Camping Kampeerboerderij De Heikant

Kampeerboerderij De Heikant

3 reviews over Camping Kampeerboerderij De Heikant in het Nederlands

Prima!

Hannah, 16-9-2016

Rustige kampeerboerderij, wij hadden ruim plaats op het veld voor onze caravan. Met de auto waren wij binnen 10 minuten in het centrum van Tilburg. Berkel-Enschot is een dorp met winkelcentrum dus boodschappen konden we in de buurt doen. Naast ons veld stond een paard in de wei, dit zorgt echt voor de boerderijsfeer! Sanitair prima, keuken prima, boer en boerin erg gastvrij.
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk kamperen

Marleen, 25-8-2016

Erg fijne tijd gehad op deze camping. Ruime plek om te kamperen op grasveld. Pruimen gegeten van de pruimenbomen, lekker!! Wifi was gratis, sanitair was schoon, wij hebben het erg naar onze zin gehad en komen hier zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in augustus 2016

Goede camping

sven, 26-8-2013

Gaan hier al 4 jaar telkens 3 nachten naartoe wanneer we op festival gaan in tilburg zelf.

- Sanitair steeds perfect in orde. Douche kost €0.50 voor een deftige tijd.

- Kookfornuis aanwezig en vrij te gebruiken.

- Eigenaars zeer vriendelijk

Gereisd met vrienden in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerboerderij De Heikant in Berkel-Enschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerboerderij De Heikant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kampeerboerderij De Heikant scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.