Camping Landgoed De Barendonk

WebsiteLink naar website

32 reviews over Camping Landgoed De Barendonk in het Nederlands

Prachtig verblijf

RBuijs, 6-10-2013

Wij hebben een weekeinde gelogeerd in het "koetshuis". Wij waren met een groep van 8 personen. Het huis is heel netjes afgewerkt en van alle gemakken voorzien. Er is een leuke tuin aanwezig met veel ruimte een tuinzet en zelfs een loungehoek. Het huisje is heel sfeervol ingericht en de slaapkamers hebben prima bedden. De 2 slaapkamers boven hebben ieder een eigen douche en toilet. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en kunnen het koetshuis zeker aanraden. De rest van het landgoed ziet er trouwens ook prima uit. Goedverzorgd en mooi.
Gereisd met vrienden in oktober 2013

Als het paradijs zó voelt...

Henriette, 13-8-2013

Wij logeerden in de Trek In!! Heel erg bijzonder en ontzettend goed ingericht! Sfeer is erg goed, veel kinderen spelen er urenlang met zeer eenvoudige middelen... Het landgoed is een echte aanrader, de omgeving moet je ervaren... Heel blij dat we dit plekje kennen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

JSlinkers, 4-8-2013

Zeer hartelijk ontvangen en een geweldige verjaardag op de camping gehad met vrienden en familieleden, die op die dag ook welkom waren bij onze bbq!

Mooi kampeerplekje gekregen van Liesbeth om dat te kunnen organiseren.

De rest van het weekend genoten van de rust en het groen om ons heen!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Traction Avants op de Barendonk

Marga, 30-7-2013

13 en 14 juli was het zover. Het kampeerweekend van de Traction Avant club Gelre. Hartelijk werden we op de Barendonk ontvangen. Prachtige kampeerplaatsen, ruim en schoon sanitair. Onze auto's konden bij elkaar gezet worden en tijdens onze diner in de Appelloods genoten we van het uitzicht op onze Traction Avants. Wat wil je nog meer. Kortom we hebben genoten.

Erg fijne camping

Vera, 28-7-2013

Wij komen net terug van een kleine week kamperen op het tentenveld van deze camping. De plaatsen zijn lekker ruim, je staat niet hutjemutje op elkaar.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De ontvangst was echt heel hartelijk en warm.

Het sanitair was ook schoon genoeg, maar zou soms als het druk is wel een extra doekje kunnen gebruiken. Maar niks ergs.

Onze kinderen hadden ruimte en mogelijkheden genoeg om rond te struinen. Vuurtje maken, skelteren, spelen in de zand/waterplaats, het was allemaal leuk. Ook het ponyritje vonden mijn kinderen erg leuk.

Er is ook de mogelijkheid om op de melkboerderij van de eigenaren te kijken. Wij hebben dit niet meer gedaan overigens, maar het behoort tot de opties.

Dit is zeker een camping waar we wellicht nog eens terug zullen komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooie locatie, omgeving, gastvrij

Ilona, 26-7-2013

Mooie locatie, omgeving, gastvrij
Gereisd met partner in juli 2013

Onze stek tijdens Nijmeegse 4-Daagse

Tineke van Heuveln, 21-7-2013

De Barendonk is kleinschalig maar groots in gastvrijheid. Al sinds 1998 zijn wij hier met de wandelgroep WAT te gast tijdens de 4-daagse van Nijmegen. Er is geen restaurant, maar wel kookgelegenheid voor tentkampeerders. Super!

Betere huisvesting tijdens Nijmeegse 4-Daagse ondenkbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Zeer gastvrij en vriendelijk.

Wilma Tielemans, 21-7-2013

camping de Barendonk is een heerlijke rustige kleinschalige camping. Vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen of echtparen. De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Zij doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Bij slecht weer is er de mogelijkheid om gebruik te maken van een gezellig ingerichtte ruimte. De omgeving leent zich uitstekend om te wandelen en fietsen.

Gast vrij

j maartens, 25-6-2013

kleinschalig

je voelt je op je gemak

Gereisd met partner in mei 2013

Fantastisch plek

antoinette de backer, 20-5-2013

Geweldig mooie locatie, met verschillende velden om te kamperen.

Prachtig uitzicht. Omgeving schitterend om te fietsen.

vriendelijke mensen bij de receptie.

Leuk om met de campinggasten / kinderen mee te doen aan het zang programma olv PaMaLoHa , zowel binnen als buiten bij het kampvuur.

We komen nog eens terug en vertellen het verder.

Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Barendonk in Beers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Barendonk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed De Barendonk scoort een 9.22 uit 10 op basis van 33 reviews.