Hostel Stayokay Bergen op Zoom

Stayokay Bergen op Zoom

87 reviews over Hostel Stayokay Bergen op Zoom in het Nederlands

Fantastich familiefeest

Jac, 18-9-2017

Super verzorgde BBQ! Ook de bosgolf was erg leuk en de app voor de speurtocht in het bos was ook een bijzondere ervaring. De gehele middag was uitstekend verzorgd door zeer vriendelijke medewerk(st)ers.
Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldige locatie, met zeer behulpzaam personeel

Mad Science, 2-8-2017

'Wat een geweldige locatie was het, waar we zaten met ons Mad Science zomerkamp!! We zaten in Het Natuurpodium en de Stayokay in Bergen op Zoom.

We konden gebruik maken van de prachtige ruimte van het Natuurpodium. Het was licht, ruim en het was van alle gemakken voorzien!

De gastvrijheid van De Stayokay was super. Limonade en koffie stonden klaar en de lunch was erg goed verzorgd in het restaurant.

Wij hebben, samen met de super gezellige groep kinderen, echt genoten!'

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Echt genieten!

Petra Goossens, 20-7-2017

Hartelijk ontvangen met een welkomstdrankje! We sliepen 1 nacht in een schattig huisje met terras en ballon midden in het bos. We besloten spontaan nog een nacht bij te boeken. Huisjes waren vol, maar ook de kamers zijn super. Ontbijtbuffet is uitgebreid met heerlijke yoghurt van de kaasboerderij uit de buurt. Lekker dineren op het terras 's avonds is ook leuk. Heerlijk gegeten. Het ijs is geweldig lekker! Het was voor mij een uitstapje dicht bij huis. Echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Stayokay Bergen op Zoom bij:

Bedrijfsuitje met alle collega's en hun gezinnen

Pfister, 12-6-2017

We hebben genoten van het verblijf in deze Stayokay.

Alles prima geregeld, buffet, ontbijt, bbq. Verschil met andere Stayokays: erg leuke huisjes met zowaar een 2-persoonbed en ongekend dat we werden bediend door het barpersoneel en niet bij de bar zelfs drankjes hoefden te halen. Heel vriendelijk personeel. Kortom een perfecte accommodatie.

Gereisd met vrienden in juni 2017
Bas van Kesteren, Manager, 15-6-2017

Beste P Fister,

goed om te lezen dat jullie genoten hebben bij ons.

We hebben inderdaad een afwijkende accommodatie tov andere Stayokaylocaties in het land, de huisjes worden door gezinnen maar ook individuele reizigers als zeer prettig ervaren.

Meer ruimte en comfort dan op een standaard kamer, die ook prima zijn overigens.

Fijn dat de extra dienstverlening / bediening op ons terras positief is opgevallen. We hopen jullie dan ook nog eens te ontvangen op de Brabantse Wal.

Er is nog genoeg te ontdekken vanaf Natuurpoort Stayokay! We helpen u graag op weg om de verborgen schatten van de Brabantse Wal te vinden... download bijvoorbeeld vooraf de gratis app "Natuurpodium" en ga op verkenning in onze voortuin / landgoed Lievensberg!

Manager Stayokay

Prima geregeld!

A.Jansen, 12-6-2017

De verhoudingen waren prima, leuk personeel en alles was naar wens.
Gereisd met vrienden in juni 2017
Bas van Kesteren, Manager, 15-6-2017

Beste A. Jansen,

dank voor de review. Fijn dat alles naar wens is geweest.

Manager Stayokay

Aanrader voor een bruiloft!

BoZ-M, 6-6-2017

Wij hebben StayOkay Bergen op Zoom gebruikt als bruiloft locatie. De dag verliep super soepel en onze gasten waren erg gecharmeerd van de locatie, het lekkere eten en het service gerichte personeel. Wij hebben er de dag van ons leven gehad en in onze ogen had er werkelijk niets aan verbeterd kunnen worden. Heel erg bedankt!
Gereisd met vrienden in mei 2017
Bas van Kesteren, Manager, 9-6-2017

Beste BoZ-M,

bedankt voor de review. Op zo'n belangrijke dag mag het natuurlijk ook aan niks ontbreken, fijn dat we de verwachtingen waar hebben kunnen maken.

Via deze weg nogmaals veel liefde en geluk gewenst samen namens iedereen van Stayokay Bergen op Zoom.

Super! volgende keer weer

Jaap Smook, 6-6-2017

Heerlijke speel ruimte voor de kinderen

Super gemotiveerd team .

het was 1ste pinksterdag gekken huis zo druk. Het team bleef kalm en bleef lachen . vele van hun draaide dubbel shift zonder mopperen er was zelfs een dame tot half een s"nachts en stond er weer om half negen met de zelfde lach.

Het was een mooie geoliede machine. Petje af en twee duimen op wat een positieve energie.

En ik weet niet hoe ze het voorelkaar kregen ondanks de drukte je hoefde nooit lang te wachten op je hapje of je drankje.

iets minder was dat de rekening niet klopte maar ook dat werd geregeld.. Maar dit kwam door de drukte neem ik aan. verder een heerlijke omgeving voor allerlei buiten activiteiten moutainbiken , klimmen , fietsen wandelen .

Maar ook heerlijk verwend worden door het personeel op het terras middels hapje , drankje

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
Bas van Kesteren, Manager, 9-6-2017

Beste Jaap,

Wat ontzettend fijn dat jullie het ondanks de enorme drukte in het pinksterweekend zo goed hebben gehad. Het was inderdaad heel hard werken voor onze mensen deze dagen en dan ook nog eens in die temperatuur. Bedankt voor de reactie op Zoover, dit geeft ons weer extra energie! Tot de volgende keer bij Stayokay!

Bas van Kesteren

Avontuurlijke plek in bosrijke omgeving

Anna Madeleine, 6-5-2017

Vriendelijke personeel die voor jouw wensen aandacht hadden.Uitgebreide ontbijt,fietsen waren te huur en ook activiteitenprogramma.De kamers waren eenvoudig ingericht maar wij hebben goed geslapen.Een aanrader voor de avonturiers is de Klimbos naast het hostel.Je kunt tot 10 meter hoogte tussen de bomen gaan klimmen met goede begeleiding en ook niet duur,3 uur voor 19 euro

Het hostel ligt op circa 2,5 kilometer afstand van treinstation en je kan de bus nemen 12-15 minuten reistijd.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Beste Anna,

wat een mooie beoordeling, ontzettend bedankt hiervoor!

Bas van Kesteren

Zeer goed, voor herhaling vatbaar

Fam. Bickes, 17-4-2017

Vriendelijk personeel

Zeer goed verzorgd ontbijt en diner buffet !

Gezellige accomodatie

Zeer mooie omgeving

Douchekop in de kamer

Gereisd met vrienden in april 2017

Beste familie Bickes,

fijn dat jullie een goed verblijf hebben gehad bij ons, tot snel!

Zeer tevreden

Rianne, 16-4-2017

Afgelopen weekend ben ik met drie vriendinnen naar deze Stayokay geweest. Ik ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid, we werden namelijk altijd goed geholpen. De kamer was zoals je verwacht bij een stayokay: stapelbedden, een klein tafeltje met een paar stoelen, een toilet en een douche, niet meer en niet minder.

Het ontbijt in de ochtend was ook goed te doen. Er was genoeg keuze voor iedereen en de hoeveelheid paste goed bij de prijs die je ervoor betaalde.

Daarnaast zijn er vanuit deze stayokay veel mogelijkheden tot uitjes. Je kan heel gemakkelijk naar Bergen op Zoom, je kan gaan fietsen (die kan je bij de stayokay huren), je kan wandelen in de bossen, je kan gaan klimmen in het klimbos etc. Het klimbos is zeker een aanrader voor mensen die geen uitdaging uit de weg gaan. Het kost maar 20 euro voor volwassenen en dan ben je ook echt 3 uur zoet met verschillende klimroutes.

Kort samengevat: ik raad deze stayokay zeker aan.

Gereisd met vrienden in april 2017

Beste Rianne,

wat een ontzettend leuk verhaaltje over jullie verblijf. Bedankt voor de genomen moeite om deze review te schrijven en de aanbeveling in het bijzonder!

Mochten jullie nog eens een weekendje weg willen, we ontvangen jullie graag!

Informeer dan vooraf via bergenopzoom@stayokay.com naar de mogelijkheden voor een verblijf in een kamer met extra comfort. We beschikken ook over leuke appartementen namelijk...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Stayokay Bergen op Zoom bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Stayokay Bergen op Zoom in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Stayokay Bergen op Zoom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Stayokay Bergen op Zoom scoort een 9 uit 10 op basis van 87 reviews.