Camping Ponderosa ****

8,5

108 reviews over Camping Ponderosa in het Nederlands

Grote teleurstelling

Danielle, 24-8-2017

Met heel veel zin gingen wij op weg naar ponderosa. Aankomst was redelijk vriendelijk. Plek was goed. 1 toilet/douche/vaatwasgebouw voor 4 velden is veels te weinig. Was regelmatig vies. Personeel in het restaurant/snackbar was onvriendelijk. Bij de snackbar stond je vaak lang te wachten voordat je kon bestellen en als je het eindelijk had klikte het vaak niet. Veel conflicten tussen kinderen onderling en meestal van het vaste staan gedeelte tegen de toeristengedeelte. Je komt er als kind moeilijk tussen. Je merkt echt groepjes. Bv het toe eigenen van de voetbalkooi. Als 1ling kom je er dan niet in. Animatie straalde ook niks uit. Boven de 12 werd er weinig tot niks gedaan. Wij zouden er 2 weken blijven maar van ergernis na 9 dagen naar huis gegaan. Voor ons nooit meer ponderosa!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

prima camping, wel wat lawaaig tot ver in de nacht

jobster, 21-8-2017

De voorzieningen op de camping zijn prima voor de doelgroep gezinnen met (jonge) kinderen). Mooi zwembad, wel veel chloor, prima speeltuin en goede catering, ook de plekken zijn ruim en fijn voor kleine kinderen en ouders met speeltoestellen in het midden van het kampeerveld. Nadeel vond ik de herrie tot laat in de nacht in een feestzaal.

Niet helemaal

Ruud, 20-8-2017

Word groots over gedaan op de website valt bij aankomst ietwat tegen allemaal gescheiden gedeeldtes met slagbomen . Kampeer gedeelte en vast stacaravan park . Veel belofte voor 12 jaar . Maar matig tot niks georganiseerd . De kinderen van het vaste stapark overheersen enorm niet echt leuk voor de campeer kids bovenendien is het taal gebruik niet mis . Wij zullen hier nooit meer ter gaan . Er staan ook gokkasten in het verblijf om te darten en te poolen daar loopt alle leeftijd ik begrijp daar niks van .
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fijne vakantie

Petra, 14-8-2017

Wij hebben er met veel plezier gestaan.

In het zwembad zat wel echt heel veel chloor.

De camping plek was groot genoeg voor ons.

Het kan soms onhandig zijn dat er geen winkeltje is. Maar ik zou daar alleen dat 'vergeten' boodschapje doen. Hier mee kan de camping geen winkel onderhouden.

Douche en wc waren schoon.

Erg luidruchtig

Hanneke, 13-8-2017

Erg luidruchtig. Jeugd staat tot midden in de nacht bij het toiletgebouw met drank. Er worden woorden geroepen die niet voor kinder oren bestemd zijn. Het sanitair was netjes en als dit niet zo was kwamen ze het schoonmaken na melden. Er is voor baby's een badje aanwezig. Op bepaalde tijdstippen moest je even wachten om te kunnen douchen ivm de drukte. Het animatie team had van mij wat enthousiaster gemogen. Ze lopen naar 1 veldje toe om de kids op te halen en dat was het dan. Soms gingen de activiteiten niet door. Het was prettig dat het zwembad overdenk was. Wij hebben in 2,5 week tijd echter 1 keer meegemaakt dat de buitenglijbaan open was. Broodjes hebben we niet bij de receptie gehaald, omdat je dit van te voren moest reserveren. Voor andere boodschappen moest je 5 min rijden, want op de camping was praktisch niets aanwezig.

De proeverij in het restaurant was heerlijk en ook de snackbar was prima.

De kampeerplekken waren prima in orde.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Grote teleurstelling en geen 4 tot 5 sterren waard

Straten, 12-8-2017

Mijn god wat een domper!!! Is geen 4/ 5 sterren camping waard, we waren heel enthousiast, hadden goede verwachtingen en als we de website moesten geloven kwam het goed.

Nou wat een teleurstelling, zouden 2 wkn kamperen met caravan maar na 10 dgn hadden wij het gezien…piepende banden naar huis!

Bij aankomst werden we als klant-onvriendelijk behandeld met een snip en een snauw maar dacht nog van kan onbedoeld zijn.

Maar bij aankomstveld werd het eigenlijk al niet veel beter, volgens website waren kampeerplekken afgebakend. Dit was echter niet het geval men stond dicht op elkaar als men grote caravan of extra tent mee had kon men je auto niet erbij parkeren.

Het speeltuintje waar men reclame mee maakt is net groot genoeg voor 4 kinderen en dan is deze vol (heb zelf tieners maar buren hadden kleine kinderen, vonden dit ook misleidend).

Er is totaal Geen controle, op ons veld heeft 3 dagen een pak met vertrapte koekjes en rommel gelegen, welke uiteindelijk door kampeergasten is opgeruimd, misschien idee om op veldjes een afvalbak te plaatsen.

Verder is erop het veld totaal geen verlichting waardoor men verplicht is om ’s avond een zaklamp mee te nemen, dit zou mogelijk nog wel eens een idee kunnen zijn voor in de toekomst!

Dan de zogenaamde campingwinkel dit is een boekenkast met een paar levensmiddelen v.d. Jumbo maar met prijzen waarvan je stijl achterovervalt.

Men kon ’s morgens verse broodjes halen maar de prijzen waren schrikbarend duur, 1e dag gehaald en de rest v.d dagen naar dorp gereden bij Lidle/AH.

Men adverteert met activiteiten voor jong en oud, nou ook dit klopt niet!

Tot kinderen a 10 jaar is er iets te doen, oplopend bekijkt het maar. Animatieteam neemt niet de moeite om kinderen gezellig op te halen, lopen naar het begin v.h. veld en voordat je terugkijkt zijn ze alweer verdwenen waardoor kinderen vaak niet weten dat er iets te doen is.

Indien er iets wordt georganiseerd voor oudere is dit door de vaste bewoners gedaan of men dient entree te betalen, op één avond werd er € 12.00 entree gevraagd, tijdens bingoavond koste een bingokaart € 20 euro, belachelijk!

App met info voor op en rondom de camping werd niet bijgehouden of er stond weinig tot geen info op…zorg dat deze ook up to date is.

Grote zwembad met glijbaan, is ook overdreven, als 1 veldje gaat zwemmen is het zwembad vol!

Buitenglijbaan stond altijd uit, gaat aan als temp. 3 dgn hoger dan 25 graden is anders werd het zwembadwater kouder….vreemd systeem!

Sanitair was redelijk schoon misschien is 2x per dag schoonmaken in hoogseizoen iets te weinig maar oke.

Pluspunt er is toiletpapier aanwezig dus je hoeft niet met rol de camping over.

Qua hoeveelheid toiletten en doucheruimtes, deze mogen misschien verdubbeld worden als alle plaatsen bezet zijn dan zijn er te weinig toiletten/douches. Per sekse zijn er 4 toiletten, 1 gezinsdouche, 2 douchen. Pluspunt is het warm water onder de douche en voor de afwas.

De wifi die men belooft is een drama, deze werkt dagen niet dus trekt de 4g je zakken uit.

Daarnaast belooft men een discotheek, dit is echter niet waar!

Men organiseert wekelijks een disco-avond "de schuur" maar dat is iets heel anders dan een disco.

Daarbij vonden wij het vreemd dat wij allemaal om 23.00 uur stil moesten zijn en als camping voor de verandering wel iets organiseerde men door mocht gaan 1.30 uur (!) 's nachts.

Restaurant is goed, vooral proeverij is aan te raden net als snackbar maar als je daarvoor op vakantie moet kun je net zo goed thuis blijven.

Kortom dure en zeer korte vakantie, de dagen dat we er waren leuk gehad dankzij onze gezellige buren die ook eerder naar huis zijn gegaan. Eveneens als de buren daarnaast…misschien toch idee om bij jezelf als camping na te gaan waar dit aan zou kunnen liggen. En toch maar eens naar de gast te luisteren als deze aangeven wat eraan schort i.p.v. onder de mat vegen en denken ik vind het best…

Camping is in vergelijking met andere geen 4/5 sterren maar eerder 2/3 sterren waard. Komen niet terug..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Netjes

Frans, 10-8-2017

Camping netjes en schoon mist alleen een supermarkt
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

zwaar overgewaardeerd, een grote teleurstelling

marjolein, 7-8-2017

Ging enthousiast heen, vol verwachting na aĺle goede recensies. Wat een kater nu nu ik net terug ben van 2 wk kamperen. Teleurstelling, ergernissen, klant-onvriendelijk gedrag en alles wat je vraagt is een probleem, gaat niet of zeer moeizaam. veel te hoog chloorgehalte in het zwembad met huidproblemen, geïrriteerde ogen en luchtwegen. De kampeerplekken zijn krap je auto kan je er niet bij parkeren. het midden van de kampeervelden ligt hoger, vooral de plaatsen in de hoeken krijgen daardoor veel last van het weglopen van het water, zompig. vier volbezette kampeervelden moeten het doen met per sekse 4 toilettes, 1 gezinsdouche, 2 douches. 2x pd. schoonmaak, veel te weinig gezien de heavy usage. wifi???? een groot drama, hun systeem kan het niet aan. dagenlang geen bereik
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Luidruchtige camping

fam. wessel, 7-8-2017

De feestschuur, dit gaat door tot half 2 s'nachts

De kinderen konden er niet van slapen, de bass dreunt overal door heen.

Ik vind dit niet normaal, zeker 2 keer in de week.

Mijn vraag is ben je camping of een feestcamping.

Tot 12 uur is een mooie tijd.

Het zwembad is mooi, maar het water is smerig, zeer troebel.

Echt goed zwemwater kun je door heen kijken hier niet.

Jeugd maakt naar 23 uur veel lawaai, wordt niets aan gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Alles voor een onvergetelijke vakantie!!

Van Bekhoven, 5-8-2017

Net terug van een week kamperen op camping Ponderosa. En wat hebben wij genoten.

Complimenten voor al het personeel van deze camping.

Sanitair erg netjes en nieuw. Fijne douches en zelfs 2 familiedouches om samen met je kind te kunnen douchen met ieders een eigen straal.

Goede horecagelegenheden zoals restaurant en snackbar, betaalbaar en lekker.

Super net binnen en buiten zwembad, waar veel campings nog iets van kunnen leren.

Kortom voor herhaling vatbaar!

Je kunt merken dat je echt op een camping staat die vanuit een familie gerund wordt, eigenaars staan dagelijks zelf hard mee te werken petje af hoor!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ponderosa in Baarle Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ponderosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ponderosa scoort een 8.46 uit 10 op basis van 108 reviews.