7,5

WebsiteLink naar website

8 reviews over Hotel Merlinde in het Nederlands

Prima

Marijn, 3-7-2017

Vriendelijk personeel. We vonden het vreemd dat er om 23:00 uur opeens een vreemde vrouw in onze kamer stond met de vraag 'of wij nog zorg nodig hadden'. Was natuurlijk gewoon een vergissing maar vreemd was het wel. We hadden wel net onder de douche vandaan kunnen komen!
Gereisd met partner in juni 2017

zeer goed hotel

Inge, 6-6-2017

Dit hotel ligt op wandelafstand van het centrum.

Perfect voor een kort verblijf.

Onze kamer was erg groot. Het ontbijt hebben we elders genomen.

De ontvangst is ook zeer correct.

Gereisd met partner in mei 2017

Super!

anouuukkk, 13-8-2015

Samen met mijn partner een romantisch weekendje weg geboekt bij hotel Merlinde in Breda. Bij aankomst werden we super vriendelijk ontvangen door de receptioniste. We hadden een standaard kamer geboekt maar kregen een gratis upgrade naar de deluxe kamer! Super service! De kamer was erg groot en schoon! Daarna zijn we direct de stad in gegaan, 10 minuten loopafstand, helemaal top. Pas s'avonds laat terug gekomen en toen we de volgende dag aan het ontbijt zaten merkten we pas dat er wat ouderen gasten rondliepen. Merlinde is dus een zorghotel, zelf vinden wij het een mooie combinatie van jong en oud waarbij ieder zijn of haar weg kan vinden in het hotel zonder elkaar in de weg te hoeven lopen.

Als ik Breda nog een keer bezoek ga ik zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk verblijf gehad

Chris, 2-6-2015

Vanwege eerdere review gingen wij er zonder verwachting naar toe. Maar ja gratis parkeren, comfortabele kamers en dat tegen een redelijke prijs, ach waarom niet. Nou het viel niets tegen. Uitstekende service van het personeel, schone kamer met double bed. Uitstekend gegeten in het prachtige restaurant. Ja we zagen wel wat oudere mensen, maar hoe mooi dat zij net zoals ons in zo'n mooi hotel kunnen verblijven. Bij navraag bleek dat de revalidatiegasten in een aparte vleugel zitten en daar hun eigen faciliteiten hebben. Daarnaast vertelden ze ook dat het laatste half jaar er hard aan gewerkt is om zijn gasten nog meer een hotelbeleving te geven. Hulde voor dit initiatief, wij komen zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in mei 2015

Dit is geen hotel maar een revalidatie centrum

Familie, 26-1-2015

Zo dan! Dat was even een ervaring die lang zal heugen maar niet op een positieve manier.

We hadden gezien dat dit hotel een goede beoordeling kreeg en 4-sterren had. We besloten voor luxe te gaan en de Suite te boeken. Dat is de grootst mogelijke kamer van 55 m2 en inclusief ontbijt was dat 125 euro voor 1 nacht.

Afijn, bij aankomst bleek het meer revalidatie dan hotel te zijn. De nodige oude mensen met rolstoelen, krukken e.d. kwamen voorbij schuifelen. Niet echt een inspirirende omgeving dus. Rochelen, hoesten en buchelen alom. Hmmm....

Bij aankomst in de kamer bleek het een behoorlijke laag stof te hebben op de lampen en onder het bed. De douche put was verstopt waardoor binnen 1minuut de badkamer volledig blank stond. Om 23:30 uur nog receptie/loodgieter bellen was geen optie want je bent zo een uur wakker voordat er uberhaupt iemand is.

Kamers hebben ziekenhuis achtige bedden met dikke randen waardoor ze 2 bedden tegen elkaar aanschuiven maar je 20cm tussenruimte hebt.

Gereisd met partner in januari 2015

heerlijke plek

franziska kaulfuss, 17-7-2013

Mijn ouders en ik komen uit Duitsland en hebben over 3 dagen in het hotel Merlinde verbleven. Ik studeer in Breda en had mondelinge tentamens en was erg zenuwachtig. Het hotel was de ideale plek om van een rustige atmosfeer te genieten en om me goed voor te kunnen bereiden voor het tentamen. De allermooiste ervaring was het bed met verschillende instellingen voor de hoogde van de hoofd en voeten, dus vond ik gemakkelijk de ideale positie voor het leren.

Mijn ouders en ik vonden het personeel bijzonder attent en gastvrij. Iedereen heeft altijd zijn best gedaan onze verblijf in het hotel zo aangenaam mogelijk te maken. Omdat de meeste het personeelsleden zich goed in het Duits verstaanbaar kunnen maken voelde mijn ouders zich erg op hun gemak. Het was in iedere geval een prachtige ervaring voor mij en mijn ouders en wij komen ook heel graag weer terug naar het Hotel Merlinde.

Gereisd anders in juli 2013

Zorghotel is geen vakantie maar noodzaak toch!!!

A. v.d. Linden, 14-5-2013

De inrichting voor zorgpatiënten laat te wensen over als je vaste klant bent Soms is bij het naar bed gaan alles nog niet aanwezig. Dit is niet aanvaardbaar voor thuisblijvers voor zoveel geld. Vakantie? Nee toch !! Zorg meer i.p.v. minder lijkt het voor thuisblijvers. Ga morgen weer contact opnemen. Het zal wel de meivakantie zijn in hun ogen, minder personeel, of voor mensen met een heup- of ander probleem die zelf veel kunnen, maar zorg is 365 dagen per jaar nodig. Mijn echtgenoot verdient dit!!!

Het hotel verwijst naar de zorg en andersom. Ze werken toch samen?

Het hotelpersoneel is vriendelijk en behulpzaam en schakelen de zorg in. Helaas komt de zorg na de 1e boekingen niet meer zo snel. 2 overnachtingen p. week moet toch een prikkel geven?

Gereisd alleenreizend in februari 2013

Onvergetelijk

Marco van Haaften, 24-3-2011

Na mijn verblijf in het ziekenhuis, heb ik een drietal weken in Hotel Merlinde verbleven om te herstellen.

De medewerkers zijn allemaal even aardig en behulpzaam, niets is te veel.

Het eten was voortreffelijk. Indien nodig, ga ik zeker terug naar Hotel Merlinde

Gereisd alleenreizend in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Merlinde**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merlinde in Breda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merlinde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Merlinde scoort een 7.47 uit 10 op basis van 8 reviews.