Beoordelingen Camping 't Zand****

27 november 2014

't Zand****
57 beoordelingen
Beoordelingen Camping 't Zand****
Maastrichtsebaan 1, 5131 NZ, Alphen (NB)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Zand**** in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Zand**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping 't Zand scoort een 8,6 uit 10, op basis van 57 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Zand**** in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Zand****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping 't Zand**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 173 vakantiefoto's van Camping 't Zand**** vinden. Je kunt 1 video van Camping 't Zand**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Camping 't Zand**** met andere accommodaties in Alphen (NB).
Even geduld a.u.b.

8,4
8,5
7,9
8,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met een groep, Sept. 2014
"Ik zeg 'DOEN'"vertalen
Ellen Bot
7,0
9,0

10-09-2014 Voor de 2e keer met de personeelsvereniging op deze camping geweest, en wat zijn we goed verzorgd!!!!! ' s morgens ontbijt met alles erop en eraan, en echt over vloedig zodat we er ' s middags ook nog van konden eten. Er was op zaterdagavond een prima BBQ georganiseerd, met prima kwaliteit vlees.
Later worden er nog heerlijke bloedhete patatjes gebracht. Niets was teveel.
Echt een toppie plek om met een grote plek iets te organiseren. Helaas was de patatzaak dicht, maar dat hadden we kunnen weten, en als je het van tevoren aangeeft was het geen probleem geweest om voor de groep even open te gaan. Dat weten we dan weer voor de volgende keer. We zijn ook al 2x met een kleinere groep geweest, en die vonden het ook helemaal top. Vooral het nieuw sanitair gebouw krijgt een 10. Nu is het bijna weekend, en ik ga gewoon weer lekker een weekendje erheen.........HEERLIJK!!!!!!

"Twitter beoordelingen"
20-07-2013 @cccelien Gezellig avondje gehad met Duncan :) @CampingtZand --- Bron: https://twitter.com/cccelien/status/358500856024403968
17-07-2013 @peet2605 Kaarsjes aan ,lekker lang buiten zitten @CampingtZand --- Bron: https://twitter.com/peet2605/status/357587944736952320
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Top camping"vertalen
Mark
9,0

27-10-2014 Door water overlast was ons huis overstroomd en onbewoonbaar verklaart, dit gebeurde op 28/29 Juli, naar haastig te zoeken naar onderdak leek dit niet haalbaar ivm het hoogseizoen! Uiteindelijk kwamen we bij t zand waar we naar wat onderhandelen met open armen werden ontvangen! In totaal zijn we 7weken moeten blijven! Nogmaals onze grote dank voor jullie gastvrijheid!!

Groetjes Mark-Lonneke-Tijmen-Samja en Tormenta

Met jonge kinderen, 2014
"Heerlijk vakantie vieren in de Boslodges XL"vertalen
Stan
9,0

21-08-2014 Boslodges XL liggen centraal, dicht bij de taverne, kidsclub, speelplaats en op korte loopafstand naar recreatieplas. Lodges zijn erg schoon, modern ingericht met complete keuken, zithoek en heerlijke bedden. Ook buiten is het het lekker zitten in de loungehoek. Omgeving doet denken aan zuid Frankrijk, heerlijk rustig in het midden van de bossen. Zeker een aanrader!
Eten in de taverne is netjes geprijsd, lekker en bediening is erg gastvrij.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hele leuke camping, wij komen zeker terug !"vertalen
bianca peperkamp
9,0

16-08-2014 Wij hebben hier , ondanks t niet al te beste weer , echt genoten.
We verbleven in een boslodge, leuk ingericht , schoon , prima bedden en vanwege de ligging, vlak naast horeca en speeltuin, fijn voor de kids .
Vriendelijk personeel en prima eten in de Taverne
Wij komen hier nog eens terug.

Met jonge kinderen, 2014
"Mooie camping in het bos vlakbij recreatieplas!"vertalen
m.tebrummelstroete
9,0

08-08-2014 Wij vonden camping 'tZand een mooie camping. Sanitair werd 2x dgs grondig schoon gemaakt. Zwemmen bij de recreatieplas die vlakbij de camping ligt was een succes! Daarnaast zorgde de speeltuin en het animatie team voor voldoende vertier. We zijn gastvrij ontvangen. Bedankt!

Met partner, Aug. 2014
"Mooie rustige camping in bosrijke omgeving"vertalen
Fam. Holstege
9,0

06-09-2014 Camping met luxe uitstraling, goed en schoon sanitair; vriendelijk personeel.
Wij hebben met plezier en naar tevredenheid hier 11 nachten verbleven.

Met een groep, 2014
"Heerlijk genoten"vertalen
F.S
9,0

28-07-2014 Enkele weken geleden een weekend gekampeerd in de boslodges. Heerlijke luxe, goede bedden, eigen sanitair en keuken met diverse apparatuur. De kinderen vermaakten zich in de speeltuin, die dichtbij de lodges was. Het eten in het restaurant was zeer goed en ondanks we wat later waren, werd er niet moeilijk gedaan om iets klaar te maken. Top service!!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijke boslodge XL"vertalen
E.M Jansen-Blokhuis
8,0

21-08-2014 Camping het Zand is een heerlijke camping waar je je met een gezin met jonge kinderen heerlijk kan vermaken. Leuke animatie. 'S ochtends heerlijke verse broodjes die op je chalet worden afgeleverd!! een echte aanrader!!!

Met vrienden, Juli 2014
"Tot volgend jaar!"vertalen
E Broek
9,0

16-08-2014 Voor een weekend met vrienden en kids gekozen voor de nieuwe boslodges. Wat een feest! Deze accommodaties zijn zeer comfortabel, schoon en van alle gemakken (o.a. goede bedden, volledig uitgeruste keuken, stijlvolle inrichting en comfortabele zithoek binnen en buiten) voorzien. Ze zijn centraal gelegen op de camping, dus vele voorzieningen (restaurant/cafetaria, speeltuin, kidsclub, etc) binnen handbereik. Met de broodjesservice én de overheerlijke koffie werden extra punten gescoord ;). De camping is gelegen in een mooie omgeving met op en rondom de camping verschillende recreatiemogelijkheden. Kortom: een super weekend gehad, tot volgend jaar!!

Met jonge kinderen, Juni 2014
"Absolute aanrader. Walhalla voor kinderen."vertalen
M.E.Lemmen
10,0

27-06-2014 Waarom een peperduur vakantiehuis aan de kust als je een fantastisch bij de camping horend prive-strand kunt hebben op 4 minuutjes loopafstand?
Na mijn verblijf hier schrijf ik voor het eerst van mijn leven een beoordeling omdat dit werkelijk een aanrader is voor iedereen, met name voor gezinnen met kinderen.

Deze 'camping'(waar overwegend vakantiehuizen staan) ligt optimaal, midden in het bos. Het meer 'Het Zand' is groot met prima zwemwater en kleinere kinderen kunnen naar hartelust spelen aan de oever en in het water Zonder zwemvestje aan: De oever loopt heel geleidelijk af.

De grote speeltuin bleef mijn kinderen (en alle andere) boeien en was dusdanig veilig dat ik ze er met een gerust hart alleen naartoe liet gaan.
Onze 'boslodge XL' was luxer dan mijn eigen huis en superschoon. De campingbeheerder is altijd bereikbaar en zeer hulpvaardig, op de camping heerst een goede en vriendelijke sfeer. Ik heb er met mijn gezin genoten en kom zeker terug. Eeen dikke tien!

1 2 3 4 5 6 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?