9,2

WebsiteLink naar website

31 reviews over Camping Landgoed De Barendonk in het Nederlands

Gastvrij en schoon!

Silaz, 29-7-2011

Wij hebben 3 nachten gelogeerd in de trekkershut met onze twee meiden van toen 6 en 4 jaar oud. s''Morgens om 7.00/7.30 mochten ze meehelpen op de boerderij met kalfjes voeren en naar de paarden kijken. Het is een kleine en rustige camping, basic, maar daar waren wij toen ook bewust naar op zoek, geen pretpark en amusement, maar rust en weinig prikkels, dan zit je daar goed. Zoek je vertier kun je beter iets anders boeken. Liesbeth is ontzettend lief en gastvrij, jongste dochter vond haar geweldig!

Hut is schoon en luxe toe noemen voor een trekkershut. We waren er in september, honderden muggen, maar er zaten horren voor de ramen, aan alles is gedacht!

Gereisd familie in september 2009

prachtige, ruime camping, vriendelijke eigenaren.

Joke Janssen Steenberg, 25-6-2011

Met 28 familieleden voor het eerst het familieweekend op een camping gehouden. We troffen het ene weekend in dit voorjaar dat verregend is. Toch hebben we het er prima gehad. De grote binnenruimte die we voor ons alleen hadden heeft zijn dienst bewezen! En de trekkershutten die door een aantal femilieleden bewoond werden boden gelegenheid tot schuilen en koffie drinken. Tussen de buien door liepen de kinderen het kabouterpad en de ouderen een gpstocht. Je kunt ook de melkerij en de koeienstal bezoeken. De eigenaar is heel behulpzaam.
Gereisd met vrienden in juni 2011

Gastvrije boerderij, geweldig voor de kinderen

IBB61, 6-6-2011

We waren met vijf gezinnen, in totaal 11 volwassenen en 13 kinderen. Het was een heerlijk weekend. Vooral de gastvrijheid op de boerderij was top. Erg leuk om een kijkje van zo dicht bij te mogen nemen bij alle dieren. Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt met de dieren, de skelters, de speeltoestellen en ruime keus aan bordspelletjes.

Er zat een heel professionele keuken in en ook fijn dat er ruim voldoende servies en theedoeken waren. We misten eigenlijk alleen nog een paar lekkere ligstoelen in de tuin.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Erg kindvriendelijke, sfeervolle groene camping.

godding, 12-5-2011

In de meivakantie met onze 4 kids en de vouwwagen een paar dagen op deze groene camping gestaan. Zeer gastvrij en vriendelijke eigenaars/personeel, leuke wandelroutes, paardgereden, naar de kalfjes wezen kijken en nog veel meer. Echt een aanrader om tot rust te komen en waar de kids zich optimaal vermaken.
Gereisd familie in mei 2011

een eerste klas aanrader

dirk lalman, 25-4-2011

Zeer verzorgde boerderij camping zeer nette accomodatie , zeer super om tot rust te komen met tent , camper , sleurhut enz .. ECHT DOEN ZEER SUPER DAAR !!
Gereisd met vrienden in april 2011

Schitterende accomodatie

ronnie van Oosterhout, 22-12-2010

Wij hebben met de familie gebruikgemaakt van de vlaamse schuur en het koetshuis. Het ziet er fantastisch uit binnen en er heel veel ruimte, alles is in "boerenstijl" gehouden en ziet er gezellig uit en de omgeving is schitterend. Al met al een super familie weekend!
Gereisd met vrienden in december 2010

Bijzondere ervaring in hooihotel.

Alja Bosch, 17-8-2010

Camping Landgoed De Barendonk in Beers is een kleinschalige natuurcamping in een mooie landelijke omgeving. In verband met het slechte weer hebben we een nachtje geslapen in het hooihotel. Mooie ervaring te slapen in het hooi op de zolder van de boerderij met 's ochtends een heerlijk boerenontbijt. Een aanrader en belevenis met kinderen!

Op de camping staan ook trekkershutten van eenvoudig tot luxe. Het landgoed zelf heeft ook nog de mogelijkheid in een appartement te overnachten.

Er was een avond een rondleiding op het landgoed en de boerderij. Kinderen mogen de kalfjes voeren. Er was een avond kampvuur waarbij wie wilde een gezellige avond had. Op het landgoed Barendonk voel je de Brabantse gastvrijheid.

Gereisd met partner in augustus 2010

Super elk jaar weer een feest

fam houben, 13-8-2010

het blijft een feest, kalfjes voeren op de boerderij, lekker wandelen in het aangelegen bos, skelterrace op de camping, s avonds een heerlijk kampvuur genieten van de natuur Liesbeth het was weer een super vacantie
Gereisd familie in juli 2010

Fantastische locatie voor elk wat wils!

Patricia, 5-1-2010

Al 12 jaar komen wij met veel plezier met onze kinderen bij De Barendonk. Je kunt er wandelen, fietsen, relaxen, gezellig samenzijn, vergaderen, aan teambuiliding doen etc. 's Zomers kun je slapen op de hooizolder, in je eigen tent, caravan, luxe trekkershut, of in één van de prachtige huizen. In de meivakantie is er een heus kampvuur met muzikanten en een koortje. Echt gezellig! Voor de kleintjes is er een spannend kabouterpad. Ook is er een leerzame langere wandelroute, de vluchtroute. De paddenpoel met de mooie lente- en zomerbloeiers is een natuurlijk rustplekje op deze landelijke natuurcamping. Liesbeth en Jan geven graag een rondleiding op het melkveebedrijf. Neem eens een kijkje op de website van De Barendonk. Maar ga ook eens echt naar Beers om kennis te maken met een oase in het Oost-Brabantse land!
Gereisd familie in januari 2010

Mooie ligging, rustige kleine camping

Smulders, 10-8-2009

We hebben hier buiten het seizoen een trekkershut gehuurd. Nou ja..."hut".. een compleet en nieuw huisje met alle voorzieningen incl. vloerverwarming voor een hele schappelijke prijs. De camping ligt op een interessant punt van Nederland. Mooie stadjes vlakbij, bossen en weilanden en even verderop de Mookerheide. De camping is zeer goed onderhouden. Voor de kinderen zijn er enkele speeltoestellen en skelters en een spannende wandelroute (met bootje) maar het mooiste waren natuurlijk de koeien en kalfjes. Vriendelijke eigenaresse. We komen zeker nog eens terug.
Gereisd familie in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Barendonk in Beers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Barendonk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed De Barendonk scoort een 9.23 uit 10 op basis van 32 reviews.