Vakantiehuis De Nieuwe Erf

8,6

3 reviews over Vakantiehuis De Nieuwe Erf in het Nederlands

Helemaal Geweldig!

Lonneke, 4-1-2013

Wat een fantastische groepsaccomodatie! Alles tot in de puntjes geregeld.

Ruime kamers met bedden of stapelbedden, familiekamers en slaapzaal. Wij hadden het verblijf voor 20-25 personen.

Eigen woonkamer, bar, elke slaapkamer eigen douche en toilet.

Eten is bij de prijs inbegrepen, wij hebben 2 keer ontbijt, 1 brunch, 2 keer lunchpakketje en 2 keer diner gehad. Alles perfect verzorgd, werd steeds aangevuld als we dat vroegen. Ruime keus voor iedereen in beleg of warm eten.

Omgeving is voldoende te doen, Beekse Bergen, Tilburg, Efteling, Landal Vennenbos om te zwemmen. En vast nog meer dingen die wij niet gedaan hebben!

Alles zag er netjes verzorgd uit zowel eten/drinken als vertrekken. Geen dingen kapot of gebroken. Lamp van de toilet ging kapot, even aangeven en binnen 10 minuten was het vervangen. Beheerder kwam elke avond of ochtend even binnen om te vragen of alles naar wens was.

Wij hebben hier met onze vrienden 4 heerlijke dagen doorgebracht.

Kortom echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2012

Leuke accomodatie voor groepen

Addie Pols, 2-7-2012

Met 34 man het hemelvaartsweekend hier doorgebracht. leuke locatie, goed eten, alle slaapkamers met eigen douche en toilet. Heerlijke ruimte om de accomodatie. Omgeving heeft veel te bbieden. Jammer dat de slaapkamers op de begane grond (de kamers die ook voor mindervaliden beschikbaar zijn) een erg penetrante geur hadden. Met koffiedik en chloor enigzins weg gekregen.
Gereisd met vrienden in mei 2012

An en Henk Poots, 10-10-2007

Afgelopen weekend ( 6/10 en 7/10 07) hier geweest met 22 familieleden. Het was geldig leuk en het weer zat erg mee. Buiten stonden voldoende ( rieten) stoelen voor ons allemaal, voldoende tafels en in de serre stond een gigantische tafel en een boekenkast. In de ´´huiskamer´´ stonden 2 eettafels, een bank, 2 stoelen en een heuse bar met krukken. Boven waren de slaapkamers en die waren niet verkeerd. Het eten was heel erg goed en bij het ontbijt ontbrak het ook aan niets. Echt een aanrader!!
    Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Nieuwe Erf in Diessen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Nieuwe Erf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Nieuwe Erf scoort een 8.6 uit 10 op basis van 3 reviews.