Bed and Breakfast De Uilenburg

Bed and Breakfast De Uilenburg
De Uilenburg

2 reviews over Bed and Breakfast De Uilenburg in het Nederlands

Fantische ligging in het centrum

Kitty Groot, 25-6-2013

Geweldige bed en breakfast middenin het centrum, maar toch in alle rust. Alles goed verzorgd van kamer tot badkamer tot ontbijt. Hele vriendelijke eigenaar. Maakt nergens een probleem van en kan leuk vertellen over Den Bosch.
Gereisd met partner in juni 2013

Prachtige locatie

Saskia, 29-12-2012

In het oude centrum van Den Bosch, om de hoek van het winkelgebied en de cafeetjes. Als je naar Den Bosch gaat met z'n tweetjes, zou ik hier overnachten. Kamer is schoon, bedden zijn goed en het ontbijt goed verzorgt. Extra service: de eigenaar bracht ons naar een parkeerplaats in de buurt waar we onze auto kwijt konden. Erg vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Uilenburg in Den Bosch - 's-Hertogenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Uilenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Uilenburg scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.