Camping Landgoed De Barendonk

Landgoed De Barendonk
9,2

WebsiteLink naar website

32 reviews over Camping Landgoed De Barendonk in het Nederlands

geweldig voor onze familie uitstekende locatie

Ans, 19-9-2017

de ontvangst ,de hartelijkheid en uitstekende accommodatie. het was in een woord heel fijn om op het landgoed te zijn.
Gereisd met vrienden in september 2017

Het was geweldig!

Joke, 30-4-2017

Wij vonden het super!

Kampeerterrein lag er perfect bij, super leuk voor kinderen, de skelters op luchtbanden en het speelobject met de pomp met echt stromend water!

Het was beren koud tijdens ons verblijf, maar we mochten 's avonds gebruik maken van de gezellige domaine zaal.

Hier stond een palletkachel en we hebben hier super comfortabel gezeten!

Het was een feest om hier te zijn!

Dank je Liesbeth en alle medewerkers!

Gereisd met vrienden in april 2017

Wij komen 20 jaar met plezier op De Barendonk.

Toplocatie in het mooie Land van Cuijk!!!, 14-7-2016

Deze gastvrije mensen hebben oog voor wat de gast nodig heeft. Het is altijd verfrissend om daar te zijn. Steeds wordt er geïnnoveerd, maar de locatie blijft toch kleinschalig. Wat een fijne plek om te zijn met familie, vrienden, collega's etc.
Gereisd met partner in mei 2016

Ruime, mooie camping

Arno, 13-6-2015

Landgoed de Barendonk ligt in een mooie omgeving en ziet er ook echt uit als een landgoed. Mooie oude gebouwen en daarachter een camping met zeer ruime plaatsen en keurig gras.

Sanitair is eenvoudig, maar erg schoon.

Tegenvaller voor ons was de stroom aansluiting van 6A (zo hadden we geboekt) die 4A bleek te zijn. En een WiFi limiet van 100Mb per dag is niet van deze tijd (ook niet kosteloos). Terugvallen op 4G is niet mogelijk want er is nauwelijks GSM ontvangst.

Gereisd met vrienden in juni 2015

schitterend landgoed

Angelique, 4-9-2014

We wilden nog even een weekendje in het hoogseizoen er tussenuit met ons campertje en hond, maar niet te ver uit de buurt. En zo kwamen we terecht bij dit geweldige landgoed. We hadden een prachtige plek met uitzicht op de boomkwekerij. Een prima plaats als vertrekpunt voor wat wandelingen in de natuur.

Het sanitair was keurig en schoon, alleen vonden we het wat vreemd ingedeeld: wasmachines onder de wastafels, kinderbad in de keukenafdeling, toiletten en douches in aparte ruimtes maar wel dames en heren door elkaar, maar één afgesloten wastafelruimte. Dat zouden wij liever anders zien.

Verder prima. Er is heel veel informatie aanwezig over de omgeving en de info-mappen per kampeerplek zijn ideaal.

Echt een aanrader, deze camping!

Gereisd met partner in januari 2014

Prachtig landhuis in mooie omgeving

Rebekka, 10-8-2014

een heerlijk huis waar we een fijne midweek hebben gehad met super aardige en behulpzame gastvrouw. Een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Super plek om altijd terug te komen!

Tama van den Berg, 24-7-2014

Camping de Barendonk is een mooie plek om ervaringen op te doen of om lekker uit te rusten in de natuur! Ik kom al +/- 16 jaar op Landgoed de Barendonk en elke keer is er weer een innovatieve verandering!

Een aanrader dus!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Geweldige plek, heerlijk vertoeven!

Daniëlle, 18-11-2013

Een fantastische plek waar we ook ieder jaar terugkomen.

Eerst met de caravan toen in de gewone blokhut en nu in de comfort trekkershut.

Onze hele familie komt hier al een aantal jaren, ofwel met z'n allen of alleen met het gezin.

4 weken geleden geweest en nu wéér met vrienden.

Altijd hartelijk ontvangen door Liesbeth, we voelen er ons al aardig thuis.

Wat voor het weer het ook is, je hebt het gevoel of je een week weg bent geweest ook al is het maar voor 1 nacht.

De rust, de liefde waarmee Liesbeth alles doet, het ziet er altijd mooi en ordelijk uit.

Voor de kinderen geweldig, skelters volop, leuke speelplek en een prachtig bos

Zo'n heerlijke plek waar we zeker altijd terug blijven komen!!

Chrétien, Daniëlle, Pol, Pien en Pleun

Gereisd met jonge kinderen in november 2013

Wat een fijne vakantie!

Astrid, 28-10-2013

Afgelopen herfstvakantie hebben we een aantal dagen een trekkershut plus gehuurd. Wat een fijne vakantie hebben wij gehad! De camping is mooi, verzorgd en de kinderen konden er heerlijk spelen. Er werden voor de kinderen een aantal leuke gratis activiteiten georganiseerd. Zo hebben ze Halloween pompoenen gemaakt, cakejes gebakken bij het kampvuur, heksensoep gemaakt, etc. Ze vonden het geweldig! Met Liesbeth mochten we in alle vroegte de koeien, paarden en geiten voeren. Een heel bijzondere en leerzame ervaring. Liesbeth nam ook echt de tijd om het een en ander uit te leggen. De omgeving is ook heel mooi: fietsen of wandelen in de aangrenzende bossen. We hebben ons op landgoed de Barendonk zeer welkom gevoeld en we komen dan ook zeker terug!!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Heel gastvrij en gezellig!

Femke van der Zanden, 14-10-2013

We hebben een weekend met een groep van 13 meiden in het 'Grote Huis' gelogeerd. En we hebben ervan genoten!

Ruime slaapkamers, ruime en schone badkamers en toilet, hele mooie keuken in alle gemakken voorzien, alles netjes geregeld.

Doordat het huis er nog zo als vroeger uitziet, ga je even terug in de tijd.

De gastvrijheid is echt top! Bedankt Liesbeth! Alles is te bespreken en de sfeer is heel relaxed!

We hebben ook deelgenomen aan de 'Boerenspelen'. Dit was heel goed verzorgd, leuke activiteiten, een extraatje en nog een kijkje op de boerderij!

Kortom: Wij hebben een topweekend gehad, mede door Landgoed 'De Barendonk'.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Barendonk in Beers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Barendonk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed De Barendonk scoort een 9.22 uit 10 op basis van 33 reviews.