Hotel De Baronie ****

Hotel De Baronie
De Baronie
8,3

26 reviews over Hotel De Baronie in het Nederlands

goed verzorgd en gastvrij plekje.

Amber, 4-7-2017

Heel gastvrij! vriendelijke mensen en gezellig restaurant. Goede bedden en verzorgde kamer. We hadden zelfs een balkonnetje. De lieve mensen regelden het zelfs dat we zondag fietsen konden huren bij de lokale fietsenverhuurder, dat was heel fijn. De trein stopt voor de deur dus je staat ook zo in Nijmegen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Gezellig, gemoedelijk en heerlijk dineren!

JvA, 19-5-2017

Een erg gezellig hotel, met prima kamers, eenvoudig ontbijt én je kunt er heerlijk dineren!!

Onze eerste indruk moesten we al snel bijstellen! Het hotel leek een beetje in de verdrukking te liggen van de doorgaande weg en het spoor/station van Boxmeer, maar je hebt van beide absoluut geen geluidsoverlast.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel! Een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2017

prima hotel maar geen 4 sterren

R.Velthuis, 23-10-2016

3-gangendiner heel erg goed. Ontbijtbuffet lekker en vers.

Tv ontvangst erg slecht. Kamer zeer schoon. Geen last van station. Styling van het hele hotel kan beter.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Baronie bij:

Voor de eerste maal: Mogen kiezen v.d. kaart

Jan en Joke uit Bodegraven, 3-10-2016

Kamers zijn ruim, fraaie douchecabine, schoon en goede bedden.

Natuurlijk heb je best last van het naburige station zeker als de ramen open staan.

Ontbijtbuffet is dik voldoende en het drie gangen diner van de kaart is gewoon prima.

Fiets routes werden uitgeprint en bediening was zeer correct.

Gereisd met vrienden in september 2016

Gewoon doen

betsy romijn, 26-9-2016

Prima hotel. Goede kamers en een mooie badkamer. 10 minuten lopen en je zit in het centrum.

Ontbijt was ruim voldoende. Wij hadden een arrangement met daarbij een drie gangen menu.

Dus keus was meer dan voldoende en erg lekker. Helemaal top.

Echt boeken !!!!!!

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk gegeten vriendelijk personeel,ruime kamer

Groen, 19-8-2016

Alles was prima ,geen opmerkingen .vriendelijk personeel .ruime kamer zeer schoon .het eten was echt heel goed

We hadden een arrangement wat zeer de moeite waard was .

Gereisd met partner in augustus 2016

erg leuk hotel zeer vriendelijk personeel top eten

cor en wilma provoost, 26-3-2016

het hotel ligt aan de rand van het dorp op loopafstand van centrum,vlak bij het station ,met de trein naar nijmegen is een aanrader,goede bedden ,ruime kamer zeer schoon, en bijzonder vriendelijk personeel.pas een nieuwe kok in dienst die goed kookt ,heerlijk gegeten.wij hadden een arrangement wat zeer de moeite waard was ,meer dan waar voor je geld ,eigenaren zijn nog niet zo lang bezig en nog zoekende naar het juiste concept,maar in onze ogen goed bezig , wij gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in maart 2016

Schoon en professioneel-enthousiaste bediening

Wim, 16-3-2016

Vooral de hulpvaardigheid en het enthousiasme van al het personeel valt op.

Het hotel ligt aan een spoorlijn en een doorgaande weg, maar daar is niets van te horen of te merken. Eerder een gezellige ligging dan een drukke entourage.

Geboekt met touroperator. Daarmee was de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend.

Gereisd met partner in maart 2016

prima hotel

yvonne, 29-2-2016

Ik vond het een prima hotel. Aardig personeel. Wij hadden een driepersoonskamer. Lekkere bedden. Zeer grote kamer. Badkamer was wat klein. Maar goed genoeg.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Zeer gastvrij!

Sietse, Jolanda en Tessa, 5-7-2015

Vanwege concertbezoek hier een overnachting geboekt. Door late check-in even contact gehad en dit was geen probleem. Mooie ruime kamers, lekkere bedden en een goed ontbijt!! Hotel is net overgenomen en we wensen ze dan ook veel succes!
Gereisd met partner in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Baronie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Baronie in Boxmeer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Baronie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Baronie scoort een 8.29 uit 10 op basis van 26 reviews.