die voor een prijsje kopen.Overal hangen er super mooie bloemen ,een prachtig centaal gelegen vogelkooi in het midden van de camping en vijver en 3 ezeltjes .En vooral niet vergeten de gastvrouw Wendy en haar man Johan zijn super gastvrij en vriendelijk .Ik hoop dat ik niks vergeten ben ,maar het is er top !

Super goed

Netty en Jan Caris, 30-7-2017

Wij hebben nooit zo'n prachtige minicamping gehad.

Bijzonder mooie camping

Trudy en Wessel, Apeldoorn, 29-7-2017

Grote kampeerplaatsen op mooi onderhouden grasveld. Zeer plezierige ontvangst. Mooi en schoon sanitair. Campingeigenaren met passie voor hun bedrijf. Echt een aanrader!!

Prima camping

Rob, 21-7-2017

Plattegrond geeft in totaal op hoofd- en bijveld 26 plaatsen met water en afvoer aan. In het hoogseizoen wordt als die plaatsen bezet zijn op het bijveld op de kopse kanten twee plaatsen zonder afvoer en water gecreëerd. Op het veldje waar de huur schaftwagen staat worden ook nog twee plaatsen erbij "gedaan".

Sanitair is ook met deze uitbreiding voldoende, fraai en schoon. Grasmat bijzonder mooi met voor de caravan een strook met anti worteldoek.

Fietsenstalling is overdekt, maar bij een volledige bezetting absoluut te klein. Camping kent dit jaar twee seizoenplaatsen, waarvan 1 op het bijveld. Enkele speelattributen voor kinderen en een voliere op het hoofdveld, een overdekte serre en een plantenkas met tafel en stoelen.

Iedere dag een suggestie voor een fietstocht of een bezienswaardigheid.

Een verzorgde camping die toen wij er waren met name werd bevolkt door kampeerders die zo te zien er meerdere weken bleven. Omgeving is aardig, met de Biesbosch, de Loonse en Drunense duinen en de bossen rond Oosterhout als positieve uitschieters.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Groenstraat in Dongen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Groenstraat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Groenstraat scoort een 9.33 uit 10 op basis van 189 reviews.