8,3

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Achterste Hoef***** bij :

250 reviews over Camping De Achterste Hoef in het Nederlands

Super gezellig

Petra, 11-8-2017

Gezellig weekend met de familie gekampeerd. Alle kinderen hebben zich super vermaakt ondank dat het iets frisser was. Tot volgend jaar weer!
    Gereisd familie in augustus 2017

Fijne camping

Tanja, 11-8-2017

Enige nadeel vind ik echt de WiFi, die is echt heel slecht dat zou echt veel beter moeten zijn. Maar voor de verder rest echt een top camping👍
    Gereisd familie in april 2017

Personeel is vriendelijk

Wij komen weer terug!!!

Erg leuke camping

Dirk, 5-8-2017

De camping is leuk opgezet met ruime plekken. Het binnen en buiten zwembad zijn goed onderhouden en lekker warm. Het is wel jammer dat er geen glijbaan en of andere voorzieningen aanwezig zijn. De kampwinkel is erg duur, dat is jammer. Het is een camping dus core business moet daar op gericht zijn en niet op het verdienen van geld van een kampwinkel deze dient aanvullend te zijn.
      Gereisd familie in juli 2017

Lijkt mooier dan dat het is!

Simone, 2-8-2017

In principe heet de camping alles qua voorzieningen. Toch vonden wij het hier tegenvallen. Er zijn veel vaste gasten wat je merkt als je er voor het eerst bent. Het bepaald de sfeer. Caravans met complete loungesets waren geen uitzondering. Sanitair is prima alleen de douches worden soms vanzelf warmer of kouder. Zo stond mijn zoontje ineens onder een hete douche! De stop in het babybad miste. Sommige mensen zag ik van alles in het putje proppen zodat het water minder snel weg spoelde. Stel je niet te veel voor van de animatie, het is heel amateuristisch en slecht georganiseerd. Zo was er een spookhuis. Na 30 min wachten in de rij kwamen we erachter dat je een nummertje op je hand moest laten schrijven. Een vuilniszak weggooien kost 50 cent, niet heel handig want wij hadden kleine vuilniszakken.Er is veel te doen in de omgeving. Voordelen vind ik ook dat je kunt boeken per dag en dat je 48 uur lang een optie kunt doen waar je dus ook kosteloos vanaf kunt.
      Gereisd familie in augustus 2017

Super leuk en relaxt verblijf

Raymond, 27-7-2017

Fijne overzichtelijke camping. Wij hadden een relaxte plaats aan het recreatie meer met eigen een douche en toilet. De werknemenrs waren allemaal zeer vriendelijk en de camping is zeer overzichtelijk zodat mijn zoontjes van 6 en 8 jaar de weg goed konden vinden. Wij vonden het allemaal zeer netjes en goed onderhouden. En komen zeker nog een keer terug.
      Gereisd familie in juli 2017

Fijne dagen gehad met de kleinkinderen

Kerkhof, 27-7-2017

Leuk voor de kinderen vooral het zwembad ook de toiletten waren heel schoon pluspunt voor zo,n grote camping
      Gereisd familie in juli 2017

Keurige camping met veel faciliteiten

Corinne, 18-7-2017

De camping is schoon, netjes en compleet. Minpuntje is dat de kampeerplaatsen weinig privacy hebben.
      Gereisd familie in juni 2017

Beste Corinne,

Heel erg bedankt voor uw review op Zoover.nl

Bedankt voor de complimenten en het mooie punt dat u onze camping geeft.

Op de camping hebben we vele verschillende soorten plaatsen. Plaatsen met wat meer privacy door middel van struikjes hebben we ook. Mocht u nogmaals naar onze camping komen dan kijk ik graag voor u welke plek het beste bij u past. U mag hierover dan contact met mij opnemen. Tot de volgende keer!

Afd Marketing

T 0497 381579

leuke,gezellige familie campimg

saskia mandigers, 18-7-2017

goed restaurant, leuke animatie voor de kinderen en geen minpunten

Beste saskia153,

Heel erg bedankt voor uw review op Zoover.nl

Fijn om te lezen dat u een leuke vakantie heeft gehad bij Recreatiepark De Achterste Hoef. We hopen u nog vaak te mogen verwelkomen!

Afd Marketing

Paradijs voor kinderen!

Annemieke van der Weijden, 1-7-2017

Leuke camping voor kinderen en hun ouders.. kids vermaken zich heerlijk op de camping in de binnenspeeltuin, zwembad, buitenspeeltuin of op het strandje. Lekker op het terras met Live muziek was ook echt een leuke ervaring.

Winkels in de buurt en ook aan de honden is gedacht met een omheinde speelweide.

Gereisd familie in mei 2017

Beste mevrouw van der Weijden,

Ontzettend bedankt voor uw enthousiaste review op Zoover! Fijn om te horen dat u en uw gezin een fijn verblijf hebben gehad en hebben genoten! We hopen u allemaal nog vaak te mogen verwelkomen.

Afd. Marketing

Recreatiepark De Achterste Hoef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Achterste Hoef in Bladel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Achterste Hoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Achterste Hoef scoort een 8.32 uit 10 op basis van 251 reviews.