Beoordelingen Hotel Van der Valk Cuijk****

183 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Cuijk****
Raamweg 10, 5431 NH, Cuijk
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Cuijk**** in Cuijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Cuijk**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Cuijk scoort een 7,7 uit 10, op basis van 183 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Cuijk**** in Cuijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Cuijk****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Cuijk**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 10 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Cuijk**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Van der Valk Cuijk**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Hotel Van der Valk Cuijk**** met andere accommodaties in Cuijk.
Even geduld a.u.b.

7,3
7,6
Kindvriendelijk
6,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Juli 2014
"Netjes, zeer vriendelijk personeel m.n receptie"vertalen
de visser
8,0

29-07-2014 "Ik had geboekt voor 2 nachten maar moest voor onvoorziene redenen mijn verblijf na 1 nacht afbreken. Dit werd zeer netjes opgelost aan de receptie. Kort maar zeer prettig verblijf gehad!
"

"Twitter beoordelingen"
20-12-2013 @kees_wolff Wachten op mijn lunchafspraak in de prachtige ambiance van #ORACDECOR C213 en PX120 @VanderValk Hotel Cuijk http://t.co/qDxX0P0Yj0 --- Bron: https://twitter.com/kees_wolff/status/413992693292077056
03-11-2013 @vanPopta Lekker brunchen met de familie @ Van der Valk Hotel Cuijk http://t.co/SEipp0NzQZ --- Bron: https://twitter.com/vanPopta/status/396977344269025280
12-08-2013 @Liesbethvdh Bijgekletst en magazine-overleg gevoerd met @mvroemen bij @ValkHotelCuijk. Prima plek daarvoor, jullie gaan me vaker zien! --- Bron: https://twitter.com/Liesbethvdh/status/366870966011310080
Juli 2014
"Prima hotel met zeer vriendelijke personeel"vertalen
Henk Kievit

28-07-2014 Mooie kamers en zeer vriendelijke personeelsleden

"Van der Valk hotel in Cuijk, in een woord puik!"vertalen
Rob Schiettekatte

28-07-2014 "
Goed gelegen hotel in het rijk van Nijmegen. Leuk voor een dagje Nijmegen (ook per trein bereikbaar!), een mooie fietstocht langs de Maas en een schitterende wandeling op de Mookerheide en de Sint-Jansberg. Bij terugkomst gastvrije ontvangst, fijn balkon/terras op kamer, goede nachtrust en perfect ontbijtbuffet!"

Juli 2014
"Een mooi hotel met goede service en goed gelegen "vertalen
M. Gerbrands
8,0

25-07-2014 Een mooi hotel met goede service en goed gelegen aan uitvalswegen.

Juli 2014
"Gastvij vriendelijk we voelde ons welkom"vertalen
p f g van dinther

24-07-2014 we hebben genoten van ons verblijf

"Een Top Hotel ik ben er een vaste klant"vertalen
Hein Tol.(kriel)
10,0

23-07-2014 Tis een goed hotel,niks op aan te merken,ik kom altijd terug.

"Goed en netjes vriendelijk"vertalen
f.a.spelbrink
6,0
6,0

22-07-2014 goed en netjes vriendelijk

Juli 2014
"Heerlijk terras, fijne bediening, mooie kamers"vertalen
Boek

21-07-2014 mooi gelegen, goed bereikbaar, dicht bij centrum

Juli 2014
"Kwaliteit en gastvrij en vriendelijk"vertalen
Harry van den Berg
8,0

21-07-2014 Gastvrij personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, goed geregeld vervoer naar en van 4daagse

Juli 2014
"Gezellig hotel, makkelijk bereikbaar, vriendelijk"vertalen
Marga de Groot
8,0

20-07-2014 Werd prettig ontvangen, gezellige lounge om wat te drinken, heerlijk een kamer met balkon, goed restaurant.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?