Hotel Auberge de Hilver ****

WebsiteLink naar website

260 reviews over Hotel Auberge de Hilver in het Nederlands

Heerlijk verblijf gehad

Strauven -Hermans, 25-9-2017

Geen enkele aanmerking. Eén tip: we zouden een vliegenhor prettig vinden
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldig

J. Barendregt, 25-9-2017

Mooie kamer, schone kamers. Prima restaurant en gastvrije medewerkers. in een mooie omgeving
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig! Above expectations!

familie van Loon, 1-8-2017

Wat een leuk kleinschalig hotel, zeer vriendelijke medewerkers! Ze geven zich allemaal voor de volle 100%.

Kamers waren zeer mooi, we ontvingen een e-mail of dat we onze kamer wilde Upgraden naar een Deluxe-kamer met koffie- en thee faciliteiten, whirpool en een eigen terrasje waar we in de avond heerlijk hebben buiten gezeten.

Dit was het geld zeker waard!

Er zijn veel leuke uitstapjes in de omgeving die je kunt doen:

Tip: vraag bij de receptie naar de wandelroute naar de Bockenrijder.

Bij de receptie zijn ook tickets van de Beekse Bergen verkrijgbaar met korting, ook kun je heerlijk fietsen in deze mooie bosrijke omgeving.

Fietsen zijn te huur bij het aangrenzende vakantiepark Landal Duc de Brabant.

We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Auberge de Hilver bij:

Perfecte service, uitstekend hotel!

Familie De Haas uit Den Haag, 28-4-2017

Het hotel en de kamers zien er prachtig uit, prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Lekker ontbijt en diner. Wij boeken voor de derde keer bij dit hotel. In mei gaan we weer. Ik wil met name benadrukken dat het personeel echt zijn best doet om het jou naar de zin te maken. Pluim voor hen!

Ondanks dat het hotel volgeboekt was, zijn we met wat schuiven toch geholpen aan een kamer. Dat vond ik echt super van de afdeling Reserveringen. Vraag naar Judith en zij zal alles proberen om jou te helpen.

Als je nog twijfelt, niet doen, gewoon boeken!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
M. van Dijk, Directeur, 16-6-2017

Bedankt voor uw review. Fijn dat u het naar uw zin had. Dat lezen we natuurlijk graag.

We zien u graag een keer terug in ons hotel

Gezellig

Ron, 19-4-2017

Goede ontvangst. Prima restaurant en fijne kamer.

Ondanks de drukte heeft personeel aandacht voor je.

Gereisd met partner in april 2017
M. van Dijk, Directeur, 16-6-2017
Hartelijk dank voor deze positieve woorden en graag tot ziens!

niet slecht

julien, 14-4-2017

wij kregen een lodgekamer in blokhut . één probleem : sterke houtgeur !

ontbijt : goed ,diner :gewoon goed .omgeving interressant behoudens de stank van al de varkensboeren !

Gereisd met partner in april 2017

Zeer rustig gelegen hotel

Angelique, 5-2-2017

Wij hebben een weekend in dit hotel gezeten . De inrichting van de luxekamer ziet er goed uit. Schoonmaak gebeurt met de Franse slag. De bedden vielen tegen en zijn zeker niet luxe te noemen. Er waren wel wat kleine gebreken. Bijv vieze vlekken op het kleed en dat dan onder het bed weg schuiven. Het bed zag er wat ons betreft eerder wat oud en onverzorgd uit dan nieuw en luxe.

Verder was er een leuk openhaardje , mooie tv en leuk zitje. De badkamer zag er goed verzorgd uit maar wij misten wel een douchekop in het bad.

Het hotel is onderdeel van landal park duc Brabant . Op de site wordt dit helaas niet vermeld.

Gereisd met partner in februari 2017

Uitstekend gastvrij hotel met mooie kamers

Klein, 17-10-2016

Uitstekend gezellig en gastvrij hotel met mooie schone, ruime kamers.

Gast vriendelijk en er werd meegedacht. In samenwerking met brabantse groepsuitjes kijken wij terug op een zeer geslaagd weekend.

Genoeg mogelijkheden om uitstapjes te maken in de omgeving.

La Trappe brouwerij is een aanrader !

Kortom een super adres voor een korte break.

Gereisd met vrienden in oktober 2016
M. van Dijk, Directeur, 16-6-2017

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Zegt het voort en graag tot ziens!

Heerlijk vakantiegevoel

H. Wentink, 19-7-2016

Een heerlijk, gezellig klein hotelletje maar wel compleet met zwembad, restaurant, fietsverhuur. En niet te vergeten Brabantse vriendelijkheid.

We hadden een prachtige kamer met eigen terrasje.

Lekker gefietst op fijne huurfietsen naar Landgoed Utrecht. Is een aanrader!

We hadden echt een vakantiegevoel

Gereisd met partner in juli 2016

Slecht ongeorganiseerd en klant onvriendelijk

Jan, 3-7-2016

Een maand voor aankomst een kamer met 4 bedden ( familie kamer) telefonisch geboekt bij een heel vriendelijke dame ( Judith). Bij aankomst alleen een twee persoons-kamer beschikbaar. Mevrouw van de receptie die ook bediening erbij deed was zeer klantonvriendelijk zelfs bij het brutale af. Zij had in haar reservering een boeking staan voor een twee persoons-kamer en dat was het dan. Op mijn reservering die ik haar overhandigde en die ik per mail had ontvangen stond een familie kamer voor vier personen. We moesten maar even wachten en ze zou even overleggen, na 15 minuten kwam deze mevrouw terug en zei "het enigste wat ik kan doen is een bed erbij zetten" geen sorry of een klein excuus kon eraf. we hebben dit geaccepteerd en konden de laatste nacht dan nog wisselen naar de familie kamer. We waren hier zakelijk en zouden graag vroeg willen ontbijten dit kon vanaf 7.30 uur maar twee van de drie ochtenden waren de broodjes er om 7.45 er nog niet. De bakker was er nog niet geweest, eitjes niet klaar, yoghurt in pak zo in de koelvitrine enz. 's Avonds om 22.30 uur weer terug in het hotel was er geen mogelijkheid meer om nog een consumptie te nuttigen, er waren nog meerdere personeelsleden aanwezig maar het antwoord op onze vraag was we hebben alles al gepoetst.

Kortom dit is het slechtste hotel wat we ooit hebben geboekt en bij het volgende Event zullen we zeker naar een andere locatie kijken.

Gereisd zakelijk in juni 2016
M. van Dijk, Directeur, 12-7-2016

Bedankt voor uw reactie en excuses voor deze ervaring.

U mag aannemen dat deze punten in ons werkoverleg zijn meegenomen en worden gebruikt om onze dienstverlening te verbeteren.

Mocht u ons nog een kans geven dan bewijzen we u graag dat dit een ongelukkige éénmalige dip was in onze organisatie. Onze excuses

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Auberge de Hilver bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de Hilver in Baarschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de Hilver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge de Hilver scoort een 8.37 uit 10 op basis van 262 reviews.