Bed and Breakfast Cuba Casa

Cuba Casa
8,8

Zoover award

65 reviews over Bed and Breakfast Cuba Casa in het Nederlands

Beste bnb waar ik ooit ben geweest!!

Chelnesta, 13-9-2017

De naam zegt het al Cuba casa. Zo voelt het ook gewéldige inrichting. Leuk gastheer staat 24/7 voor je klaar. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig

Liliane Ploem, 13-9-2017

De warme uitstraling huiselijke sfeer

zou iet weten wat niet goed is.

Gereisd alleenreizend in april 2017

Mevr. Heesbeen, 13-9-2017

Wat hebben wij genoten bij Cuba Casa, Onze gastheer Josh is in een woord geweldig! Wat een mooi historisch pand in hartje Den bosch, ook de inrichting is wat we hoopte. En gelukkig was alles netjes en schoon , en dat vinden wij erg belangrijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in september 2017

Zou hier zeker nog een keer terug komen.

Mila, 11-9-2017

Leuke hotel.ligt centraal paar min lopen vanaf station.

Ontbijt is top.

En gastheer is eeen echte gastheer..

Gereisd met partner in september 2017

Genieten!

Jenny, 30-7-2017

We hebben hier volop genoten!! Cuba Casa ligt dichtbij het station en centrum van Den Bosch. Zeer sfeervol en origineel ingericht met oog voor details. Doe daar een hele aardige attente gastheer en een uitgebreid ontbijt bij en je begrijpt dat alle ingredienten voor een zeer aangenaam verblijf aanwezig zijn.

Wij gaan dan ook zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige BnB op toplocatie en gezellige gastheer!

Jessica, 17-7-2017

Cuba Casa doet zijn naam eer aan met de originele inrichting waardoor je je in Cuba waant. De kamer met balkon en eigen badkamer was erg gezellig, schoon en het bed sliep heerlijk. De locatie is perfect! Ondanks dat je in de binnenstad zit, is het rustig slapen zonder omgevingsgeluid. Een lekker ontbijtje met verse broodjes van de bakker om de hoek, perensap en volop andere lekkernijen maakte het weekend compleet. En vergeet de gezellige gastheer niet!
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig verblijf op een perfecte locatie

Thomas, 2-7-2017

De Bed and Breakfast is perfect gelegen in het centrum van Den Bosch op loopafstand van het centraal station. Winkels en uitgaansgelegenheden liggen letterlijk om de hoek. De kamers zien er uitstekend verzorgd uit en zijn tot in detail ingericht. De zeer vriendelijke gastheer verzorgt een heerlijk ontbijt voor je en is een garantie voor een heerlijk verblijf. Je overnacht niet in Cuba Casa omdat je naar Den Bosch gaat maar je gaat naar Den Bosch voor Cuba Casa.
Gereisd met partner in juni 2017

Super verblijf op een top locatie

Kernkamp, 1-3-2017

Zeer mooie kamers in Cubaanse stijl en uitmuntende service. De eigenaar mag trots op zichzelf zijn. Wij komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Waanzinnige B&B

Kominbalans, 1-3-2017

De kamers zijn fris en schoon. De inrichting is fantastisch. Het ontvangst is altijd warm en gezellig. Het is te merken dat deze b&b met veel liefde en inzet gedraaid wordt. Chapeau!!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Een echte aanrader

Esther van der Klei, 20-2-2017

Toplocatie, het centrum is om de hoek. Heerlijk ruime kamer met 2 fijne 2 persoonsbedden.

De eigenaar is erg aardig en behulpzaam. De kamer was ook lekker schoon en heeft zelfs een gashaard.

We waanden ons in Zuid-Amerika door de aankleding en de cd.

Voor we naar huis gingen kregen we een rondleiding, alle kamers zijn ruim en schoon en op de bovenetage is zelfs een sauna.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cuba Casa in Den Bosch - 's-Hertogenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cuba Casa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Cuba Casa scoort een 8.79 uit 10 op basis van 67 reviews.