Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert *****

TopParken - Résidence de Leuvert
7,7

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert bij:

49 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert in het Nederlands

Klein park, mooie omgeving, fijne fietsroutes

JoCaHo, 10-9-2017
  • Onderkomen8

Receptie medewerker vonden wij niet zo vriendelijk. Onze bungalow lag aan een wei, waar koeien stonden en waarschijnlijk daarom hadden wij veel last van vliegen. Het was daardoor onmogelijk deuren en/of ramen open te zetten. De ligging van onze bungalow, nr. A31 vonden wij dus geen succes
Gereisd met partner in september 2017
Receptie Résidence de Leuvert, Receptie, 19-9-2017

Beste heer/mevrouw,

Allereerst hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het erg vervelend om te vernemen dat u tijdens uw verblijf ongemak heeft ervaren. Het probleem is bij ons bekend en we hebben getracht hiervoor een passende oplossing te vinden. Bij diverse woningen zijn daarom horren voor ramen en deuren geplaatst. Helaas blijkt het in de praktijk alleen lastig te zijn om dit probleem geheel te kunnen verhelpen. Dit neemt niet weg dat wij begrijpen dat u hoe dan ook deze overlast heeft ondervonden en willen hiervoor onze excuses aanbieden. Verder staat klantvriendelijkheid bij ons hoog in het vaandel en vinden het vervelend om te horen dat u dit niet zo heeft ervaren. We hopen dat u desondanks van u vakantie heeft genoten en wij u nogmaals mogen verwelkomen op ons park.

Met vriendelijke groet,

Receptie Résidence de Leuvert

Geen aamrader!

wally, 2-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

De website van het park toont een luxe park met luxe huisjes en mooie kampeerplekken. Er staat echter niet bij dat een groot deel van de camping bestaat uit vaste gasten, met hun hele hebben en houden.Dit geeft toch een heel andere sfeer dan wanneer er alleen vakantiegangers zijn. Vooral savonds erg veel lawaai, geschreeuw en af en toe asociaal gedrag. Vaste gasten die naast onze caravan plassen in de bosjes terwijl wij er naast zitten is een voorbeeld. Overal om ons heen rokende mensen, tot in het zwembad aan toe. Receptie is aardig en netjes maar ruikt ook naar rook. De sanitaire voorzieningen ogen schoon, maar werden tijdens ons verblijf niet elke dag schoon gemaakt. De recensies op Zoover zijn misleidend. Op de camping staat aangegeven dat wanneer je een klacht hebt, meld het bij de receptie en wanneer je tevreden bent, zet het op Zoover! Daar zijn wij ingetrapt. Prachtige omgeving maar de camping is geen aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Résidence de Leuvert, Receptie, 10-8-2017

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat u uw vakantie als onprettig heeft ervaren. Service en kwaliteit en het aanbieden van een zo goed mogelijk verblijf aan onze gasten, is juist waar wij naar streven. Wij betreuren het dan ook ten zeerste dat dit bij u niet het geval was. Graag hadden wij uw ontevredenheid tijdens uw verblijf vernomen, om samen naar een passende oplossing te zoeken, zodat u alsnog een fijn verblijf had kunnen hebben.

Met vriendelijke groet,

Receptie Résidence de Leuvert

geweldig

m raymakers, 31-5-2017
  • Onderkomen10

prachtige omgeving, erg leuk voor de kinderen, mooi speeltuintje en leuk zwembad. Horeca is ook fantastisch heerlijk gegeten voor weinig geld. Kortom: een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Geen aanrader

Elly, 28-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Camping de Leuvert oogt in eerste instantie netjes maar is het niet echt. Fijn dat er een zwembad is en een speeltuin voor de kinderen. De speeltuin is overigens wel aan een opruimbeurt toe. De informatie bij aankomst is minimaal. Er werd niet gezegd dat je muntjes moet kopen om de douchen. Daar kom je dus later achter. De receptie is dicht met de douchtijden ( smorgensvroeg of later op de avond). Belachelijk dat je muntjes moet kopen voor € 0,75 per stuk. Douchen zou bij de prijs inbegrepen moeten zijn. De prijs voor een staanplaats is hiermee dik aan de prijs. Verder is geen campingwinkel of een broodservice en op zondag is de plaatselijke supermarkt ook dicht. Savonds zijn het restaurant en de bar dicht.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Heerlijk weekendje Brabant

Layla, 29-8-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heel fijn en rustig park. Prima huisje alleen met een hittegolf buiten was het binnen net een broeikas. Ventilator was fijn geweest. Verder niks aan te merken...ja een rekje voor de shampoo maar dat is verwaarloosbaar. Alles wat wij nodig hadden zat er in. De nieuwe speeltuin was super, bijna alles van kunststof was erg fijn. Het zwembadje was lekker met het warme weer en een ondiepe en diep badje was ideaal met een peuter. Mensen waren vriendelijk en er hing een relaxe sfeer. Genoeg plaatsen in de buurt zoals Tilburg en Den Bosch. Mooie omgeving. Wij zouden zo weer gaan naar een van de parken. Het was geen massaal park en dat is erg fijn.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Helemaal top!

Bt, 23-7-2016
  • Onderkomen10

Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad hier. Het personeel van de receptie als zowel in de horeca zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben lekker weer gehad en de vakantiewoningen zijn ook erg mooi, goed schoon en ruim.

Het eten in de horeca is van goede kwaliteit en zeker niet duur. Er is veel te doen in de omgeving zoals naar recreatieplas de ijzeren man en natuurlijk de stad Den Bosch.

Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2016

zeer goed en vriendelijk

wouter, 20-5-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

mooi park, mooie locatie, vriendelijk personeel en goed schoon
Gereisd met vrienden in mei 2016

Top vakantie gehad

van Rodijnen, 10-3-2016
  • Onderkomen10

we zijn een week verbleven op de leuvert en het was geweldig. De jongen achter de receptie was heel behulpzaam en het eten in het restaurant was goedkoop en lekker!

verder is het park goed centraal gelegen en in een prachtige omgeving. echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Heerlijke vakantie gehad met zijn tweetjes!

Van den Otterloo, 10-3-2016
  • Onderkomen9

Mooi park in een heerlijke fiets en wandel omgeving. Hebben gebruik gemaakt van de verhuur chalets 4**** en deze zijn top! Heel gezellig ingericht en mooie ligging tegen een weiland. Personeel is heel vriendelijk en op de receptie krijg je alle informatie die je nodig hebt om een fijne vakantie te hebben. Wij hebben genoten! Binnenkort weer terug.
Gereisd met partner in februari 2016

Maarten, 30-1-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super het personeel is heel aardig en zeer behulpzaam

Echt complimenten voor de buiten dienst

Volgens mij leeft de beheerder voor zijn gasten

echt petje af

Ik heb echt heel erg genoten ga zo door iedereen

Ik kan niet wachten tot volgend jaar dan zijn wij weer daar

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert in Cromvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Résidence de Leuvert scoort een 7.71 uit 10 op basis van 51 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: