Beoordelingen Hotel Van der Valk Cuijk****

56 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Cuijk****
Raamweg 10, 5431 NH, Cuijk
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Cuijk**** in Cuijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Cuijk**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Cuijk scoort een 7,9 uit 10, op basis van 56 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Cuijk**** in Cuijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Cuijk****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Cuijk**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 10 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Cuijk**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Van der Valk Cuijk**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Hotel Van der Valk Cuijk**** met andere accommodaties in Cuijk.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 volgende

55 beoordelingen over Van der Valk Cuijk****

56 beoordelingen
7,6
7,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met een groep, 2014
"Leuk hotel"vertalen
danielle1981
3,0

5-3-2014 Mooi hotel ! Vriendelijk personeel !

"Twitter beoordelingen"
20-12-2013 @kees_wolff Wachten op mijn lunchafspraak in de prachtige ambiance van #ORACDECOR C213 en PX120 @VanderValk Hotel Cuijk http://t.co/qDxX0P0Yj0 --- Bron: https://twitter.com/kees_wolff/status/413992693292077056
3-11-2013 @vanPopta Lekker brunchen met de familie @ Van der Valk Hotel Cuijk http://t.co/SEipp0NzQZ --- Bron: https://twitter.com/vanPopta/status/396977344269025280
12-8-2013 @Liesbethvdh Bijgekletst en magazine-overleg gevoerd met @mvroemen bij @ValkHotelCuijk. Prima plek daarvoor, jullie gaan me vaker zien! --- Bron: https://twitter.com/Liesbethvdh/status/366870966011310080
met partner, Dec. 2013
"Oriental Suite, stink suite"vertalen
Irene
4,0

31-12-2013 Ruime parkeergelegenheid. Lounge doet wat gedateerd aan. Ontvangst vriendelijk. Het uitzicht is niets. Hotel ligt langs de snelweg. We hadden de Oriental suite geboekt. Leuke inrichting, maar...... Wat een ongelofelijke sigaretten stank. De suite is volledig doorrookt. Er lag zelfs as naast het bad. Spinrag aan de oosterse lamp. Sigaretten brandplekken in de stoomcabine cq. douche. We huren vaker een thema suite bij v.d. Valk, maar dit was geen success. Gaan we niet meer doen. Aan de receptie gaven ze aan dat er iemand met een luchtverfrisser naar de kamer zou gaan.

met vrienden, Sept. 2013
"Onbekwaam personeel in bar en restauarant"vertalen
Benjamin
8,0

11-9-2013 Geen overzicht en structuur.Over het algemeen jeugdig en onervaren personeel.Was management wel aanwezig?

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima hotel, ruime kamer"vertalen
Haasnoot
9,0

29-8-2013 Met baby van half jaar een nachtje in van der Valk Cuijk. Bij reservering om campingbedje gevraagd, maar dit was helaas niet doorgekomen. Werd direct snel geregeld, maar het bedje werd wel in rekening gebracht. Kamer rustig gelegen, met uitzicht over veld en watertje. Ruime kamer en goed schoon. Lunch dag 1 was heerlijk. kipsate is echt een aanrader. Lunch dag 2 was minder goed. Het broodje beenham leek meer op een broodje gebakken spek met een rare saus eroverheen. Bedden zijn wat aan de zachte kant, maar opzich prima geslapen. Ontbijt was heerlijk!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Echt zeer goed en sfeervol hotel"vertalen
theavelden
10,0

1-8-2013 Zijn voor de 1ste keer in een v/d Valk hotel geweest.Wij vonden het echt geweldig.Onze zoon van 18 ook.Wij sliepen met 3 op een kamer en dat ging heel goed.Airco,mooi interieur,leuk zitje.Alles superschoon, mooi uitzicht.Goede bedden.Ontbijt voortreffelijk,personeel heel vriendelijk.Ik zou niks kunnen bedenken wat er niet goed is hier.Ik kan het iedereen aanbevelen.Het hotel is heel sfeervol ook voor alleen koffie met heerlijke taart.en je kunt er ook een fiets huren, en de mooie omgeving bekijken.

met partner, Juli 2013
"Volgende boeking hebben we al weer gedaan."vertalen
antoinette
9,0

21-7-2013 Vriendelijk, hulpvaardig, dat geld voor alle personeelsleden. Incl. de manager die zaterdag ochtend na de vierdaagse bij het ontbijt aanwezig was en aandacht had voor de wandelaars.
Schoon dat is in het hele hotel, de kamers, fitness, restaurants, terras.
Ontbijt / lunch en diner niets op aan te merken, als wat je anders wil dan wat op de kaart staat is mogelijk.
Ook onze hond was welkom en dat is voor ons de kers op de taart. Chapoo!

met partner, Mei 2013
"Nooit meer"vertalen
wilma2605
2,0
1,0

31-5-2013 Geboekt de Oriëntal Suite!
Bij aankomst was de kamer één grote puinhoop en niet schoongemaakt, de gehele kamer stonk smerig en ook ontzettend naar sigarettenrook!
De kamer is in drie kwartier schoongemaakt met excuses van de receptie en het kamermeisje.

Bij het uitpakken van de koffer en het rondlopen in de kamer vonden wij op diverse plekken stukjes gebroken glaswerk, half onder bed lag nog een sigarettenpeuk en de kamer was smoezelig.

Eén van de lampjes naast het bed deed het niet. Diverse lampjes in de hemel waren defect. En de minibar was leeg (hierover was niks gezegd) en smerig.

Eenmaal in bed beland konden wij helaas niet slapen door de vieze lucht die in en rond het bed hangt. In alle bedlinnen, kussens, achterwand en hemel hangt een lucht alsof je in een lege, niet schoongemaakt kroeg zit.

Kortom een grote teleurstelling!

Op onze e-mail hebben wij helaas geen reactie ontvangen.

Sales René, 12-6-2013
Eigenaar zegt:  Beste Wilma, Hartelijk dank voor uw reactie op zoover.nl. Graag willen wij u via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden. Zoals u inmiddels vernomen heeft, hebben wij door omstandigheden een latere reactie gegeven op uw e-mail dan dat u van ons mag verwachten. Helaas nemen gedane zaken geen keer, daarom kijken wij er naar uit om u nogmaals te mogen begroeten in Hotel Cuijk. Door middel van onze reeds verstuurde reactie nodigen wij u hierbij nogmaals uit om te genieten van een aangenaam verblijf in Hotel Cuijk. Met gastvrije groet, Team Hotel Cuijk

met vrienden, Okt. 2012
"Goede slaapplaats maar geen vakantiegevoel."vertalen
Vincent
5,0

21-10-2012 De naam Cuijk-Nijmegen geeft het gevoel dat het hotel een goede uitvalsbasis is om Nijmegen te bezoeken. Niet doen!! Geen openbaar vervoer mogelijkheden en een taxi naar Nijmegen kost €60,-. Veel (lang liggende) troep rond het hotel. TV in kametr erg klein en meer ruis dat beeld. Personeel vriendelijk en correct. Al met al een beetje vergane glorie.

met oudere kinderen, Okt. 2012
"Gezellig hotel"vertalen
Grannymarja
8,0

17-10-2012 Samen met mijn dochters hier een nachtje geweest.
Gezellige binnenkomst,konden gelijk onze spullen kwijt op onze kamer.
Kamers mooi ruim,badkamer ook lekker ruim met ligbad en aparte douche.
Balkon bij de kamer,alleen jammer dat er geen afscheidingen zijn op de balkons,want je kan zo langs alle kamers lopen,minpuntje vind ik.
Misschien wat overlast van de weg die je hoort,wij vonden het niet bezwaarlijk.
Mooie lounge,bar,waar je koffie of anders wat kunt drinken.
In het restaurant gegeten,eten was goed en ook gezellige entourage.
Ontbijtbuffet was echt goed,keuze genoeg.
Voor herhaling vatbaar.

met partner, 2012
"Kwaliteit gaat terug"vertalen
m.hoogerwaard
7,0

13-8-2012 Wij zijn hier al regelmatig geweest de laatste jaren, maar de schoonmaak van de kamers is slordig en vooral de entree aan de achterkant van het hotel is gewoon smerig.
Het personeel in het restaurant is ook niet al te vriendelijk, vooral een lange slanke oudere ober is gewoon onbeschoft, zowel tegen het jongere personeel als tegen de gasten.
De kwaliteit over het algemeen loopt razend snel achteruit, heel jammer.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?