Camping Landgoed De Barendonk

Landgoed De Barendonk
9,2

WebsiteLink naar website

32 reviews over Camping Landgoed De Barendonk in het Nederlands

Mooie ligging, rustige kleine camping

Smulders, 10-8-2009

We hebben hier buiten het seizoen een trekkershut gehuurd. Nou ja..."hut".. een compleet en nieuw huisje met alle voorzieningen incl. vloerverwarming voor een hele schappelijke prijs. De camping ligt op een interessant punt van Nederland. Mooie stadjes vlakbij, bossen en weilanden en even verderop de Mookerheide. De camping is zeer goed onderhouden. Voor de kinderen zijn er enkele speeltoestellen en skelters en een spannende wandelroute (met bootje) maar het mooiste waren natuurlijk de koeien en kalfjes. Vriendelijke eigenaresse. We komen zeker nog eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

anna, 5-3-2007

Tijdens fietsvakantie heb ik met 4 jongens van 12 jaar gebruik gemaakt van het hooihotel.

We hadden een keuken/woonkamer tot onze beschikking en sliepen in het hooi op hooizolder. We konden kijken op de melkveehouderij van de boer. koken deden we in de keuken waar ook campinggasten konden koken. Douchen op het kampeer terrein. Veel informatie over omgeving.

Inrichting eenvoudig en schoon.

De rust wordt gewaarborgd. Een terrein voor fietsers, mensen met kleine kinderen. Erg leuk. Er was ook een pipowagen waar je kan overnachten.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Barendonk in Beers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Barendonk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed De Barendonk scoort een 9.22 uit 10 op basis van 33 reviews.