Beoordelingen DippieDoe Familiepark

DippieDoe Familiepark
28 beoordelingen
Beoordelingen DippieDoe Familiepark
Ekkersweijer 1, 5681 RZ, Best

Wil je weten wat anderen vonden van DippieDoe Familiepark in Best? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van DippieDoe Familiepark.
DippieDoe Familiepark scoort een 8,2 uit 10, op basis van 28 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van DippieDoe Familiepark in Best? Op deze pagina lees je beoordelingen van DippieDoe Familiepark. Je kunt 36 vakantiefoto's van DippieDoe Familiepark bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Bekijk alle accommodaties in de buurt van DippieDoe Familiepark in Best.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

28 beoordelingen over DippieDoe Familiepark

28 beoordelingen
8,2
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met een groep, Sept. 2014
"Erg leuk"vertalen
vannesjes

22-09-2014 gisteren het kinderfeestje van onze zoon gevierd in dippiedoe
was erg leuk en voor ieder wat wils de een wilde buiten en de ander wilde binnen
het leukste feestje ooit werd er gezegd nou wat wil je nog meer
omdat ze aan het verbouwen zijn was niet alles open maar wij hebben een bon gehad om nog een keertje terug te mogen komen dus zeer netjes

met jonge kinderen, 2014
"Heel leuk park voor de kleintjes onder ons"vertalen
houben
10,0

16-09-2014 we gaan hier zeker nog eens naar toe met de kleinkinderen.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Wel duur, maar wel gaaf voor de kleintjes!"vertalen
van Dam
8,0

20-07-2014 Jongere kids tussen de 4 en 10 vermaken zich er prima!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Leuk park, afwisselend, voor veel leeftijden"vertalen
Boeiend
9,0

01-06-2014 Erg leuk park, gedeelte binnen (ook handig bij een buitje). Prima horeca. Voor verschillende leeftijden. Ook leuk voor kinderfeestjes lijkt me. Binnen en buiten klimmen en glijden, maar ook attracties zoals op kermis. Ook midgetgolf en een skelterbaan. Binnen een kinderbios. Lekker aan een dagstrand. Mijn zoon is 6 en 1.30m en kon/mocht overal zelf in. We waren op een zondag, het was mooi weer, maar niet druk.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Familiepark"vertalen
Familie Leijdekkers
8,0

20-04-2014 Mooi schoon park. Beplanting en bloemen maakt het gezellig. Kindvriendelijke attracties. Heel vriendelijk personeel. Lief voor kinderen en volwassenen.
Jammer dat de rups in onderhoud was. Zeker op eerste paasdag.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Leuk pretpark"vertalen
Claes Tessa
9,0

04-07-2013 Ideaal voor jonge kinderen, de moeite waard !!

met jonge kinderen, 2013
"Je moet ervan houden"vertalen
Patries
6,0

17-06-2013 Dippie Doe is aardig maar duur, maar als kind raak je er waarschijnlijk niet snel op uitgekeken.

met oudere kinderen, Mei 2013
"Super leuk!"vertalen
Inge
8,0

10-03-2014 Leuk park voor jong en oud. Binnen is het meer voor jonge kinderen en buiten is het meer voor wat oudere kinderen.

met jonge kinderen, 2013
"Leuk park"vertalen
Gerby
9,0

03-02-2013 leuk park voor kinderen tot ca 12 jaar.

met jonge kinderen, Okt. 2012
"Dippiedoe is een leuk park"vertalen
d
7,0

28-10-2012 Dippiedoe is een leuk park. De kinderen (van 4 en 9) hebben zich zeer goed vermaakt.
Geweldig.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?