Camping De Paal *****

WebsiteLink naar website

576 reviews over Camping De Paal in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!!

Kitty Gerritsen, 30-8-2017

Geweldig!! Alles is top hier. Personeel super vriendelijk! Locatie is geweldig! Hetzelfde geldt voor animatie, zwembad en plaatsen. Met als kers op de taart; de supercomfortplaatsen met eigen sanitair! Ei ij komen alleen nog maar hier terug 👊🏻

Top camping !

Noëmi, 29-8-2017

Net terug van een vakantie op de paal en wat hebben onze kinderen genoten! Het animatieteam verdient echt een dikke 10! Elke keer gevarieerde activiteiten! Helemaal top!

Verder hebben de kinderen heerlijk kunnen zwemmen in het zwembad en op de paalbergen zandkastelen kunnen bouwen

Ook de sanitaire gebouwen zijn netjes bijgehouden!

Kortom: top camping!

Tot volgend jaar !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Camping de Paal - geweldig

fam. van Vriesen, 29-8-2017

Wij verbleven vanaf 18 augustus een week in een Paalcottage op camping de paal. De ligging op de camping was erg fijn, omdat het gewoon op een veldje stond en zo voelde het net als kamperen. Voor mijn 2 kinderen (3 en 4) was het een veilige accomodatie, overal is over nagedacht. Buiten op ons veldje was een speeltuintje, ideaal om toch een oogje in het zeil te kunnen houden terwijl de kinderen naar hartelust spelen. Ook de Biebelebontse Paalbergen viel erg in trek bij de kleintjes. Het is een hele grote zandspeelplaats voor kinderen. Daarnaast hebben we ook in het zwembad genoten, wat je ook wel een paradijs voor de kids kan noemen met waterspeeltuin en buiten water speelplaats. Omdat de kids erg klein waren hebben ze niet veel mee gedaan met het animatie programma maar elke avond wel naar de Viva komen kijken. Helemaal TOP! Ook nog een bezoekje gebracht aan het restaurant. Erg lekker eten, top service en helemaal niet duur! Wij komen zeker terug

Het was geweldig!

Tamara, 28-8-2017

Wat een super leuke camping is dit. Het animatieteam verdient ook een dikke tien. Een zeer gevarieerd, aantrekkelijk programma voor alle leeftijden. Dit alles werd begeleid met veel enthousiasme. Ook de dames bij de receptie en campingwinkel waren altijd vrolijk. Het zwembad is ontzettend leuk maar met warm weer erg druk en vol, maar wanneer het regent geldt dit eigenlijk ook. Alles op de camping goed onderhouden. Wij hadden een paalhuisie. Hier was aan alles gedacht. Goede douche, goede bedden, zonverduisterende gordijnen, gezellige verlichting. Eigenlijk was het helemaal top. Bij de snackbar was het topdruk, hier hebben we geen gebruik van kunnen maken. Het centrum van Bergeijk is ook gezellig.

Vakantie van mijn leven!

Mara de Kan, 26-8-2017

Dit jaar zijn wij voor het eerst naar Camping de Paal gegaan. We waren erg aan het twijfelen of we naar Frankrijk gingen of in Nederland bleven. Uiteindelijk hebben voor de camping gekozen. En we hebben een top tijd gehad! Wij hebben 2 weken de tijd van ons leven gehad!! Het zwembad was onwijs leuk. Roosje (4 jaar) heeft erg genoten van de waterspeeltuin. Het sanitair was erg schoon en hebben genoten van de leuke discodouche. Max (5 jaar) heeft het er nog steeds over. Max en Roosje zijn iedere dag naar de clowntjes geweest. Het was op het begin even afwachten hoe ze zouden reageren maar het recreatieteam heeft het goed opgepakt. Daarnaast is het recreatieteam erg professioneel en man man wat kunnen ze zingen! De vivaclowntjes waren geweldig en hebben erg gelachen om Joep Troep! Wij gaan zeker nog een keer terug naar deze TOP camping
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige camping

Anja, 26-8-2017

Prachtige ligging. Is echt een kindvriendelijke camping. Vanalles te doen
    Gereisd met vrienden in augustus 2017

schoonmaak paalcottage beneden peil

broekmans, 25-8-2017

Mede door de vele positieve reacties op zoover hebben wij een vakantie op camping de paal geboekt. Helaas bleek bij aankomst (16 uur) de paalcottage nog niet vrijgegeven omdat de schoonmaak nog niet gereed was. Kort hierna kregen wij de sleutel. De eerste indruk van het niveau van schoonmaak van de accommodatie was bedroevend (je betaalt voor deze accommodatie ruim 1.200 per week): spinrag buitenzijde, spinrag binnenzijde op lamp, stiften van vorige bewoners onder bed, spinnen in kinderkamer en scheerverpakking op vloer in badkamer. Om de vakantie toch positief te starten zelf maar e.e.a. opgeruimd. De volgende dag wilden wij de vaat plaatsen in het afdruiprek, dit rek bleek vol pissebedden te zitten! Vervolgens naar de receptie gegaan om een klacht in te dienen over het niveau van schoonmaak. De reactie van de receptiemedewerkster was letterlijk als volgt: erg vervelend, wij zullen het externe schoonmaakbedrijf hiervan op de hoogte stellen. Hier moesten wij het dus mee doen...

Prachtige kindercamping

Marijke ten Hoor, 24-8-2017

Het animatie verdiend een dikke 10! Nooit eerder zulke goede musicals en theater gezien op een camping. Hoog niveau! Zwembad is voor jonge kinderen een paradijs. Voor grotere kinderen is het buitenzwembad geschikter. Er wordt heel veel georganiseerd. Ik vind het tot nu toe de mooiste camping die we gezien hebben( dit was nr 8). Jammer dat er geen dak op het theater zit dus bij regen moeten de musicals uitgesteld worden.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Iedereen moet naar camping de paal

AAM, 18-8-2017

Camping de paal onderscheidt zich in alle opzichten van andere campings. Neem nu bijvoorbeeld het musical song A long spektakel. Geen camping in Nederland zal dit weten te evenaren. De camping is schoon, groen en gezellig. Zeker een aanrader voor iedereen!
    Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldige camping

Belle van der Pijl, 18-8-2017

Geweldige camping voor kinderen en ook voor de ouders, een animatieteam van topkwaliteit en de kers op de taart de musical sing along met een vuurwerkshow die ons allemaal verbaasde, we komen zeker volgend jaar terug!
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Paal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Paal in Bergeijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Paal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Paal scoort een 8.98 uit 10 op basis van 580 reviews.