Camping Minicamping De Stamhoeve *****

Zoover award

109 reviews over Camping Minicamping De Stamhoeve in het Nederlands

Prachtige en gastvrije minicamping

Margreet, 3-9-2017

Keurig verzorgd, mooie plekken en vriendelijke ontvangst. Die handige vlondertjes ook hier aanwezig. Prima plek met 2 honden, lekker wandelen in Drunense duinen. Mooi weekend gehad!
Gereisd met partner in september 2017

Een fantastische camping

Nel Hordijk, 25-8-2017

Een rustige camping met ruime plaatsen en heel schoon sanitair
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

gastvrije, sfeervolle camping en rustig gelegen.

Loek en Trix van den Heuvel, 18-9-2016

Van 21 augustus tot 9 september brachten wij onze vakantie door op de prachtige camping “De Stamhoeve.”

Wat een gastvrije en sfeervolle minicamping is dit. We hebben al vele campings in Europa bezocht, maar deze staat zeker in onze top 3 van sfeervolle en rustige campings.

Op de eerste plaats was de gastvrije ontvangst en begeleiding door gastvrouw Janine top. Vanaf het eerste moment kregen wij het gevoel er welkom te zijn. Na een persoonlijk woord kregen we een bijzondere nuttige informatiemap uitgereikt. Van huisregels tot fiets- en wandelroutes in de omgeving, alles was in deze map terug te vinden. De camping heeft goede, schone sanitaire voorzieningen waaraan door de eigenaar veel zorg wordt besteed. Een loods om je fiets te stallen met oplaadpunten voor je elektrische fiets. Speeltuintje voor onze bezoekende kleinkinderen, een dierenparkje en alles wat het voor een kind aantrekkelijk maakt. Deze prachtige camping gecombineerd met de mooie omgeving van de Loonse en Drunense duinen heeft indruk gemaakt en wij komen er graag nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie en sfeerfolle kleinschalige camping

Martin en Anneke, 15-9-2016

Grote plekken, goed sanitair, gastvrijheid en omgeving

Een 'thuiskom'camping!!

Nel Hordijk, 2-9-2016

Een camping waar je echt welkom bent. Mooie, ruime plaatsen en je mag zelf weten hoe je caravan zet. De aanwezigheid van houten vlonders is ideaal; nooit water in je voortent.

Het sanitair is geweldig en kraakhelder. Heerlijk warm/heet water om af te wassen en ruime douches.

Voor de kinderen zijn er skelters en is een goed geoutilleerde speelgelegenheid. Een fantastische camping!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer fijne schone camping

R. Pruntel, 27-8-2016

De camping op zich valt niets op aan te merken. Zeer schoon en vriendelijke beheerster.

2 dingen stoorde ik mij toch wel aan. .....De laatste dagen leek het wel een honden uitlaat veld. De reglementen zeggen " honden aan de lijn" bijna niemand doet het en na het aangegeven te hebben werd er NIETS mee gedaan. Op ons veld liepen dan ook 3 honden los....bah !! Verder bij het afrekenen werd ook niet gevraagd of alles naar wens was etc. Dus gewoon " daaag" Beetje klant onvriendelijk leek mij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

heerlijke plek om te verblijven, aanrader!!

Inge, 26-8-2016

Rust, vriendelijkheid, gezelligheid, brandschoon sanitair, gemoedelijke sfeer, prima onderhouden terrein, tevreden kinderen! Een heerlijke familiecamping, we komen er zeker nog eens terug!

Geweldig genoten

mol, 18-8-2016

De hartelijke ontvangst van de beheerster, de speeltuin en al het speelgoed voor de kinderen, de vlonders die je krijg voor je voortent, de info map en de kleine dingen die de sfeer in het toilet gebouw verhogen.

Kan eigenlijk niks vinden wat er niet goed zou zijn

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Het is een geweldige camping.Veel rust..

Martijn,Erika,Loïs en Noa de Vries, 17-8-2016

Het is een zeer rustige camping.Zeer schoon,en voldoende wasgelegenheid.Vriendelijke mensen.We hebben het goed naar ons zin gehad.En raden het iedereen aan.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Sfeervolle, zeer goed verzorgde minicamping!

Ton Schouten, 17-8-2016

Ruime plaatsen, water, elektriciteit en TV op elke plek, vriendelijke ontvangst, goede en schone sanitaire voorzieningen, prachtige ligging.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Stamhoeve in Biezenmortel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Stamhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Stamhoeve scoort een 9.24 uit 10 op basis van 109 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: