Hotel 't Keershuys

Uitstekend

37 reviews over Hotel 't Keershuys in het Nederlands

Geweldig hotel

Dimy Maes, 19-7-2017

Zeer prettig verblijf gehad. Kamers zeer sfeervol en goed verzorgd met oog voor kleine datails. Koffie en thee een paraplu maar ook een strijkbout op de kamer. Een geweldig ontbijt en niet te vergeten behulpzaam en vriendelijk personeel. Hotel ligt erg centraal, alles is gped te belopen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Betrokken personeel. Ideaal hotel

Wieteke, 23-6-2017

Mooie locatie, mooie kamer, heel schoon. Zoon werd dag erop geopereerd en kreeg een super pakket mee voor na de operatie. Erg lief.
Gereisd familie in juni 2017

Heerlijk hotel

Liza, 13-3-2017

Heerlijk hotel, mooi centraal gelegen in leuke wijk. Personeel is vriendelijk en kamer was zeer schoon. Goede bedden. Prima ontbijt met meer dan voldoende keuze
Gereisd anders in maart 2017

Gezellig, gastvrij en luxe

Sterkenburg, 6-2-2017

Enorm gezellig, knus hotel in een oud pand. Het is sfeervol ingericht en je wordt helemaal in de watten gelegd. Bij aankomst prosecco met bosch bolletje. Kamers zijn luxe met genoeg handdoeken, badjassen, een (gratis) volle minibar, koffie/thee, zeepjes en nog veel meer :-)

Personeel is supervriendelijk en enthousiast, je bent daar echt een gast!

Heerlijk uitgebreid ontbijt, en je zit midden in het centrum.

Wij hebben echt genoten van ons verblijf!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Superverzorgd en sfeervol

B., 17-10-2016

Een erg mooi en sfeervol hotel. Vriendelijk personeel en een toplocatie in Den Bosch. Mooie kamers, schoon en zeer knus. Op loopafstand van het centrum en gezellige kroegjes in de buurt,
Gereisd met partner in oktober 2016

Lekker lang weekend

Peter Ebbink, 5-9-2016

Prachtige kamer in een karakteristiek hotel. De kamers zijn mooi, ruim en zeker schoon. Er is een gevulde koelkast (gratis) en de kamers zijn van alle faciliteiten voorzien. Het personeel is vriendelijk, zetten sfeer neer en zijn persoonlijk maar professioneel.

De bistro is zeker een aanrader! Het eten is voortreffelijk en daarnaast betaalbaar.

Kortom in dit hotel krijg je zeker waar voor je geld.

Gereisd met partner in september 2016

Service gericht hotel op top locatie

Yvonne, 21-7-2016

Het hotel ligt midden in het centrum van Den Bosch en is een perfecte uitval basis voor een weekendje Den Bosch! Wij werden vriendelijk onthaalt met een glaasje bubbels en een traktatie. Het personeel is echt uitermate vriendelijk en doet er alles aan om je een zo fijn mogelijk verblijf te bezorgen! Wij hadden kamer nummer 1 aan de straatzijde en hadden zelf verwacht dat we wel enige overlast van straat geluiden zouden hebben. Echter niets was minder waar. Blijkbaar is het pand erg goed geïsoleerd want wij hebben tijdens ons verblijf niets gehoord. De kamer was erg mooi, de bedden fantastisch, de minibar zat bij de prijs inbegrepen, er lagen badjassen klaar. Het ontbijt was ook top, er stond een kleine keuze aan brood en beleg, echter je kon ook nog een eiergerecht naar keuze of overheerlijke pancakes krijgen. Kort om wij vonden ons verblijf in het hotel een dikke 10!

Wij vonden het hotel (in ieder geval de kamer die wij hadden) niet per definitie geschikt om met een kind te verblijven

Gereisd met partner in juli 2016

Super leuk en gezellig hotel (met bar en bistro).

Fons, 11-7-2016

Midden in de oude binnenstad.

Alles op loopafstand of met de gratis fietsen.

Super mooi hotel in monumentale zetting.

Geweldige vriendelijke atmosfeer.

Gereisd met partner in juli 2016

Helemaal leuk!

Minka, 9-6-2016

In het midden van het centrum van Den Bosch een kleinschalig superleuk hotel.Iets duurder, maar dan heb je ook wat.Mooie kamer, heerlijk bed en zeer vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juni 2016

pracht hotel

B schreuder, 1-5-2016

wat een heerlijk hotel,

aan alles is gedacht. de kamers zijn super,bed ligt heerlijk,ontbijt super!!

en midden in de stad.

een aanrader, wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel 't Keershuys bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Keershuys in Den Bosch - 's-Hertogenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Keershuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Keershuys scoort een 9.42 uit 10 op basis van 37 reviews.