Beoordelingen Camping 't Zand****

29 augustus 2014

't Zand****
53 beoordelingen
Beoordelingen Camping 't Zand****
Maastrichtsebaan 1, 5131 NZ, Alphen (NB)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Zand**** in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Zand**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping 't Zand scoort een 8,6 uit 10, op basis van 53 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Zand**** in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Zand****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping 't Zand**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 170 vakantiefoto's van Camping 't Zand**** vinden. Je kunt 1 video van Camping 't Zand**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord Brabant. Vergelijk Camping 't Zand**** met andere accommodaties in Alphen (NB).
Even geduld a.u.b.

9,1
8,4
7,8
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Heerlijk vakantie vieren in de Boslodges XL"vertalen
Stan
9,0

21-08-2014 Boslodges XL liggen centraal, dicht bij de taverne, kidsclub, speelplaats en op korte loopafstand naar recreatieplas. Lodges zijn erg schoon, modern ingericht met complete keuken, zithoek en heerlijke bedden. Ook buiten is het het lekker zitten in de loungehoek. Omgeving doet denken aan zuid Frankrijk, heerlijk rustig in het midden van de bossen. Zeker een aanrader!
Eten in de taverne is netjes geprijsd, lekker en bediening is erg gastvrij.

"Twitter beoordelingen"
20-07-2013 @cccelien Gezellig avondje gehad met Duncan :) @CampingtZand --- Bron: https://twitter.com/cccelien/status/358500856024403968
17-07-2013 @peet2605 Kaarsjes aan ,lekker lang buiten zitten @CampingtZand --- Bron: https://twitter.com/peet2605/status/357587944736952320
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hele leuke camping, wij komen zeker terug !"vertalen
bianca peperkamp
9,0

16-08-2014 Wij hebben hier , ondanks t niet al te beste weer , echt genoten.
We verbleven in een boslodge, leuk ingericht , schoon , prima bedden en vanwege de ligging, vlak naast horeca en speeltuin, fijn voor de kids .
Vriendelijk personeel en prima eten in de Taverne
Wij komen hier nog eens terug.

met jonge kinderen, 2014
"Mooie camping in het bos vlakbij recreatieplas!"vertalen
m.tebrummelstroete
9,0

08-08-2014 Wij vonden camping 'tZand een mooie camping. Sanitair werd 2x dgs grondig schoon gemaakt. Zwemmen bij de recreatieplas die vlakbij de camping ligt was een succes! Daarnaast zorgde de speeltuin en het animatie team voor voldoende vertier. We zijn gastvrij ontvangen. Bedankt!

met een groep, 2014
"Heerlijk genoten"vertalen
F.S
9,0

28-07-2014 Enkele weken geleden een weekend gekampeerd in de boslodges. Heerlijke luxe, goede bedden, eigen sanitair en keuken met diverse apparatuur. De kinderen vermaakten zich in de speeltuin, die dichtbij de lodges was. Het eten in het restaurant was zeer goed en ondanks we wat later waren, werd er niet moeilijk gedaan om iets klaar te maken. Top service!!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijke boslodge XL"vertalen
E.M Jansen-Blokhuis
8,0

21-08-2014 Camping het Zand is een heerlijke camping waar je je met een gezin met jonge kinderen heerlijk kan vermaken. Leuke animatie. 'S ochtends heerlijke verse broodjes die op je chalet worden afgeleverd!! een echte aanrader!!!

met vrienden, Juli 2014
"Tot volgend jaar!"vertalen
E Broek
9,0

16-08-2014 Voor een weekend met vrienden en kids gekozen voor de nieuwe boslodges. Wat een feest! Deze accommodaties zijn zeer comfortabel, schoon en van alle gemakken (o.a. goede bedden, volledig uitgeruste keuken, stijlvolle inrichting en comfortabele zithoek binnen en buiten) voorzien. Ze zijn centraal gelegen op de camping, dus vele voorzieningen (restaurant/cafetaria, speeltuin, kidsclub, etc) binnen handbereik. Met de broodjesservice én de overheerlijke koffie werden extra punten gescoord ;). De camping is gelegen in een mooie omgeving met op en rondom de camping verschillende recreatiemogelijkheden. Kortom: een super weekend gehad, tot volgend jaar!!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Absolute aanrader. Walhalla voor kinderen."vertalen
M.E.Lemmen
10,0

27-06-2014 Waarom een peperduur vakantiehuis aan de kust als je een fantastisch bij de camping horend prive-strand kunt hebben op 4 minuutjes loopafstand?
Na mijn verblijf hier schrijf ik voor het eerst van mijn leven een beoordeling omdat dit werkelijk een aanrader is voor iedereen, met name voor gezinnen met kinderen.

Deze 'camping'(waar overwegend vakantiehuizen staan) ligt optimaal, midden in het bos. Het meer 'Het Zand' is groot met prima zwemwater en kleinere kinderen kunnen naar hartelust spelen aan de oever en in het water Zonder zwemvestje aan: De oever loopt heel geleidelijk af.

De grote speeltuin bleef mijn kinderen (en alle andere) boeien en was dusdanig veilig dat ik ze er met een gerust hart alleen naartoe liet gaan.
Onze 'boslodge XL' was luxer dan mijn eigen huis en superschoon. De campingbeheerder is altijd bereikbaar en zeer hulpvaardig, op de camping heerst een goede en vriendelijke sfeer. Ik heb er met mijn gezin genoten en kom zeker terug. Eeen dikke tien!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Zeer leuk weekend!"vertalen
F.Kennis
9,0

15-08-2014 Wij hebben overnacht in een zeer luxe boslodge. Dit is echt luxe. Compleet ingerichte keuken met vaatwasser, oven en keukeninrichting. Ook op elke (3) slaapkamer een televisie. Zeer schoon. Bij het restaurant gegeten, en voor een klein prijsje een leuke maaltijd. Top! we komen graag terug.

met een groep, Juni 2014
"Plek waar we graag terugkomen."vertalen
heijden_romme
10,0

02-08-2014 Na een aantal keer gekampeerd te hebben nu enkele weken terug ook met een groep verbleven in de luxe boslodge's. De Boslodge's waren zeer mooi en schoon en van alle luxe voorzien, ook de bedden sliepen heerlijk.
Voor de kleinere gasten onder ons was het geweldig dat de ligging vlak naast horeca en speeltuin was. De omgeving en het meer lenen zich uitstekend voor diverse activiteiten.

We gaan graag weer een keer terug.

"Gezellig, kindvriendelijke, gastvrij vakantiepark"vertalen
Adryan
8,0

13-05-2014 Wij staan nu voor het 1e seizoen op vakantiepark 't Zand en tot op heden hebben we het er prima naar ons zin.
Op het veldje X waar wij op staan zijn we met open armen ontvangen.
Lieve, gezellige mensen van jong tot oud(er).
Wat organiseren de X velders zelf: Ontbijt met zijn allen, Darten, korfballen, jeu de boule en meer. Vooral de sociale controle is perfect.
X= Niets moet veel mag, met op de 1e plaats laat de kinderen lekker kind zijn en laat ze lekker spelen, ravotten, ballen, tennissen........TOPPIE

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?