Hotel Brasserie Plein Vijf ****

8,7

125 reviews over Hotel Brasserie Plein Vijf in het Nederlands

Aanrader

Bert, 5-10-2017

Mooie lokale midden in het centrum van Deurne

Vriendelijk personeel die graag met je mee denken.

Jammer dat er zo weinig parkeer ruimte bij het Hotel is, maar in de omgeving is voldoende ruimte langs de openbare weg.

Goed restaurant en ook nog eens voor een betaalbare prijs.

Gereisd met partner in september 2017
Guest relations Plein Vijf, Eigenaar, 9-10-2017

Beste Bert,

We vinden het erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad, bedankt voor het schrijven van deze review! We zullen uw complimenten delen met het personeel. Graag zien we u terug in het mooie Deurne!

Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Wederom heerlijk weekend

Fam Schuurman, 26-9-2017

Kamer goed, ontbijt goed en het 5 gangendiner heerlijk.
Gereisd met partner in september 2017
Team Plein Vijf, Eigenaar, 29-9-2017

Beste Familie Schuurman,

Heel erg fijn dat u heeft genoten van uw verblijf! We hopen dat u snel weer een keer komt genieten in onze brasserie! Graag tot ziens.

Met vriendelijke groet, Team Plein Vijf

Ontzettend fijn hotel

Henk, 5-8-2017

Fijn hotel, upgrade naar suite was de toeslag zeker waard. Vriendelijke ontvangst, al het personeel ook erg aardig. Heerlijk gegeten in de brasserie.
Gereisd met partner in juli 2017
Team Plein Vijf, Eigenaar, 17-8-2017
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw geweldige review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. We hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Plein Vijf

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brasserie Plein Vijf bij:

Het is een gastvrij gezellig hotel

Gerie, 8-4-2017

het personeel is zeer vriendelijk en is echt een 4 sterren hotel waard

de ligging is ook zeer gezellig op de markt met leuke terrasjes en het eten is er prima een super ontbijt echt genieten

wij hebben genoten en gaan zeker weer een keer terug

Gereisd met partner in april 2017
Team Plein Vijf, Eigenaar, 12-5-2017

Beste Gerie,

Wat leuk om te lezen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf in ons hotel. We hopen dat we u in de nabije toekomst opnieuw mogen verwelkomen. Wellicht als het zonnetje volop schijnt?

Vriendelijke groet,

Héél klantvriendelijk

Gast uit Zwitserland, 8-2-2017

Ondanks dat ik maar één nacht bleef was het mogelijk dat, voordat ik 's middags weer terug naar Zwitserland ging, mijn familie met 5 personen kon komen ontbijten. Het goed verzorgde ontbijt bleef zelf een uur langer staan en er werd steeds gevraagd of we tevreden waren of we nog iets wilden hebben. Het personeel was buitengewoon vriendelijk.

De kamer fijn en schoon en het bed prima.

Gereisd alleenreizend in februari 2017
Team Plein Vijf, Eigenaar, 12-5-2017

Beste gast,

Bedankt voor uw verblijf in ons hotel en wat fijn dat alles naar wens is geweest. We hopen dat u en uw gasten heerlijk genoten hebben van de tijd samen. Kom snel eens bij ons terug.

Vriendelijke groet,

Henriette, 2-1-2017

Echt een geweldig oud en nieuw arrangement gehad. Super vriendelijk personeel niets is teveel. Zowel oudejaarsavond met diner en de muziek en de volgende dag de nieuwjaarsbrunch waren top! Compliment voor het hele personeel.
Gereisd met vrienden in december 2016
Team Plein Vijf, Eigenaar, 25-1-2017

Beste Henriette,

Hartelijk dank voor deze leuke beoordeling over uw verblijf tijdens oud&nieuw. Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We willen u bedanken voor uw bijdragen aan een geweldig leuke avond en we hopen dat u er volgend jaar weer bij bent.

Een gastvrije groet,

fantastisch

fam.Schuurman Alkmaar, 25-9-2016

Super verblijf gehad,hadden een arrangement geboekt en verwachting,omdat de prijs voordelig was,niet te hoog ingeschat,maar alles werd overtroffen.

Aankomst vriendelijke receptioniste,prachtige schone kamer en een super terras.

Het 5 gangendiner was top,wij zijn lastig met eten maar op dit was niets aan te merken,gewoon top. ook ontbijt was goed. Wij hebben er een top weekend gehad.

Gereisd met partner in september 2016
Team Plein Vijf, Eigenaar, 4-10-2016

Beste Familie Schuurman,

Dank u wel voor uw keuze voor Plein Vijf en wat fijn dat u ons heeft willen voorzien van feedback. We zijn blij dat we u hebben kunnen verrassen!

Kom snel eens bij ons terug.

Een gastvrije groet uit Deurne,

Team Plein Vijf

We hebben het als heel goed ervaren

HENK en MARGA VISSER, 14-9-2016

Prima kamers, vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet en ook de warme maaltijd was goed verzorgd.
Gereisd met partner in september 2016

Beste Henk en Marga,

Dank u wel voor uw verblijf in ons hotel en fijn om te mogen lezen dat alles zo naar wens is geweest voor u! We kijken uit naar uw volgende bezoek.

Een vriendelijke groet uit Deurne,

Geweldige place to by

R.Gulickx, 10-9-2016

Boetiek Hotel Plein 5 is een geweldig hotel, dat Klasse uitstraald

met goed restaurant, en geweldige bediening, mooie kamers

zeer groot terras.

Gereisd met vrienden in september 2016

Beste R.Gulickx,

Hartelijk dank voor deze positieve review over ons hotel en restaurant. Dat vinden wij erg leuk om hier terug te mogen lezen! We kijken uit naar uw volgende bezoek.

Een vriendelijke groet,

Fantastisch, supergezellig hartelijk professioneel

Wessel Berkhout, 6-9-2016

Echt super behandeld, leuke mensen, fijne sfeer, professionele beheerders, aan te raden, zeker in de sfeervolle augustusmaand !
Gereisd met partner in augustus 2016

Beste Wessel,

Hartelijk dank voor deze super leuke review. Daar worden wij heel blij van :)!

Graag tot de volgende keer.

Een vriendelijke groet,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brasserie Plein Vijf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brasserie Plein Vijf in Deurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brasserie Plein Vijf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brasserie Plein Vijf scoort een 8.68 uit 10 op basis van 125 reviews.