Camping De Ganzenhof

8,5

40 reviews over Camping De Ganzenhof in het Nederlands

Heerlijk moderne groeps accommodatie

Gert, 20-7-2017

Mooie moderne groeps accommodatie .

Zaterdags thuiskok simon laten komen heerlijk verzorgde maaltijd

En het lekkere bier van de eigenaar geproefd

Blaals blond en kempenkruid

Gereisd met vrienden in maart 2017

Opnieuw een fantastisch verblijf

VP, 10-7-2017

Twee jaar geleden waren wij hier voor het eerst. De ontvangst is enorm vriendelijk. Mooie grote plekken, prachtig uitzicht, goed sanitair, echt warm water, heel rustig en toch kindvriendelijk.

Volgend jaar gaan we weer.

Gereisd met partner in juli 2017

Super gastvrije en knusse camping!

Rob en Loes, 28-5-2017

Heerlijke dagen gehad op een gezellige kleine knusse camping. Zeer gastvrije eigenaren die je verwelkomen bij aankomst met koffie! Ruime plekken en schoon sanitair. Camping is dankzij de creativiteit van Lia sfeervol aangekleed , overal zijn leuke stillevens. Gezellig mee eten door aan te schuiven tijdens de gezamenlijke maaltijd is een aanrader. Heerlijk eten in een gezellige ambiance en natuurlijk een eigen gebrouwen biertje proeven van Frans. Het enigste minpuntje wat wij kunnen bedenken is de silo , die zouden wij weg halen maar misschien is het nostalgie....
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige knusse camping!

Rob en Loes, 28-5-2017

Het is hier heerlijk vertoeven. Bij aankomst verwelkomt met een lekker kopje koffie en een praatje met de eigenaren Lia en Frans. Hierdoor voel je je gelijk thuis. Mooie ruime plekken en schoon sanitair. Keuze om gezellig aan te schuiven bij de gezamenlijke maaltijd die voortreffelijk smaakte! Deze camping is echt een aanrader, je kunt op woensdag onder leiding van Lia kijken wat voor creatief talent je bent en op maandag de zelf gebrouwen biertjes proeven van Frans. Overal op de camping is hun creativiteit terug te vinden waardoor het er super gezellig uitziet!

Misschien om dan een minpuntje te noemen, de silo op het veldje. Die zouden wij weghalen maar misschien is het nostalgie....

Gereisd met partner in mei 2017

Gezellig.

Alie Blom, 7-1-2017

In de douche ruimte was geen verwarming en dat was in de eerste maanden erg koud. De Stad Bladel is erg gezellig met de vele terrassen en eettentjes en genoeg winkels.
Gereisd met partner in mei 2016

altijd weer een feestje om op de Ganzenhof te zijn

Elizabeth, 18-11-2016

We hebben weer heerlijke dagen doorgebracht in Fluitekruid
Gereisd met vrienden in november 2016

Fantastisch weekend

Jolanda, 11-10-2016

Een heel gezellig weekend met familie en de Fluitekruid. Een erg gezellig ingerichte accommodatie. Veel ruimte, erg netjes, grote keuken, zeer goede bedden. Ook mooie ruimte om buiten te zitten of spel te doen. Het geheel is erg gezellig ingericht, zo ook de receptie en de camping. Zeer aardige gastheer- en vrouw.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Fantastisch verblijf in accomodatie fluitekruid

Fam. Zigenhorn, 27-9-2016

Hartelijke ontvangst, zelfs hout voor een kampvuur werd gebracht.

Keuken is van alle gemakken voorzien, ruime slaapkamers met fijne badkamers.

Zeer mooie sfeervolle accomodatie.

Gereisd met vrienden in september 2016

een creatieve camping

Hennie Eerhart, 12-9-2016

Als je de camping met je combinatie op rijdt, dan straalt de creativiteit en stralen alle kleuren je al tegemoet. Ontvangst met een kopje koffie en vervolgens de uitleg en de rondleiding. Voor ons was er nog net een plaatsje vrij en wij hadden tegenover ons een buitengebruik zijnde silo. Niet het fraaiste uitzicht, maar keken we naar rechts dan keken we heerlijk over de landerijen. Tip: sloop die silo. Onze kleine hond en campinghond Trees waren beste maatjes dus Trees was niet bij ons weg te krijgen Trees loopt los rond, maar is een echte lobbes, die van ons ook dus ze waren heerlijk los met elkaar aan het rennen en het spelen. Onze hond had ook eens echt vakantie in plaats van altijd aangelijnd te moeten zijn. Het sanitair is gedateerd, maar schoon en dat is het belangrijkste. Lia is een allerhartelijkste campingeigenaresse en haar man Frans brouwt heerlijk bier wat je op maandagavond kunt proeven in hun eigen "kroegie". Gezellig en tot in de late uurtjes. Tja en die paar reviews waar de mensen klagen over eigenaar Frans, die zullen het waarschijnlijk er zelf wel naar gemaakt hebben. Wij hebben in ieder geval een fijne week gehad.
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische plek

Wani & Ina Looij, 24-8-2016

De ganzenhof is voor ons al 18 jaar ons lievelingsplekje.

Elk jaar brengen wij daar enkele weken door,gezelligheid relaxen,creatief en vooral de gastvrijheid van Lia en Frans. De echte Brabantse gezelligheid tref je ook bij de medekampeerders. De omgeving is prachtig om te fietsen of wandelen er is overal in de regio wel wat te doen. Voldoende winkels en restaurants. Wij komen graag op "De ganzenhof" Wani & Ina Looij

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Ganzenhof in Bladel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Ganzenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Ganzenhof scoort een 8.5 uit 10 op basis van 40 reviews.