8,3

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Hotel & Residence De Draak**** bij :

124 reviews over Hotel Grand Hotel & Residence De Draak in het Nederlands

Mooi en net hotel hartje centrum.

Frank, 6-8-2017

Geboekt voor een bezoekje Bergen op Zoom. Auto parkeren bij de Mediamarkt en vandaar is het een paar minuutjes lopen naar het hotel.

Het hotel is een mooi oud pand aan het plein en wij hadden de bovenste ruime kamer in de nok en van alle voorzieningen voorzien.

Goed en beleeft en aardig personeel.

Ontbijt goed verzorgd alleen vond de ontbijtruimte wat aan de krappe kant.

Gereisd met partner in juli 2017

Uitstekende sfeer en ambiance

D. Beck, 12-5-2017

Bij het organiseren van een reunie van oud-collega's van GE Silicones die uit China, USA, UK, Frankrijk, Duitsland en Nederland kwamen is voor hotel de Draak gekozen omdat vele van deze collega's hier in het verleden erg regelmatig overnachtten. De ruimte in de grote zaal was uitstekend voor deze groep die daar de presentaties hebben gezien, daarna lunch en diner en een gezellige avond met muzikale omlijsting.

De sfeer was uitstekend, iedereen kon goed rondlopen, een drankje op het terras gebruiken in de zon.

Al met al een zeer geslaagde opzet.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Wat een tegenvaller.

Marianne, 10-10-2016

Wij hadden ons er veel van voorgesteld, gezien alle reviews. Maar wat was dit een tegenvaller. Wij hadden een kamer aan de achterkant. De kamer was groot en alles was er aanwezig. Maar de bedden waren waarschijnlijk net zo oud als het hotel. Allebei hebben we in een diepe kuil gelegen. Ook een raam open zetten is er niet bij: het stikt er van de katten. We hebben vaker in Bergen op Zoom geslapen in B&B's: Die zijn toch echt een paar klasse beter!

Het ontbijt was wel prima!

Gereisd met partner in oktober 2016

2 dagen heerlijk ontspannen in Bergen op Zoom

Dewit Christiaan, 8-5-2016

De Draak is een prachtig oud pand, centraal gelegen op de Grote Markt. Prima onthaal, gastronomisch eten. Perfekt!
Gereisd met partner in mei 2016

De Draak brengt ons altijd in vakantiestemming!

Fam. van Aken, 27-12-2015

Er was tijdens de feestdagen wat geluidshinder van straat, maar dat is begrijpelijk midden in de stad. Desondanks hebben we heerlijk geslapen in onze Juniorsuite!

Een prachtige, ruime en schone kamer!

Het personeel is bijzonder vriendelijk en wij vonden de bediening van Dhr. Willy Heeren professioneel en hartelijk. Dit geldt ook voor de andere mensen in de bediening. De Kerstbrunch werd goed begeleid bij het Buffet. Het was ons soms niet duidelijk welk drankje bij het arrangement hoorde en welk drankje later afgerekend

moest worden......

Gereisd met partner in december 2015

Aanrader

Ad Beers, 24-11-2015

Mooie ambiance, uitstekende keuken en bedden.

Vriendelijk en servicegericht personeel.

Gereisd met vrienden in november 2015

beter kan niet

Mary, 16-11-2015

Grand hotel "de Draak"in Bergen op Zoom is een schitterend monumentaal pand/ met hypermoderne kamers (wel veel trapjes omhoog en omlaag om in je kamer te komen.) zeer centraal gelegen.
Gereisd met partner in oktober 2015

Uitstekend!

victor, 20-10-2015

Absoluut een aanrader: prachtig hotel in het oude centrum van Bergen op Zoom met prima service. Onze kinderen vonden het er ook erg fijn!
Gereisd familie in oktober 2015

Wauw!!

Mila, 6-9-2015

De junior suite is super!! Ruim, schoon, heerlijk. Midden in het centrum, oud pand met karakter.
Gereisd met partner in januari 2015

Een hotel zoals een hotel hoort te zijn!

C. Looij, 13-4-2015

Prachtig hotel in een historisch pand aan de Grote Markt. Kamer was modern, schoon, ruim en heerlijk rustig. Prima ontbijt in de ochtend. Genoten van het nieuwe wellness gedeelte. Personeel heeft ons vriendelijk te woord gestaan. Shopping arrangement (incl. ontbijt) geboekt. Prijs-kwaliteit verhouding is top!
Gereisd met partner in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel & Residence De Draak in Bergen op Zoom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel & Residence De Draak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel & Residence De Draak scoort een 8.34 uit 10 op basis van 125 reviews.