Camping Mini-camping De Heibloem

Camping Mini-camping De Heibloem
Mini-camping De Heibloem
9,2

14 reviews over Camping Mini-camping De Heibloem in het Nederlands

Super locatie voor mens en dier

Miran, 4-10-2016

Wat een waanzinnig en gezellig plekje in mooie omgeving. Fijne eigenaren met hart voor de zaak. Wat n rust voor t paard. Goede verzorging, voer en heerlijke weidegang. Fantastische omgeving om te rijden zowel met de koets als onder het zadel. Ruime slaapzaal of in de logeerwagen (pipowagen) Echt n aanrader voor een vakantie met je paard. Ook de hond was meer dan welkom. Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in september 2016
Brigitte, eigenares, 30-9-2017

Hoi Miran, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij vonden het weer leuk dat jullie er waren. Heel gezellig!

Graag tot een volgende keer!

Erg leuk

Roel Otten, 17-9-2016

Mooie camping zijn er 1 nacht geweest in een pipo wagen geslapen erg leuk De wagen was erg compleet ingericht. De faciliteiten sanitair en zo ruim voldoende. Als je van rust houd een goede keuze.
Gereisd met partner in juli 2016

Echt Geweldig Gewoon Super en Heel Gezellig!!!

mamaloe, 10-8-2016

Dat je bijna niets mee hoeft te nemen (voor een PIPO) wagen) alles is aanwezig zoals staat aangeven!!! Geweldige eigenaren vriendelijk en heel gewoon je voelt je gelijk thuis!!! Alles wordt heel netjes onderhouden wij zijn voor de tweede keer geweest dus dit zegt genoeg er word ook van alles georganiseerd dus echt een aanrader!!!
Gereisd met partner in augustus 2016

echt super de super

Jannie, 27-5-2015

Super echt een aanrader wij hebben in een pipo wagen geslapen met pinksteren heeeeeel goed te doen!!! Alle vaste gasten zijn ook erg vriendelijk!!! Wij gingen er heen omdat er vrienden van ons stonden zij wisten er niets van, verrassing dus viel heel goed uit grappig!!! Gaan zeker dit nog weer doen Gezellig kampvuur de eigenaar zet zelf het hout neer Plm 20.00 uur
Gereisd met partner in januari 2015

Fantastische plek in een prachtige omgeving.

Ali Zijderveld, 29-9-2014

Het is een prachtige camping met ontzettend vriendelijke eigenaren. Ze doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Je voelt je gelijk thuis op deze camping. We zullen er zeker weer heengaan. Alle gasten waren ook erg aardig.

De eerder geschreven negatieve beoordeling klopt echt niet.

Gereisd met partner in juli 2014

Prima camping

W. Booltink, 8-7-2014

Wij hebben van 4 april tot 30 juni 2014 op deze camping vertoefd. Wij zijn zeer tevreden over de vriendelijke en behulpzame bejegening. Dit in tegenstelling tot wat in vorige boordelingen is geschreven. Hartstikke bedankt voor het prima verblijf.
Gereisd met partner in januari 2014

fantastische mooie camping

tonnyplat-Baggerman, 17-6-2014

Heerlijke camping schoon sanitair ruime plekken goed onderhouden vriendelijke eigenaren kortom alles voor een super vakantie.Kampeerder7 jaja
Gereisd met vrienden in januari 2014

Fantastische Plek

Outwell , 27-1-2014

Rustige omgeving en veel groen, nu weet ik niet wat de andere negatieve kampeerders er van verwacht hadden, maar de boel verstoren en dan negatieve uitingen doen is erg minachtend. deze camping bied rust en kinderplezier. de mensen zijn erg vriendelijk en de medekampeerder over het algemeen sociaal en beleeft, wat ik niet kan zeggen van de vorige beoordelaars. het is een schande dat men dit durft te zeggen, ook al hebben ze recht op hun meening, De eigenaren maken het voor iedereen zo veel mogelijk naar hun zin,:

Dan nu, goede sanitair" Altijd schoon, warm water wanneer je wilt. de omgeving is landelijk en leuk voor fietsen en wandeltochen. Ruime plekken voor de caravan en de prijsen zijn goed, zeker voor de plekken en staat waarin men hier kan kamperen. Ik heb hier altijd met plezier gekampeerd en zal dat zo weer doen als mijn kind groot genoeg is.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

Dit nooit meer..

Kampeerder, 5-10-2013

Het sanitair en warm water is in het voorseizoen en naseizoen koud. Er wordt zeer slecht gepoetst, de ontlasting zit enkele dagen in de pot, voornamelijk doordeweeks. In het weekend en hoogseizoen wordt er 1x per dag gepoetst, andere keren is dit maar afwachten.. Je moet op de camping een allemansvriend zijn, anders val je niet in de smaak. Deze camping is geen aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

fantastische plek

jany, 19-5-2013

Schitterende camping, erg hartelijke eigenaars, mooie omgeving.

Kortom een prima adres, ook voor mensen met paarden !

Gereisd met vrienden in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-camping De Heibloem in Baarschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-camping De Heibloem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mini-camping De Heibloem scoort een 9.18 uit 10 op basis van 14 reviews.