7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Narvik HomeParc Bergse Zand (gesloten)*** bij :

52 reviews over Camping Narvik HomeParc Bergse Zand (gesloten) in het Nederlands

Compleettent gehuurd 6 pers.

Kelly, 7-8-2016

Wij hadden op Camping bergse zand een compleettent gehuurd. Het veldje waar we stonden was leuk. Je kunt ook zo het bos in voor een wandeling of fietsroute. Jammer dat je constant de snelweg hoort. Toiletgebouw vonden wij oke, niet luxe maar wel schoon en lekkere douches. Voor het douchen moet je 50 cent betalen, maar dat vonden wij niet erg. Je kunt met 1 muntje prima haren wassen enz.

De tent zelf vonden wij minder, bij aankomst schimmel in de koelkast. 2 bedjes waren kapot. Ook sliepen de bedjes niet lekker door de te dunne en verouderde matrasjes. Wij hadden er 2 op elkaar gelegd, dat kon omdat we maar met 2 personen waren ipv 6.

Personeel is vriendelijk, als iets kapot is kun je het aangeven. Ze doen niet moeilijk over bbq-en of kampvuurtje in een korf. Ook logees waren van harte welkom.

Het zwembad is wat saai en verouderd, water was vrij koud. Op de camping kun je verse broodjes halen vanaf 09.00 uur. Ook kun je patat of een ijsje halen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Rustige camping

Daan Vreugdenhil, 31-8-2015

De camping is rustig. Voor de personen die niet zonder wifi kunnen: het is duur, eigenlijk té duur, maar, daar staat tegen dat je op de héle camping bereik heb, zelfs in je tent/caravan/camper.

De Sanitaire voorzieningen zijn wat mij betreft beneden maats. Vies, veel spinnen, spinnenwebben, etc. De toiletten stinken, en wordt er te weinig schoongemaakt.

Voor de sportievere onder ons is de camping prima gelegen, er zijn veel fietsroutes (hoewel sommige bewegwijzering - de witte borden met de fietsroutes - onvoldoende is). Nadeeltje is dat de betere wandelroutes niet direct in de omgeving te vinden zijn, hiervoor moet eerst een stuk met de auto gereden worden.

Er is een zwembad op de camping, maar verwacht geen springplank of glijbaan, laat staan een binnenbad.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Top Camping!

Tom van Veen, 22-1-2015

Super leuke camping voor jong en oud!

Ik ben met mijn kinderen (9) en (13) naar deze camping voor een weekend gegaan en hebben ons prima vermaakt in de omgeving en op het park zelf. We werden goed ontvangen en konden gelijk naar onze plek! Voor de rest een geweldige service. Komen zeker nog eens terug!

Gereisd familie in januari 2015

Wat een geweldig leuke camping!!!

Carina van den Boom, 24-8-2013

Wat hebben wij een geweldige vakantie gehad op deze camping!!, we hadden voor een week een compleettent gehuurd, maar zijn twee weken gebleven.... Erg vriedelijk en behulpzaam personeel in de receptie, mn zoon van 10 en dochter van 8 hebben genoten van het superleuke animatieteam, Kim, Yvonne, en Melody, jullie zijn top!, iedere dag was er wat leuks te doen, zelfs keertje koeien melken bij de boer, geweldig!, en de kinderbingo verzorgd door Klaas en z'n familie, zo leuk!, De douches en toiletten werden iedere dag schoongemaakt, zag er keurig uit! ook heerlijk gezwommen in het zwembad, groot genoeg en leuke ligweide met ligbedden, bij de snackbar kan je ook heerlijke frietjes halen.., wij gaan zeker weten nog een keer vakantie vieren op Bergse Zand!!!!!, Bedankt voor de mooie tijd team van Bergse Zand!!!

Groeten, Carina, Tristan en Fay

Gereisd familie in juli 2013

Helemaal top!

Mariska van Dorp, 30-7-2013

Superleuke camping! Bij aankomst in de regen met 2 kleine kids konden we last-minute voor een mooie prijs een kant-en-klaar-tent met toebehoren huren, ipv onze eigen tent opzetten. Medewerkers zijn heel relaxed, klantvriendelijk en behulpzaam; van zoeken tot een leuk restaurant in de buurt, knutselen met de kids, tot het plakken van een pleister. Prima dagen gehad, en zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldig!!

judith, 30-7-2013

Een geweldige camping. Mooi zwembad. Super vriendelijke camping eigenaren waarmee van alles valt te regelen. Zeer geschikt voor grote groepen.

Een top camping

Roos Timmermans, 29-7-2013

Met een groep van 40 vrienden waarvan 8 kleintjes onder de 4 jaar is het een top camping, ruimte, schaduw en speeltoestellen. De eigenaar en overig personeel deden alles om ons volgend jaar weer te laten komen. Het zwembad werd iedere ochtend schoon gemaakt voordat we onze baantjes konden zwemmen. De BBQ was de uitblinker: alles vers en zelf gemaakt door hun.

Heel groeps vriendelijk!

M. Blok, 18-6-2013

Wij hebben met onze zwemvereniging ZV Haerlem 3x (2011, 2012 en 2013) fantastisch ons Pinksterkamp kunnen houden op deze camping. Met een groep van 70 a 90 mensen van alle leeftijden was het goed toeven. De camping heeft een fijne ligging met een bossige omgeving en de stad Bergen op Zoom in de buurt, volop gelegenheden voor spellen, speurtochten en vossenjachten. Ook hebben we steps kunnen huren bij een nabij gelegen bedrijfje. We konden gebruik maken van een groot veld, zwembad en BBQ's. Het personeel is meedenkend en vriendelijk. We gaan eigenlijk nu op zoek naar een andere camping omdat de omgeving nu te bekend wordt voor de spellen en afwisseling weer nodig is.
      Gereisd met vrienden in mei 2013

Een heel goed weekend

H.M. v.d. Plank, 6-11-2012

Met de Vereniging voor Alleengaande Kampeerders ( VAK) zijn we van 10 t/m 16 september 2012 op deze camping geweest. We waren met een groep van 43 kampeerders . Voor iedereen was er plaats met elektra geregeld.

Wij hebben het fijn gehad op deze goed verzorgde camping.

De natuur rond de camping nodigt uit tot wandelen en fietsen.

En Bergen op Zoom is natuurlijk de moeite waard.

De BBQ, door mederwerkers van de camping georganiseerd en uitgeserveerd was voortreffelijk.

Een compliment voor de medewerkers van dit park, maar in het bijzonder voor Lenny en Rob. Hun inzet om het de gasten naar de zin te maken was groot..

Deze plek is een aanrader voor groepen!

Gereisd met vrienden in september 2012

Geweldige vakantie!

Van den Broek, 15-8-2012

Vorige week spontaan nog een weekje weg voor onze kinderen weer naar school zouden gaan, en besloten om naar deze camping te gaan. Dit is ons prima bevallen en we zouden de volgende keer zeker weer gaan!

De camping ligt midden in de bossen, waar het heerlijk rustig is. Je zit echter wel zo in het centrum van Bergen op Zoom en ook Roosendaal is dichtbij. De camping is ruim opgezet, met een leuk buitenzwembad en een leuke speeltuin.

Het grote sanitairgebouw is heel erg netjes en wordt keurig schoongehouden, we hebben wel eens campings meegemaakt waar dit wel eens anders was.

Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met het animatieteam, deze jongens en meiden doen er alles aan om de kinderen een leuke vakantie te geven, ook de typetjes(jongen en meisje) zijn erg leuk en onze kinderen hebben het er nog iedere dag over!

wij hebben geen overlast gehad van andere campinggasten ervaren, een levendige camping vinden wij juist leuker als een camping waar niets gebeurt.

Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Narvik HomeParc Bergse Zand (gesloten) in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Narvik HomeParc Bergse Zand (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Narvik HomeParc Bergse Zand (gesloten) scoort een 7.78 uit 10 op basis van 52 reviews.