Camping Minicamping 't Hulpgat

Camping Minicamping 't Hulpgat
Minicamping 't Hulpgat

6 reviews over Camping Minicamping 't Hulpgat in het Nederlands

Sanitair is vies wordt slecht schoongemaakt

Peeters, 27-8-2017

Er is niets te doen voor kinderen speeltoestellen zijn slecht onderhouden. Veel herrie van de snelweg.
Gereisd met partner in januari 2017

Mooie camping

Pietersen, 4-4-2017

Vriendelijke mensen die niet moeilijk doen
Gereisd met partner in september 2016

Mooie uitvalbasis voor leuke fietstochten

Henry, 2-6-2016

Meestal bezoeken we SVR campings, maar deze VeKaBo camping mag er ook zeker zijn!

Leuke uitvalbasis om (langere) fietstochten te maken naar o.a. Biesbosch, Woudrichem, Almkerk, etc.

Het is er niet vlak naast, dus een kaart bij je is wel aanrader.

Tip: fiets naar vissershang (bij Hank) en huur een boot om door de Biesbosch te varen: lange dag, veel te zien.

We waren op de camping op het koudste Pinksterweekend in 85 jaar, dus was het tamelijk rustig. :-)

Aan de electra-kasten af te meten zijn de plekken prima qua grootte; geen afscheidingen tussen de plekken,

dus lekker open. Het is een leuke -volledig in bedrijf- gemengde boerderij.

De faciliteiten zijn goed (genoeg); zeer leuk weggewerkt in de hooiberg.

Tip: de douches hebben geen plek om je kleren droog weg te hangen;

mijns inziens een foutje in het ontwerp; verzin een list (badjas, tas, ...).

Voor eetgelegenheden kun je in Almkerk terecht.

Gereisd met partner in juni 2016

Erg leuke camping

Anna, 7-7-2015

Heel fijn en kleinschalig, mooi sanitairgebouw, prachtig eilandje met een leuke brug ernaartoe!! Wij hebben genoten!
Gereisd met vrienden in juni 2015

T Hulpgat? Geen hulp gehad!

Karo Merveilles, 14-10-2013

Toen we toe kwamen werd ons van ver gewezen waar de weide was. Voor verdere info waren we aangewezen op de andere campinggasten. Even meelopen was blijkbaar al te veel gevraagd. De boerin schuwde blijkbaar een beetje regen ....

De ochtend nadien scheen de zon en nam ze wel meteen de moeite om te komen tellen met hoeveel we waren en wat ze zoal in rekening kon brengen.

Even na het ontbijt kwamen we haar tegen in het sanitair gebouw. Met een mop (iets Vileda achtigs) werd de vloer van ver even gedweild. En kregen we meteen te horen dat ze daags nadien niet ging poetsen want dat brengt toch niets op. Ze zou wel poetsen na het weekend als iedereen weg was .... Euh...niet ons idee over hygiene.

Toen het dan de ganse nachtgeregens had en het terrein compleet blank stond vond de boer het ook nog te veel moeite om de auto's en caravans die vast zaten in het ondergelopen terrein er even met de trekker uit te halen. Niet echt gastvrij!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Erg leuke kleinschalige camping

RicCreaties, 19-7-2011

Minicamping 't Hulpgat in Almkerk is echt zo'n leuke, lieve camping waar je rustig een poosje kan staan.

TOPS:

Mooi sanitair in de vorm van een hooiberg.

Ruimte waar informatiefolders liggen.

Koelkastje en

Prima uitvalsbasis voor prachtige fietstochten.

TIP: Zorg voor een afvoermogelijkheid voor de toiletten van caravans en campers.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Hulpgat in Almkerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Hulpgat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping 't Hulpgat scoort een 5.96 uit 10 op basis van 6 reviews.