Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch ****

WebsiteLink naar website

60 reviews over Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch in het Nederlands

Goed hotel

Catharina, 22-8-2017

Goede ligging. Vlakbij de snelweg en het centrum van Den Bosch. 's nachts geen last van de snelweg. Parkeren kan bij het hotel en de transferbus is op loopafstand. Prima kamer. Twee grote een persoonsbedden. Schone badkamer. De vloerbedekking bij de bedden had weg gemogen of beter schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Op de cheesecake na (vast niet zelfgemaakt) was het avond eten goed. Er had iets meer tijd tussen de gerechten mogen zitten. Hoofdgerecht kwam meteen na het voorgerecht.

Ontbijt vonden wij veel te duur en zijn daarom in het centrum gaan ontbijten.

Den Bosch is een hele leuke stad. Wat een fijne sfeer.

Ik zou dit hotel zeker aanraden voor een citytrip naar Den Bosch!

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 24-8-2017

Geachte Catharina,

Hartelijk dank voor het invullen van de online gasten enquête. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd en delen wij graag met onze medewerkers.

Het doet ons plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad.

Wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als gast in ons hotel.

uitstekend

Jan Karreman, 12-8-2017

Heerlijk verblijf gehad, het ontbijt was uitgebreid en goed,.schone fijne kamer,het matras was aan de zachte kant.Het personeel was vriendelijk In de buurt van het hotel was een transferium en was je in 5 minuten in het centrum.
Gereisd met partner in augustus 2017
Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 17-8-2017

Geachte heer Karreman,

Wij danken u voor uw verblijf in ons hotel en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als onze gast.

Goed, voor herhaling vatbaar

Cobus, 7-8-2017

Prima plek voor een weekend Den Bosch. Gerenoveerde kamers op de begane grond zijn zonder meer netjes, maar niet zo groot. Lekker bed, nette badkamer met inloopdouche. Hotel ligt langs de A2, dus raam open geeft herrie, met raam dicht hoor je niks. Ligging naast transferium is perfect, alhoewel de directe omgeving niet echt bijzonder is. Hotel heeft afsluitbaar fietsenhok, wat erg handig is voor de fietsers onder ons. Bijzonder vriendelijke medewerkers. Ontbijt geweldig, keuze uit werkelijk van alles en nog wat. Zoek naar een leuke aanbieding, dan zit je hier zeker goed. Den Bosch is echt een heerlijke gezellige stad. Veel kroegen en restaurants, voor elk wat wils. Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in augustus 2017
Met vriendelijke groet,, E-Commerce Manager Nederland, 10-8-2017

Geachte heer, mevrouw,

Het doet ons plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad.

Uitstekende uitvalbasis voor 's hertogembosch

Mandy, 27-5-2017

Goed hotel voor paar dagen den bosch. Ligt op een bedrijventerrein maar 150 meter verderop is de p+r waarbij je zo in het centrum zit (de bus rijdt tot 00.50)

We zaten hier met een aanbieding waardoor de prijs goed was voor de kamer en het ontbijt.

Kamer: netjes, verder niet bijzonder.

Ontbijt: was perfect. Voor ieder wat wils. Heerlijk terras aan het water.

Goede services van het hotel. Fietsen te huur. Zelfs een telefoonoplader kunnen lenen die ik was vergeten.

Wij komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in mei 2017
Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 1-6-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie beoordeling. Het doet ons veel plezier te horen dat u een aangenaam verblijf hebt gehad in ons hotel. Wij kijken er dan ook naar uit u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Wim van der Steen, General Manager

groots en heerlijk

Adrie, 30-4-2017

Vriendelijk personeel. Fantastische keuken, zowel voor het diner als voor het ontbijt. Vers, smaakvol, met aandacht verzorgd. Goede kamer (502). Heerlijk rustig! Snel internet en fijne koffie thee facilliteiten. Kortom genoten. Elke cent waard.
Gereisd met partner in april 2017
General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 3-5-2017

Geachte adrievdh,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Het doet ons veel plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad. Wij delen uw feedback graag met onze medewerkers.

Wim van der Steen

Prima voor kort verblijf

Vanessa, 9-4-2017

Warm op de kamer, airco functioneert niet geweldig. Daardoor niet heel fijn geslapen. En de badkamer kan schoner.

Verder prima gelegen tov centrum en fijne busverbinding. Bedden zijn goed, ontbijt was prima in orde en heel vriendelijk personeel.

Wij hadden een goede deal met ontbijt en welkomstdrankje daardoor klopte de prijs/kwaliteit. Wel jammer dat je betaald moet parkeren.

Gereisd met partner in april 2017
Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 13-4-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw beoordeling.

De airco koelt 5 graden terug in vergelijking met de buitentemperatuur.

Onze excuses dat de badkamer schoonmaak onder de maat was. Wij geven dit door aan onze housekeeping manager.

U kunt uw auto ook bij het nabijgelegen transferium parkeren.

Het doet ons plezier te vernemen dat u de gastgerichtheid van onze medewerkers waardeert.

Wij danken u voor uw waardevolle feedback en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als gast in ons hotel.

Wim van der Steen

General Manager

Kamers erg gedateerd en erg warm

Pien, 16-9-2016

Snap de andere hoge waarderingen niet,kamers oud en niet goed schoon,stof op verschillende plekken,badkamer erg verouderd. Op de gang ruikt het niet fris. Airco werkt erg slecht,erg warm op de kamer en daardoor erg slecht geslapen,had beter thuis kunnen slapen.

Ontbijt ook niet super,maar 1 soort brood om zelf te snijden wat ook nog niet snel bijgevuld werd,kaiserbroodjes waren zacht en lang wachten op de koffie.

Pluspunten: fijn bed,het avondeten restaurant is goed,vriendelijk personeel bij de receptie.

Wij zullen zeker niet weer kiezen voor dit hotel met erg hoge kamerprijzen,voor dit geld hebben we veel betere hotels gehad met goed werkende airco en uitgerust wakker worden.

Gereisd met partner in september 2016
General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 19-9-2016

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet naar wens is geweest wat betreft de kamer.

Alle kamers zijn gerenoveerd. Van de superior kamers zijn ook de badkamers geheel gerenoveerd. Die beschikken over een ruime inloopdouche.

De classic kamers hebben een bad waarin u kunt douchen. Indien u de voorkeur geeft aan douche kunt u dit aangeven bij uw reservering. Wij hebben ook 1 classic kamer met een ruime douche.

Aarzelt u niet om tijdens uw verblijf onze medewerkers aan te spreken. Wij zijn u graag van dienst en zullen er alles aan doen uw verzoek in te willigen of uw vraag te beantwoorden.

Alle kamers beschikken over een individuele airco. Deze koelt 5 graden terug in vergelijking met de buitentemperatuur. Om het koeler te krijgen hadden wij bij u een mobiele airco op de kamer kunnen plaatsen.

Wij danken u voor uw waardevolle feedback. Fijn dat u onze gast was.

Aanrader

Jannie, 20-8-2016

Prima hotel met vriendelijk personeel, goede bedden. Schone kamer met heel handige indeling.

Voortreffelijk ontbijt. Geen gebruik gemaakt van het restaurant.Wel 's middags lekker op het terras gezeten. Dichtbij pendelbus gelegen, (3 min lopen) dit is echt een prima systeem. Voor €4 de auto en maximaal 5 personen. Je kunt dan 24 uur met de pendelbus naar Den Bosch wat echt een gezellige stad is.

Gereisd met partner in augustus 2016
General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 23-8-2016
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback. Het doet ons veel plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad. Wij zien u graag terug als gast in onze mooie stad en in ons hotel!

Zeker een aanrader!

S.dBakker, 2-8-2016

Locatie: Prachtig uitzicht op het water en rustig gelegen.

Kan niets bedenken wat er niet goed was.

Gereisd met partner in juli 2016
General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 5-8-2016
Dank u wel voor uw positieve reactie. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen als gast.

Fantastich prima kamer, geweldige bedden, airco.

Tineke Baggerman, 23-7-2016

Dat je bij Movenpick heerlijk kan eten met AH actie, vriendelijke personeel en vanuit de keuken een heerlijk recept gekregen, we hadden heel mooi weer (32 graden), tafel buiten ontbijt en diner bij het water genuttigd, tot laat gekaart buiten op het terras bij het water met gekoelde drankjes, mooie sfeer verlichting, we hebben een heerlijk verblijf gehad en hebben niets negatiefs op te merken.
Gereisd met vrienden in juli 2016
General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 25-7-2016

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Het doet ons veel plezier te vernemen dat alles naar wens is geweest.

Wij zien u graag terug als gast in ons hotel.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mövenpick s-Hertogenbosch bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch in Den Bosch - 's-Hertogenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch scoort een 8.17 uit 10 op basis van 60 reviews.