Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen

Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen
Kampeerboerderij De Tienmorgen
8,3

21 reviews over Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen in het Nederlands

top camping voor kleine kinderen

Robert, 3-7-2017

Wij komen hier al 15 jaar en onze kinderen en wijzelf zijn meegegroeid met de camping. Afgelopen weekend had ik mijn kleine neefjes op bezoek van 2 en 4 jaar oud. Ik heb weer mogen ervaren wat voor een paradijs dit is voor kinderen in deze leeftijdcategorie. Mijn eigen kinderen zijn tussen de 8 en 12 jaar en ook hiervoor is voldoende te beleven, waaronder paardrijden en chillen met de rest van de leeftijdsgenoten bij het kampvuur.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Bijzonder leuke camping!

Broers, 8-8-2016

Wij hebben een geweldige tijd gehad op deze camping. We hebben al vaal gekampeerd, maar zo'n goede sfeer en gastvrijheid als op de Tienmorgen kom je zelden tegen. Boer Stef is een man van goud, maar ook alle hulpboeren zijn erg leuk!

Het enige minpuntje vonden wij de herrie na 23.00 uur vanuit bepaalde delen op de camping. De regel dat het na elven stil moet zijn zou wat strenger nageleefd mogen worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heel leuk

Bianca, 28-6-2016

Super leuke boerderijcamping! De kinderen vermaken zich hier prima met alle diertjes en andere activiteiten. De kinderen zijn hier echt koning. Wij sliepen in een caravan maar deze vonden wij helaas erg verouderd.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Schoolkinderen slapen op zolder zonder noodlicht.

Nard Aarts, 8-6-2016

Veel kinderen op een houten zolder, een opslagruimte voor matrassen zonder noodverlichting, zonder verlichte aanduiding uitgang. Niet veilig, bij stroomuitval en brand zie je geen uitweg.
      Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Erg leuke camping... sanitair mag vernieuwd worden

heidje sandera, 28-3-2016

Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen.. deze staan centraal op de camping en kunnen en mogen hier alles. Van t spelen in de speeltuin tot t verzorgen van alle dieren.

Alleen het sanitair is erg eenvoudig. Hele kleine douchen en erg basic. Jammer dat er niet iedere dag werd schoon gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Optimaal genieten!

J Megens, 17-8-2015

Een onvergetelijke plek waar de kinderen alle vrijheid hebben, mogen helpen op de boerderij, kunnen zwemmen, spelen en genieten. Boer Stef maakt het plaatje compleet door steeds van alles met de kinderen te ondernemen op de boerderij. Zeker een aanrader!
      Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Hele leuk plek om naar toe te gaan.

Bogerd, 18-5-2015

Deze boerencamping is erg leuk om naar toe te gaan. Boer Stef is een leuke man en er kan heel veel op deze boerderij. Paarden verzorgen, dieren knuffelen etc.
      Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Voor herhaling vatbaar

Frank, 17-5-2015

In mei 2015 hier een week gestaan met 2 kleine kinderen (2 en 4). Ze vonden het geweldig. De koeien in de wei, lammetjes melk geven, de pony borstelen. Een leuke plek waar camping en boerenleven samen komen. De disco was voor de kinderen fantastisch, en de interactie van de boer (en boerin) op de camping met de campinggasten is geweldig. Boer Stef ging volgens mij elke dag wel een eindje met de trekker en oplegger rond (volgeladen met kinderen en ouders).
      Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

wat een geweldige plek

Carla Assenberg, 8-10-2014

ik ben met mijn 2 kleinkinderen een weekje geweest in de mei vakantie van 2012. Nu ga ik weer en heb deze keer de stacaravan geboekt. Ik kan niet wachten om de gezichten van de kinderen te zien als ik het ze vertel, Wat is dit een fantastische plek met enorm gastvrije mensen en boer Stef die niks te gek is om het de kinderen naar de zin te maken. Top gewoon
      Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Geweldig fijne vakantie.

Breman, 10-8-2014

Geweldige vakantiemogelijkheid. Vooral voor kinderen die van dieren houden en speciaal voor een meisje van 12 dat helemaal weg is van paardrijden. Hele aardige eigenaar en zeer vriendelijk personeel van de zorgboerderij.

Zeker voor herhaling vatbaar. Dochterlief zou het liefst daar gebleven zijn.

Gereisd anders in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen in Beers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kampeerboerderij De Tienmorgen scoort een 8.33 uit 10 op basis van 21 reviews.