Beoordelingen Camping 't Zand****

25 april 2014

't Zand****
38 beoordelingen
Beoordelingen Camping 't Zand****
Maastrichtsebaan 1, 5131 NZ, Alphen (NB)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Zand**** in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Zand**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping 't Zand scoort een 8,3 uit 10, op basis van 38 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Zand**** in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Zand****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping 't Zand**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 167 vakantiefoto's van Camping 't Zand**** vinden. Je kunt 1 video van Camping 't Zand**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Camping 't Zand**** met andere accommodaties in Alphen (NB).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

38 beoordelingen over 't Zand****

38 beoordelingen
8,1
7,7
8,2
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Apr. 2014
"Ook recreatiedomein voor dagjestoeristen!"vertalen
rainbow
9,0

21-4-2014 't Zand is niet alleen een geweldige plaats om te verblijven, maar wordt ook door mensen uit de omgeving erg gewaardeerd, die er komen wandelen, zwemmen of fietsen. Het is er genieten tijdens elk seizoen, of het nu winter, is lente, zomer of herfst. Tijdens al deze seizoenen is recreatieplas ’t Zand een plaatje om te zien en te beleven. Naast de rust en ruimte is het ook een fantastisch gebied voor de topsporter. Zo traint in de wintermaanden de Rabobank wielerploeg hier met het veldrijden. En in het voorjaar start op ‘t Zand in Alphen het seizoen van de samengestelde wedstrijden voor de paard en pony sport in Nederland. Het hele terrein is erg goed onderhouden, en het water van de recreatieplas heeft er een zeldzaam mooie blauwe kleur. De mensen die verblijven genieten er erg van de rust. Mooi domein, zowel om vakantie te houden als voor de dagjestoerist!

"Twitter beoordelingen"
20-7-2013 @cccelien Gezellig avondje gehad met Duncan :) @CampingtZand --- Bron: https://twitter.com/cccelien/status/358500856024403968
17-7-2013 @peet2605 Kaarsjes aan ,lekker lang buiten zitten @CampingtZand --- Bron: https://twitter.com/peet2605/status/357587944736952320
met jonge kinderen, 2013
"Prima, maar overgewaardeerd"vertalen
HJ
5,0
7,0
5,0
9,0

19-6-2013 Dit jaar met Pinksteren op 't Zand geweest, met wisselende weersomstandigheden. Zeer vriendelijk personeel, keurig sanitair en een verzorgde camping. Voor kinderen vonden wij er zeer weinig te doen. Het speeltuintje is aardig, maar klein. Een kleinere eetgelegenheid met prima eten, maar niet ingespeeld op kleine kinderen. Alleen volwassen porties waardoor de prijs-kwaliteitverhouding verloren gaat. Bij mooi weer moet de recreatieplas fantastisch zijn. Naar ons idee veel seizoensplaatsen.

Prima plek bij mooi weer. Bij slechter weer ben je volledig op jezelf aangewezen.

met partner, Apr. 2013
"Heerlijke plek om tot rust te komen."vertalen
Jan
9,0

10-4-2013 Heerlijk een paar dagen geweest om even tot rust te komen.
Mijn vrouw heeft een drukke baan in de zorg, en ik als zelfstandige was het heerlijk om even tot rust te komen.
Heerlijk wakker worden met het geluid van de vogels en ook slapen gaan.
Je kan daar heerlijk wandelen in de mooie omgeving.
Het eten is daar goed, en ook het sanitair ziet er mooi en modern uit.

Het personeel is vriendelijk en goede service.
We gaan zeker een keer terug, en misschien zelfs ook voor een seizoenplaats.

met jonge kinderen, Mrt. 2013
"Mooie camping (20 jaar gast): waardeloze eigenaar"vertalen
Christian van Herwi...
2,0
7,0
1,0

17-11-2013 Camping 't Zand is een zeer mooie camping in Alphen NB. Alleen erg jammer dat de eigenaar zijn gasten niet waardeert. Speeltuin is erg gevaarlijk voor de kinderen (reparaties worden er nooit uitgevoerd) maar vooral het sanitair is bedroevend. Het afgelopen jaar is één toilet het hele jaar verstopt geweest, daar wordt niets aan gedaan. Douches kapot, onderhoud is zeer slecht van een gebouw dat nog niet zo oud is. Horeca is redelijk, maar de prijzen zijn hoog, openingstijden krap. Het zou goed zijn wanneer de Anwb hier is een goed onderzoek naar verricht. Wij weten precies wanneer ze komen, want dan ziet het er ineens erg schoon uit...

met partner, Sept. 2012
"Prachtig plekje"vertalen
felleke20
10,0

3-10-2012 Hele mooie camping in een prachtige omgeving. Ruime plaatsen, een superdeluxe toiletgebouw, mooi zwemmeertje. De omgeving is heerlijk om te fietsen, Breda, Tilburg, Turnhout op fietsafstand, en Antwerpen, Brugge en Gent met de auto in een goed uur te bereiken,

met jonge kinderen, 2012
"Verrassend en zo dicht bij huis!"vertalen
Familie Lemans
9,0

30-5-2012 Wij hebben in mei 2012 met onze nog vrij kleine kinderen van 2 en 5 jaar een paar nachtjes op deze heerlijke camping geslapen in prachtige ingerichte safaritenten! Het was geweldig! Voor ons was deze camping dichtbij huis, ik had nooit gedacht dat we zo'n heerlijk "vakantiegevoel" konden krijgen van maar een paar daagjes weg! De kinderen hebben zo genoten en wij dus ook. Dus dit willen we zeker vaker doen! Wat een verwennerij en luxe en dat op een camping! ;-)

met vrienden, 2012
"Glamping op de Camping"vertalen
Joëlle van Gerven

29-5-2012 Hemelvaart 2012

Met 6 gezinnen de Glamping tenten gehuurd op Camping 't Zand te Alphen. De tenten waren compleet ingericht met boxspringbedden en stapelbedden verdeeld over twee ruimtes. Heerlijk geslapen. Verder ruime koelkast en keukengedeelte. Buiten staan heerlijke lounchstoelen die lekker liggen. De kinderen (6, 9 en 10) hebben zich prima vermaakt bij het water en op de diverse speeltoestellen op de camping. Sanitair was goed schoon. Zelf met vriendinnen heerlijk hardgelopen in de mooie bossen en rondom het water. Familie van Loon bedankt voor jullie gastvrijheid. Tot volgend jaar.

"Geweldig genoten!"vertalen
Michiel Magermans
9,0

29-5-2012 Geweldig genoten van de toffe Safari Lodge, prachtige omgeving, hele mooie camping en een heel fijne plas met een heel groot zandstrand.

Een echte aanraden voor gezinnen met kinderen van verschillende leefdtijden. Vooral de Safari Lodge's zijn top. Maar ook de diverse campingplaatsen zijn perfect.

De camping heeft een zwembad, maar dat is geen belemmering met zo'n mooie zwempls en niet ver van de camping ligt het 't Weidebad waar er ook gezommen kan worden.

Er is een leuke speeltuin nabij de taverne, waardoor de kinderen lekker kunnen spelen en de ouders vanaf het terras onder het genot de kinderen kunnen volgen.

Een compliment voor de kok voor het bereiden van de overheerlijke pizza's en salades.

met jonge kinderen, Mei 2012
"Genoten in de schitterende safari tenten"vertalen
Fam Coppens
9,0

28-5-2012 Heerlijk Pinksterweekend genoten in de gloednieuwe safari tenten op de camping. (tevens uitermate geschikt voor grotere groepen zoals een familie reunie.
De kinderen vermaken zich prima op de zeer kindvriendelijke camping.
Sanitair was zeer netjes en schoon ondanks de grote drukte op de camping.
In de Taverne heerlijk gegeten van de simpele maar zeer betaalbare gerechten en pizza's.

Al met al een top camping in het groen waar we zeker nog eens terug gaan!

"Glamping: op Camping 't Zand is het mogelijk!"vertalen
Familie Verheijen
9,0

30-5-2012 Glamorous kamperen wilden wij (niet kampeerders) ook wel eens ervaren en dus gingen we samen met kids en vrienden naar camping 't Zand in Alphen. Op de camping werden we allervriendelijkst ontvangen. We werden gewezen op de faciliteiten van de camping en vervolgens konden we de safarianten bewonderen. In de ruime tenten kom je echt niets te kort. De tenten bestaan uit vier aparte ruimten: een 'leefruimte' binnen met een keuken (inclusief gasplaat, koelkast en alle overige benodigdheden) en een grote tafel waaraan je goed kunt zitten, twee aparte slaapruimten (een met 2 stapelbedden en een met een goed liggend tweepersoons boxspring) en een ruim terras buiten met wederom een grote tafel en lekker zittende lounge stoelen. De (zeer schone) sanitaire voorzieningen en ook de geweldige zwemplas zijn op minimale loopafstand van de safaritenten te vinden. De camping biedt voldoende speelgelegenheid en entertainment voor de kinderen. Al met al zeker een aanrader! Wat hebben wij genoten!!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?