8,8

Uitstekend

109 reviews over Camping 't Zand in het Nederlands

Heerlijk pinksterweekend in een safaritent de luxe

Fam. De bruin, 8-6-2017

Gezellige mensen, schoon sanitair en een heerlijk meer. Voor de kinderen een feest. Ook voor de grotere van 15 en 16 jaar.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juni 2017

Camping T Zand.

Nora, 2-6-2017

Heerlijke blokhut op rustige plek. Zwemmen in t meertje op loopafstand. Prima service!
        Gereisd met vrienden in mei 2017

super

Anuschka, 7-1-2017

Prachtige Brabantse omgeving, heerlijk zwemwater, gezellig strand ook toegankelijk voor andere mooi weer genieters, veel speel gelegenheden voor kinderen, vriendelijk personeel, schoon sanitair.

1 klein min puntje sommige vast campinggasten houden er niet zo van als er kinderen voor of om hun parkeerplek spelen, ondanks dat het een speelveldje is met speelattributen.

Maar ach een kleinigheidje blijf je overal wel houden de kinderen hadden gelukkig genoeg andere plekken om zich te vermaken.

Voor mij en mijn kinderen voor herhaling vatbaar.

Puur genieten

Esthy, 12-9-2016

Dit jaar voor de 2e keer op rij naar 't Zand geweest. Echt een heerlijke camping, super aardige mensen, geweldige animatie en het zwemmeer is echt prachtig en zo fijn voor de kinderen om lekker te spelen en pootje te baden.

De taverne op de camping is prima, leuk opgezet en het personeel is altijd vriendelijk en in voor een praatje. De snackbar is ook goed en de softijsjes zijn echt mega groot ten opzichte voor wat je ervoor betaald. Dus dat was elke avond feest!

Dat de vakantie voorbij was vroegen de kinderen al of we volgend jaar weer gaan

Voor herhaling vatbaar!

Romy Brandes, 6-9-2016

Ik verbleef samen met onze dochter van 10 jaar in een safaritent op het tenten veld. Wij hebben een heerlijke week gehad, het weer werkte mee en de nieuwe safaritent was geweldig! Enthousiaste eigenaren en vriendelijk personeel. Sanitair en camping erg schoon. Fijn strandje met meer aan de camping. 1-ouderveld beschikte over een gezamenlijke grote tent in het midden vh veld waar elke dag koffie werd gezet door de gastheer; super! Tijd voor een praatje; kortom, wij voelden ons erg welkom.
        Gereisd familie in augustus 2016

Genoten alsof ons leven ervan af hing!

renske crone, 3-9-2016

Heerlijk ontspannenden en erg mooie omgeving! Vriendelijk, behulpzaam en gastvrij personeel.

Ook de eigenaren zijn heel erg vriendelijk en laten zich regelmatig zien.

Leuke animatie en veel te doen voor de kids. Echt een aanrader. Top camping met top accomodaties!

Genieten

Suz_K, 1-9-2016

Ontzettend genoten. Leuke opzet met veldjes tussen de bomen waardoor het niet massaal aanvoelt. Campinggasten erg vriendelijk en behulpzaam naar elkaar zonder dat het er te dik bovenop lag, voldoende privacy. Sanitair schoon en zeer goede voorzieningen voor kleine kinderen. Leuke speelmogelijkheden en erg fijn strandje/meer bij de camping.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Enige minpuntje wat ik kan bedenken: op veld f na 22.00 paar keer herrie van de horeca (lege flessen die in kratten werden gegooid), maar dat lijkt me wel op te lossen.

Gereisd familie in augustus 2016

Geweldig bij ons thuis en bij de buren

Bep verdonk, 27-8-2016

Mij werd gevraag om een recensie te schrijven voor de horeca van het zand, omdat ze daar nooit echt goede feedback op kregen. Mijn eerste reactie was zeer verbaasd, want hoe kan het dat zo'n goed lopende, mensen vriendelijke taverne zo weinig goede feedback krijgt? Ik kwam samen met mijn man lekker gezellig buiten op het terrasje zitten en hoewel het erg druk was werden we meteen geholpen door een erg klantvriendelijke dame die ons vlak daarna ook weer ons drinken kwam brengen. Na een gezellig praatje besloten we om toch maar is te vragen wat er op het menu stond die dag het klonk allemaal wel erg professioneel voor een camping restaurant en van de prijzen waren we eigenlijk een beetje geschrokken. Maar al onze zorgen waren onterecht toen het eten er eenmaal aankwam. Het eten werd geserveerd door diezelfde klantvriendelijke dame en het voorgerecht zag er erg professioneel uit en het smaakte prima, maar het hoofdgerecht was de bom. Wij waande onszelf in een vijf sterren restaurant toen het geserveerd werd en de smaak was gewoon he-mels. Hoewel het maar een camping restaurant is, smaakt het eten voor-tref-fe-lijk. Helaas hebben wij niet het nagerecht gekozen, omdat we beide allergisch zijn voor chocola en die dag stonden er brownies op het menu. We besloten toen om naar de 'buren' te gaan om van een ijsje te genieten. Weer werden we aan de kassa ontvangen door een zeer klantvriendelijke dame die ons hielp bij het uitzoeken van een ijsje. Wat zeg ik ijsJe, de jongen die fungeerden als ijsboer probeerde de ijsjes zo groot mogelijk te maken. Natuurlijk vonden wij dit niet erg want wie wil er nou geen groot ijsje en zo krijg je bovendien gegarandeerd waar voor je geld. Het ijs smaakte heerlijk, het eten was voortreffelijk, het personeel was heel klantvriendelijk, je krijgt waar voor je geld kortom een top avond gegarandeerd bij ons thuis
        Gereisd met partner in augustus 2016

'A place to be'

Elwin de Gooijer, 20-8-2016

Een heerlijk, fijne camping, passievol personeel en directie met echt oog voor de klant/recreant.

Super tijd en heerlijk genieten, voor zowel ouder als kind.

Geweldige service!

Lia de Waal, 15-8-2016

De afgelopen week hebben wij gekampeerd op veld F. Het weer zat helaas niet mee, maar er werd van alles aangedaan om er een onvergetelijke vakantie van te maken. Zo werd er warme chocomel met slagroom uitgedeeld en dekentjes voor de koude nachten. Daarnaast werd het toiletgebouw goed onderhouden, werden er leuke activiteiten voor de kinderen georganiseerd en hebben we heerlijk gegeten in de horeca. Kortom: ondanks het slechte weer, hebben we een heerlijke vakantie gehad!
        Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Zand in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Zand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Zand scoort een 8.81 uit 10 op basis van 109 reviews.