Beoordelingen Camping 't Zand****

25 juli 2014

't Zand****
43 beoordelingen
Beoordelingen Camping 't Zand****
Maastrichtsebaan 1, 5131 NZ, Alphen (NB)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Zand**** in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Zand**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping 't Zand scoort een 8,5 uit 10, op basis van 43 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Zand**** in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Zand****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping 't Zand**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 167 vakantiefoto's van Camping 't Zand**** vinden. Je kunt 1 video van Camping 't Zand**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Camping 't Zand**** met andere accommodaties in Alphen (NB).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

42 beoordelingen over 't Zand****

43 beoordelingen
9,1
7,7
8,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juni 2014
"Absolute aanrader. Walhalla voor kinderen."vertalen
M.E.Lemmen
10,0

27-06-2014 Waarom een peperduur vakantiehuis aan de kust als je een fantastisch bij de camping horend prive-strand kunt hebben op 4 minuutjes loopafstand?
Na mijn verblijf hier schrijf ik voor het eerst van mijn leven een beoordeling omdat dit werkelijk een aanrader is voor iedereen, met name voor gezinnen met kinderen.

Deze 'camping'(waar overwegend vakantiehuizen staan) ligt optimaal, midden in het bos. Het meer 'Het Zand' is groot met prima zwemwater en kleinere kinderen kunnen naar hartelust spelen aan de oever en in het water Zonder zwemvestje aan: De oever loopt heel geleidelijk af.

De grote speeltuin bleef mijn kinderen (en alle andere) boeien en was dusdanig veilig dat ik ze er met een gerust hart alleen naartoe liet gaan.
Onze 'boslodge XL' was luxer dan mijn eigen huis en superschoon. De campingbeheerder is altijd bereikbaar en zeer hulpvaardig, op de camping heerst een goede en vriendelijke sfeer. Ik heb er met mijn gezin genoten en kom zeker terug. Eeen dikke tien!

"Twitter beoordelingen"
20-07-2013 @cccelien Gezellig avondje gehad met Duncan :) @CampingtZand --- Bron: https://twitter.com/cccelien/status/358500856024403968
17-07-2013 @peet2605 Kaarsjes aan ,lekker lang buiten zitten @CampingtZand --- Bron: https://twitter.com/peet2605/status/357587944736952320
met jonge kinderen, 2014
"Gezellig, kindvriendelijke, gastvrij vakantiepark"vertalen
Adryan
8,0

13-05-2014 Wij staan nu voor het 1e seizoen op vakantiepark 't Zand en tot op heden hebben we het er prima naar ons zin.
Op het veldje X waar wij op staan zijn we met open armen ontvangen.
Lieve, gezellige mensen van jong tot oud(er).
Wat organiseren de X velders zelf: Ontbijt met zijn allen, Darten, korfballen, jeu de boule en meer. Vooral de sociale controle is perfect.
X= Niets moet veel mag, met op de 1e plaats laat de kinderen lekker kind zijn en laat ze lekker spelen, ravotten, ballen, tennissen........TOPPIE

met oudere kinderen, Mei 2014
"Prachtige omgeving"vertalen
diro
7,0

05-06-2014 Prachtig gelegen in de bossen waar je elke wandeling een andere route kunt lopen. Het recreatie meer is fantastisch! Mooie strandjes en hele leuke wandelpaden eromheen. Ook onze hond heeft een prima vakantie gehad. ( houdt wel rekening met teken!)
Receptie in voor seizoen beperkt open, maar heel vriendelijk personeel. Complimenten hoor !!
Jammer is dat je met een sleuteltje water moet pakken op de plek. Snap de reden wel, maar zou ook met een drukknop kunnen, is wat klantvriendelijker.
Ook per gezin maar 1 sep key is te weinig. Met 2 grotere dochters wil je niet hoeven wachten tot die klaar zijn. En als er iemand staat te douchen van je gezin kun je niet afwassen. Minimaal 2 per gezin vind ik noodzakelijk.
Toch komen wij graag volgend jaar weer terug voor een lang weekend.

met jonge kinderen, 2013
"Prima, maar overgewaardeerd"vertalen
HJ
5,0
5,0
9,0

19-06-2013 Dit jaar met Pinksteren op 't Zand geweest, met wisselende weersomstandigheden. Zeer vriendelijk personeel, keurig sanitair en een verzorgde camping. Voor kinderen vonden wij er zeer weinig te doen. Het speeltuintje is aardig, maar klein. Een kleinere eetgelegenheid met prima eten, maar niet ingespeeld op kleine kinderen. Alleen volwassen porties waardoor de prijs-kwaliteitverhouding verloren gaat. Bij mooi weer moet de recreatieplas fantastisch zijn. Naar ons idee veel seizoensplaatsen.

Prima plek bij mooi weer. Bij slechter weer ben je volledig op jezelf aangewezen.

met partner, Apr. 2013
"Heerlijke plek om tot rust te komen."vertalen
Jan
9,0

10-04-2013 Heerlijk een paar dagen geweest om even tot rust te komen.
Mijn vrouw heeft een drukke baan in de zorg, en ik als zelfstandige was het heerlijk om even tot rust te komen.
Heerlijk wakker worden met het geluid van de vogels en ook slapen gaan.
Je kan daar heerlijk wandelen in de mooie omgeving.
Het eten is daar goed, en ook het sanitair ziet er mooi en modern uit.

Het personeel is vriendelijk en goede service.
We gaan zeker een keer terug, en misschien zelfs ook voor een seizoenplaats.

met jonge kinderen, Mrt. 2013
"Mooie camping (20 jaar gast): waardeloze eigenaar"vertalen
Christian van Herwi...
2,0
1,0

17-11-2013 Camping 't Zand is een zeer mooie camping in Alphen NB. Alleen erg jammer dat de eigenaar zijn gasten niet waardeert. Speeltuin is erg gevaarlijk voor de kinderen (reparaties worden er nooit uitgevoerd) maar vooral het sanitair is bedroevend. Het afgelopen jaar is één toilet het hele jaar verstopt geweest, daar wordt niets aan gedaan. Douches kapot, onderhoud is zeer slecht van een gebouw dat nog niet zo oud is. Horeca is redelijk, maar de prijzen zijn hoog, openingstijden krap. Het zou goed zijn wanneer de Anwb hier is een goed onderzoek naar verricht. Wij weten precies wanneer ze komen, want dan ziet het er ineens erg schoon uit...

met partner, Sept. 2012
"Prachtig plekje"vertalen
felleke20
10,0

03-10-2012 Hele mooie camping in een prachtige omgeving. Ruime plaatsen, een superdeluxe toiletgebouw, mooi zwemmeertje. De omgeving is heerlijk om te fietsen, Breda, Tilburg, Turnhout op fietsafstand, en Antwerpen, Brugge en Gent met de auto in een goed uur te bereiken,

met jonge kinderen, 2012
"Verrassend en zo dicht bij huis!"vertalen
Familie Lemans
9,0

30-05-2012 Wij hebben in mei 2012 met onze nog vrij kleine kinderen van 2 en 5 jaar een paar nachtjes op deze heerlijke camping geslapen in prachtige ingerichte safaritenten! Het was geweldig! Voor ons was deze camping dichtbij huis, ik had nooit gedacht dat we zo'n heerlijk "vakantiegevoel" konden krijgen van maar een paar daagjes weg! De kinderen hebben zo genoten en wij dus ook. Dus dit willen we zeker vaker doen! Wat een verwennerij en luxe en dat op een camping! ;-)

met vrienden, 2012
"Glamping op de Camping"vertalen
Joëlle van Gerven

29-05-2012 Hemelvaart 2012

Met 6 gezinnen de Glamping tenten gehuurd op Camping 't Zand te Alphen. De tenten waren compleet ingericht met boxspringbedden en stapelbedden verdeeld over twee ruimtes. Heerlijk geslapen. Verder ruime koelkast en keukengedeelte. Buiten staan heerlijke lounchstoelen die lekker liggen. De kinderen (6, 9 en 10) hebben zich prima vermaakt bij het water en op de diverse speeltoestellen op de camping. Sanitair was goed schoon. Zelf met vriendinnen heerlijk hardgelopen in de mooie bossen en rondom het water. Familie van Loon bedankt voor jullie gastvrijheid. Tot volgend jaar.

met jonge kinderen, Mei 2012
"Geweldig genoten!"vertalen
Michiel Magermans
9,0

29-05-2012 Geweldig genoten van de toffe Safari Lodge, prachtige omgeving, hele mooie camping en een heel fijne plas met een heel groot zandstrand.

Een echte aanraden voor gezinnen met kinderen van verschillende leefdtijden. Vooral de Safari Lodge's zijn top. Maar ook de diverse campingplaatsen zijn perfect.

De camping heeft een zwembad, maar dat is geen belemmering met zo'n mooie zwempls en niet ver van de camping ligt het 't Weidebad waar er ook gezommen kan worden.

Er is een leuke speeltuin nabij de taverne, waardoor de kinderen lekker kunnen spelen en de ouders vanaf het terras onder het genot de kinderen kunnen volgen.

Een compliment voor de kok voor het bereiden van de overheerlijke pizza's en salades.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?