Camping De Uitwijk ***

9,2

14 reviews over Camping De Uitwijk in het Nederlands

Geweldige camping! Aanrader!

Caroline, 29-5-2017

Mooie plaatsen, goed en schoon sanitair, goede ontvangst! Zwembad (niet supergroot) en peuterbadje! Pannenkoekenrestaurant en eetcafé om de hoek waar je overigens heel goed en gezellig kunt eten. Midgetgolf, kanovaren, fietsen of een fluisterboot huren, het is allemaal mogelijk! Je kunt er stokbrood bestellen voor de volgende dag, het zou fijn zijn wanneer je ook harde en/of zachte broodjes kunt bestellen. Supercamping!!! Complimenten aan de hardwerkende familie en medewerkers!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooie camping met betrokken medewerkers

Rob van der Does, 28-5-2017

Mooie plaats, comfort-plaats met water, riool en kabel-tv.

Verzorgde tuin, nieuwe klein maar fijn lekker zwembad.

Goed sanitair, dat inderdaad écht veel wordt schoongemaakt.

Rustige camping, mooie omgeving.

Naastgelegen en pannenkoekenrestaurant waar we heerlijk gegeten hebben.

Gereisd met partner in mei 2017

Aanrader!

A, 23-5-2017

Sanitair is superschoon, echt helemaal niets op aan te merken. Wordt de hele dag door schoongemaakt. Mooie ruime plaatsen. Heggen/bossen/struiken e.d worden erg goed bijgehouden op de camping. Sinds dit jaar een verwarmd buitenzwembad (met hek er om). Superleuke kidsclub en het bijbehorende pannenkoekenrestaurant is heerlijk om te gaan eten of op het terras koffie/wijntje te drinken terwijl de kinderen in de speeltuin kunnen spelen. Al met al een super camping!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Echt even buiten in een heerlijke omgeving !

Rob den Hertog, 16-9-2016

Bij aankomst een vriendelijke ontvangst, advies over het plaatsen van de caravan en uitleg over de voorzieningen ontvingen we tevens een heel pak folders met wetenswaardigheden en mogelijke uitstapjes. Wat een heerlijke ruime plaatsen, een mooi en vooral schoon toilet/douche gebouw dat tevens beschikt over warme (gratis) douches en alle gelegenheid om je te wassen/scheren ect. Na het plaatsen van de caravan en vouwwagen konden we de auto's in het zicht op een ruime parkeerstrook kwijt. Enige wens was een watertappunt in de directe nabijheid. Daarvoor moesten we zo'n dertig meter verder zijn. Maar dat was verder geen bezwaar. Een heerlijke camping met veel te doen en te zien in de nabije omgeving.
Gereisd met vrienden in september 2016

Fijne camping met goed restaurant!

Patricia Kijzers, 1-8-2016

Het is echt een karaktervolle groene camping, fraai gelegen naast de jachthaven in een rustig polderdorpje. We hadden een ruime comfortplaats, die goed bestand was tegen een flinke regenbui 's nachts en niet drassig of modderig werd. Goed begaanbaar voor mindervaliden, op een enkel iets te hoge drempel na, de badkamer voor de mindervaliden is ruim en schoon en voorzien van twee stoeltjes aan de muur, een douche- en een aankleedstoel, heel fijn!

Natuurlijk hebben we in de oude boerderij de pannenkoeken geproefd, nadat we een keuze hadden gemaakt uit 125 verschillende smaken!

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch!

Colinda, 21-7-2016

Heerlijk eten we komen er regelmatig. Veel waar voor je geld. Het is er altijd goed. Niets aan veranderen dus! Ga zo door!
Gereisd met partner in januari 2016

geweldige plek om te zitten ,mooi terras en goede

mossel Lia, 7-5-2016

heerlijke pannekoeken,zoveel soorten dat je niet kan kiezen.iedere maand een andere maand pannekoek .pas nieuwe speel atributen voor de kinderen,een springkussen,dierenweide,je kan er midgetgolfen.
Gereisd alleenreizend in mei 2016

Erg leuke en rustige camping met super sanitair

Jan, 20-4-2014

Heel mooie plaats om te ontspannen,fietsen,eten en drinken
Gereisd met partner in april 2014

een grote aanrader

F.Kuiper, 27-6-2013

de camping ziet er verzorgd uit en de ontvangst is zeer vriendelijk ,is niets mis bij deze accommodatie !!

dit is echt een camping voor iedereen!

Gereisd met partner in juni 2013

Heerlijk weekend gehad op camping de uitwijk

B.ots, 9-4-2013

Het was fris zo aan het begin van het seizoen. Toch blij met de super sanitaire voorzieningen. Heerlijk warm met de vloerverwarming en overal is aan gedacht. Zelf zijn we erg schoon, maar zo schoon heb ik het zelden of nooit gezien

Leuke omgeving, lekker gefietst en gewandeld. Veel te zien en beleven aan het water.

Het dorpje De Heen is klein, heel klein. Wel leuke restaurants, cafe, winkeltje en een jachthaven.

Zelf hebben we en pannenkoek gegeten met kennissen, erg lekker en goede sfeer. Oude boerderij met authentiek interieur

Gereisd anders in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Uitwijk in De Heen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Uitwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Uitwijk scoort een 9.17 uit 10 op basis van 14 reviews.