Beoordelingen Sportiom

Sportiom
14 beoordelingen
Beoordelingen Sportiom
Victorialaan 10, 5213 JE, Den Bosch - 's-Hertogenbosch

Wil je weten wat anderen vonden van Sportiom in Den Bosch - 's-Hertogenbosch? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Sportiom.
Sportiom scoort een 6,9 uit 10, op basis van 14 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Sportiom in Den Bosch - 's-Hertogenbosch? Op deze pagina lees je beoordelingen van Sportiom. Je kunt 1 vakantiefoto van Sportiom bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Sportiom in Den Bosch - 's-Hertogenbosch.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

14 beoordelingen over Sportiom

14 beoordelingen
6,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Subtropisch zwemparadijs"vertalen
Daniëlle
8,0

07-08-2014 genoeg vertier! Gratis parkeren aan de overkant (terrein FC Den Bosch)

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Zeer geslaagd zwem/verjaardagsfeestje"vertalen
Uit Breda
8,0

15-02-2014 Leuk zwembad, zeer geschikt voor een verjaardagsfeest (ons gezelschap: 8 kinderen van 11 jaar). Wachttijden vielen reuze mee, glijbanen vielen erg goed in de smaak. Alleen maar lachende gezichten gezien. Druk maar niet hinderlijk. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Eten lekker. Op zondag is ook het 25mtr bad open, dit is een mooie aanvulling.
Wildwater rivier erg leuk. Zeker doen!

Mei 2013
"Onbeschoft !!"vertalen
Jos
1,0

20-05-2013 lazergame sessie geboekt/gereseveerd voor familie dagje,12 personen. worden we dood leuk 45 minuten van te voren gebeldt dat het niet door kan gaan, omdat er een "grote groep" tussen gekomen is, waarom dan reseveren ????, geen nut. uitgeweken naar Trax in uden, die waren wel blij dat we kwamen. Sportidom, nooit meer!!!!!!!!!

met jonge kinderen, Feb. 2013
"Wat een tegenvaller!"vertalen
Esther
5,0

26-02-2013 Voor ons ruim een uur rijden, maar naar alle veelbelovende artikelen over dit zwemparadijs hadden we dat er zeker voor over. wat was onze teleurstelling dan ook groot! Faciliteiten zijn er voldoende zoals golfslagbad, glijbanen, whirlpool, kruiden baden en stoombaden, maar wat is het ontzettend klein. Lange wachtrijen voor de glijbanen en tussendoor even ergens ontspannen zitten is er niet bij. Er zijn hier bijna geen voorzieningen voor en te weinig ruimte. Horeca is er ongezellig en slecht georganiseerd. De kinderen vroegen na 1,5 uur alweer waneer we naar huis gingen. Ze waren door en door verkleumd. Je mag van een subtropisch zwemparadijs op z'n minst een fijne temperatuur verwachten, maar het was overal steen en steenkoud. Uit pure noodzaak nog maar een paar extra muntjes voor de kruidenbaden bijgekocht om maar niet helemaal verkleumd naar huis te hoeven gaan. Het personeel was wel zeer vriendelijk, maar voor ons geen tweede keer. Prijs/ kwaliteitverhouding is zeer slecht.

met jonge kinderen, Jan. 2013
"Leuk uitje"vertalen
arjenirene
7,0

07-01-2013 - Anwb kaart tonen voor 10 % korting
- Ongezellig entree
- sportbad duikplank glijbanen rubberbandglijbaan bubbelbaden stroomversnelling etc.
- opblaasbandjes aanwezig
- heel vriendelijk personeel met de juiste toon

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Leuke zwembad, zeker doen."vertalen
reaver005
8,0

03-09-2012 Leuke zwembad met drie glijbanen,1200m,800m en 1 voor de zwembanden.Heel leuk van opzet,erg mooi.
Is alleen kleiner dan ik had gedacht. Wij waren er op een woensdag,29-08-2012, en gelukkig was het niet druk. Maar kan me voorstellen dat het te klein is als het druk is.

met partner, 2012
"Mooi zwembad"vertalen
simsalabim123
8,0

26-08-2012 Erg mooi subtropisch zwembad die je niet veel tegenkomt. Erg veel plezier gehad en daarom is dit een absolute aanrader.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Niet al te groot"vertalen
Lisette
6,0

19-08-2012 je kunt je hier prima vermaken, maar als je denkt dat het zwemparadijs groot is dan vergis je jezelf.

met jonge kinderen, Apr. 2012

met jonge kinderen, Dec. 2011
"Mooi zwembad!"vertalen
Madelon
9,0

03-01-2012 Groot complex met zwembad en ijsbaan, wij zijn er alleen gaan zwemmen maar dat was erg leuk. Mooie glijbanen in diverse niveaus, golfslagbad, en veel hoekjes en aparte baden. Ook mooi vormgegeven met grotten waar je doorheen kan zwemmen. Leuke stek!

Het gebouw zelf is wel wat saai en kaal, doordat je een lang stuk door de betonnen gangen moet dwalen voordat je bij het zwembad komt.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?