9,5

Uitstekend

2 reviews over BedAndBreakfast Bossche bed & breakfast in het Nederlands

fantastische plek

C.de Vries, 8-4-2013

Een heerlijk weekend gehad in een geweldige locatie in een super leuke stad.. Helemaal top! Goed eten en gezelligheid in Den Bosch. Bedankt we komen graag weer terug!
Gereisd met vrienden in maart 2013

fantastiche plek in centrum Den Bosch

Emma, 20-3-2013

Bossche Bed & Breakfast, prachtige studio hadden wij, ruim en zeer schoon en sfeervol, tevens kregen wij een gratis parkeergelegenheid. De gastvrouw is erg aardig en charmant en maakt een heerlijk ontbijtje. Kortom een top locatie,wij hebben het super gehad!
Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Bossche bed & breakfast in Den Bosch - 's-Hertogenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Bossche bed & breakfast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Bossche bed & breakfast scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.