Hotel Nouveau van Ham *

6,6

19 reviews over Hotel Nouveau van Ham in het Nederlands

Smerige kamers

Rene, 29-12-2016

Kamers waren zeer slecht schoongemaakt, veel stof, haren en etensresten op beide kamers. Onder het bed het ergst. Omdat wij dit bij de incheck nog niet gezien hadden maar pas toen we rond middernacht naar bed gingen was er geen enkele sprake van compensatie. S ochtends een medewerkster meegenomen om te laten zien en de hele dag de eigenaar nog niet gehoord, moest hier weer zelf achteraan.
Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Perfect!

Mark de Jong, 4-10-2016

Hotel Nouveau van Ham is een prima hotel op de perfecte locatie.

Je moet wel tegen 'stadsgeluiden' kunnen, het is vrij gehorig qua uitgaanspubliek, maar dat vonden wij niet erg. Het personeel is aardig, de kamers zijn perfect en het ontbijt is heerlijk. Echt een aanrader voor een weekendje Breda!

Gereisd met partner in september 2016

Sfeervol, warm, knus, gastvrij en in het centrum!

Albert, 23-5-2016

niet goed, is niet aan de orde.

prima ontvangst, prima kamer, prima bed.

heerlijk bijzonder ontbijt.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nouveau van Ham bij:

Mooie locatie, kleine eenvoudig ingerichte kamer

Anja, 14-12-2015

De centrale ligging is een plus; gerenoveerde kamers met moderne inrichting; de kamers zijn echter heel erg klein en de bedden ook erg krap; het hotel pretendeert suites te verhuren, maar de prijs van 120 ex ontbijt per nacht vind ik erg hoog voor zulke kleine eenvoudige kamers. Helaas ook lawaaiovest.
    Gereisd met partner in december 2015

Absolute aanrader voor diner

paul balvers, 31-12-2014

Via bon een 3 gangen diner. Heerlijk gegeten, prima bediening en het tafeltje naast ons met 2 kleine kinderen werd ook super kindvriendelijk behandeld.
    Gereisd met partner in december 2014

Geen aanrader

Peter, 25-8-2014

Gegeten met een bon. Waarde 34,50 kosten 17,-. Geen amuse vooraf en het eten was 34,50 niet waard. Misschien wel 17euro. Ik was met vrienden, die ik tracteerde, maar wilde een gezellige avond houden. Niet ter plaatse gereclameerd.
    Gereisd met vrienden in augustus 2014

Het ''nieuwe'' van Ham heeft ons enorm verrast!

Tezera, 28-1-2014

Ik ben vandaag, samen met mijn vriend, voor de eerste keer bij het ''nieuwe'' van Ham geweest. De verbouwing van het pand en de nieuwe kaart heeft ons erg verrast, het is bijna niet meer terug te herkennen. De clubsandwich en de verse jus waren heerlijk en de bediening was top. We gaan er nu zeker weer vaker heen!
    Gereisd met partner in januari 2014

Gezelligheid als vanouds in een nieuw jasje!

Giovanni, 28-1-2014

Super leuke tent geworden na de broodnodige verbouwing!

Eindelijk een frisse wind door die oude meuk. Wat betreft het uitzicht zit je nergens anders beter. Wel jammer dat de hotelkamers niet zijn meegepakt met de verbouwing maar voor 60 euro voor 2 pers. zit je wel in een schone simpele kamer hartje centrum Breda. Vriendelijk personeel en het eten is goed! Lekkere hapjes en speciaal bieren. Voor een weekend is het een echte aanrader maar langer dan 2 nachten zou ik het niet snel doen.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Leuk hotel

Tanja en Erik, 26-1-2014

Prima hotel, prijs kwaliteit is prima en de ligging is fantastisch! Je zit gelijk in het centrum en dus overal dichtbij. Vriendelijk personeel en een goede keuken. Komen zeker terug.
    Gereisd met partner in januari 2014

mooie en super locatie in breda

angelle, 22-1-2014

dit is de 2de keer dat we hier zijn geweest, maar het is en blijft een ideale plaats om te verblijven in breda, als je een leuk en gezellig plekje zoekt moet je echt hier naar toe gaan! restaurant is verbouwd ziet er echt geweldig uit, je kunt super lekker eten en heel gastvrij personeel. Het ontbijt is ook heel lekker.. hotel is simpel maar echt prima om te overnachten vooral met zijn 2e voor maar €60,- dat kan echt nergens anders in Breda.. we hebben een hele leuke/gezellige tijd gehad, heel erg bedankt.. we komen vast nog een keer terug!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nouveau van Ham bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nouveau van Ham in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nouveau van Ham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nouveau van Ham scoort een 6.64 uit 10 op basis van 19 reviews.