Uitstekend

Zoover award

WebsiteLink naar website

570 reviews over Camping De Paal in het Nederlands

Iedereen moet naar camping de paal

AAM, 18-8-2017

Camping de paal onderscheidt zich in alle opzichten van andere campings. Neem nu bijvoorbeeld het musical song A long spektakel. Geen camping in Nederland zal dit weten te evenaren. De camping is schoon, groen en gezellig. Zeker een aanrader voor iedereen!
    Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldige camping

Belle van der Pijl, 18-8-2017

Geweldige camping voor kinderen en ook voor de ouders, een animatieteam van topkwaliteit en de kers op de taart de musical sing along met een vuurwerkshow die ons allemaal verbaasde, we komen zeker volgend jaar terug!
    Gereisd familie in januari 2017

Geweldige kindercamping, maar onprettig publiek

Marie, 14-8-2017

De kinderen vinden de camping fantastisch, logisch! Want er is voor de kinderen superveel heerlijk zomervermaak. Vooral de zandverstuiving met leuke klim- en waterspeeltoestellen (Biebelebonse Paalbergen) en het leuke binnen- en buitenzwembad zijn een groot succes.

Echter vind ik het publiek dat deze camping trekt nogal onbeschoft en luidruchtig. Zo vinden veel campinggasten het hier volkomen normaal om hard infantiele kindermuziek met dreunende beats uit boxen te laten knallen, ook 's avonds. Moet kennelijk kunnen, want het is kindermuziek?

Zowel kinderen als volwassen komen loeihard met hun fietsen over de zandpaden gescheurd en dan moet je maar uit de weg springen, ook al loop je daar gewoon rustig met je zoontje van vijf.

Ondanks de geweldige camping-supermarkt met verbluffend goed assortiment, het goede restaurant met veel lekkere gerechten en het vriendelijke, behulpzame personeel van de camping en animatieteam weet ik niet of ik hier nog een keer zal komen, puur door het gebrek aan respect van mijn mede-campinggasten. Erg jammer, want Camping de Paal is verder een heel goede camping.

Het is dat ik hier slechts een weekje ben om de kinderen nog een week te entertainen tijdens de lange zomervakantie en ik al twee heerlijke weken in het buitenland achter de rug heb. Ik zou het hier geen twee weken uithouden als zomervakantie, puur door die ik-heb-schijt-aan-andere-mensen-mentaliteit van het publiek.

Camping ligt inderdaad wel vlakbij een drukke weg, 's nachts hoor je het verkeer hard langsrazen. Overdag hoor je dat niet zo.

Gereisd familie in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Paal***** bij :

Beste kinder camping die we ooit bezochten!

Pascale, 13-8-2017

Als je camping de Paal opkomt rijden, voel je meteen een sfeer hangen van gezelligheid!

Het animatie team is echt zo professioneel goed, ze kunnen echt alles!

Ze zijn zelfs zo goed, dat ze soms net professionele acteurs lijken, ze zingen echt fantastisch in musicals.

En ze zijn stuk voor stuk zo leuk met de kinderen bezig. De hele dag door zijn er activiteiten voor de kinderen in alle leeftijden. De camping is schoon en netjes, wij zaten in een Paalcasa heerlijk ruim en luxe ingericht.

De grote speeltuin, het zwembad buiten en binnen, en de biebelebontse paalbergen zorgen er voor dat kinderen naar hartelust kunnen spelen en rAvotten.

Toen we naar huis moesten, huilde onze zoon zelfs...hij wilde blijven! Tja...en voor ons ouders is dat bevestiging genoeg dat het een geweldige vakantie geweest is!

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig

Harn, 13-8-2017

Mooie en zuivere camping.

Alleen vonden we dat het zwembadwater voor onze kleinste van 1 jaar aan de koudere kant, dat was dan ook het enigste minpuntje.

Voor de rest was alles super.

De wc's en douches werden super bijgehouden en zelfs de paden van de camping waren op en top zuiver.

Volgend jaar gaan we zeker terug.

Super vakantie gehad

Wat een camping!

Katya, 11-8-2017

Ik hoorde van vrienden van het bestaan van de camping. Ik had zelf nog nooit van Bergeyk gehoord laat staan camping de Paal. Met misschien achteraf een wel heel groot vertrouwen in mijn vrienden besloot ik twee weken te boeken op de camping. Met twee kinderen, meisje van 8 en jongetje van 6. Maar gelijk bij aankomst verliefd op de prachtige en bosrijke camping.Voor de kinderen een gevarieerd animatie programme met daarbij twee keer per week een leuke musical en als klap op de vuurpijl elke avond Viva. De kinderen zijn er weg van en ze hebben gevraagd gelijk te boeken.... dus camping de Paal, tot volgend jaar! Daarbij worden de tiolettegebouwen goed schoongemaakt en is er op de camping een friettent (waar je voor de kinderen ook lekker ijs kan halen, altijd handig ;) en een restaurant, niet te duur maar wel goed eten! Wij hebben een ontzettend leuke tijd gehad waarbij wij zelfs als ouders soms even konden rusten (is ook wel fijn!) Camping de Paal, bedankt en tot volgend jaar!
      Gereisd familie in januari 2017

Geluidsoverlast n weg

Anouk, 10-8-2017

Ik sluit me aan bij alle reviews maar er is een ding waar niemand het over heeft en dat is de n weg die langs de camping loopt. Het is een drukke weg dag en nachts ook tijdens vakantieperiode. Wat heel veel geluidsoverlast geeft. Voor mij een reden om te kiezen voor een andere camping de volgende keer.

Super vakantie!

van der Veen, 8-8-2017

Wat een geweldige camping!

We kunnen niks negatiefs verzinnen over camping de Paal.

Het animatie team is in 1 woord geweldig! Het theater met de vivaclowntjes is voor de kinderen prachtig!

De show met vuurwerk op de biebelebontse paalbergen was een feestje!

Sanitair is schoon en de douches zijn lekker warm. De kinderen vonden het prachtig dat ze iedere avond in bad konden, die hebben we thuis niet.

De prijs van de winkel en de snackbar is wel iets duurder, maar niet extreem.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

Beste ervaring ooit!!

Fam. Roulaux, 7-8-2017

Het ligt super mooi in bosrijke omgeving. De prijs is was hoog, maar je krijgt er enorm veel voor terug. Het sanitair is een enorm schoon, we hadden een privé sanitair. Maar ook het toiletgebouw zelf zag er brand schoon en prima uit! Het eten is helemaal prima in verhouding met de prijs en enorm vriendelijk personeel. Camping de paal is een van de kindvriendelijkste camping's die wij als familie hebben mee gemaakt. Alles draait er voor de kids en natuurlijk is er ook genoeg voor de ouders. Het zwembad is top voor de kinderen. Maar even een plus punt voor de ondergrond van het buitenzwembad! Ook is de camping brandschoon en enorm hygiënisch. Het animatie team is wel het aller beste van camping de paal, de viva-clowntjes, de enorme keuze aan activiteiten voor onze kinderen en dan de show op de paalbergen.... Het is allemaal top daar in Bergeijk! Wij komen volgend jaar terug!

Fantastische vakantie

Caroline, 7-8-2017

Beste camping waar ik ooit ben geweest! Zeker een aanrader!! Geweldig animatie team!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Paal***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Paal in Bergeijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Paal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Paal scoort een 8.98 uit 10 op basis van 573 reviews.