8,5

Uitstekend

35 reviews over Hotel Beukenhorst in het Nederlands

Beslist een aanrader

J. Hamminga, 25-10-2010

Mijn vrouw en ik (zestigers) en mijn moeder (90 jaar!) hebben een heerlijk arrengement geboekt bij Hotel Beukenhorst. Geen annbetaling maar gewoon het vertrouwen dat je komt zegt al veel. Onze wens was 2 kamers naast elkaar en dat kon niet op de begane grond (slechts een kamer!). Dus kregen we deze kamers toegezegd op de eerste verdieping. Bij aankomst had men echter voor de zekerheid toch (EXTRA) de kamer op de beganegrond vrij gehouden voor het geval moeder toch slecht de trap op kon!!!

Het ontbijt werd geserveerd en het was elke dag weer een verrassing wat de inhoud was.

kortom een heerlijk afwisselend ontbijt. Het (3-ganden) diner zag er geweldig uit en was uitmuntend. Meer kan ik daarover gewoon niet zeggen. De bedden zijn heerlijk. De grootte van onze twee kamers was verschillend. We konden er echter zeer goed vertoeven.

De eigenaren Marie-José en Urs waren zeer gastvrij en de service erg groot.

Beslist een aanrader. Eva v.d.Haar en Hans Hamminga

Gereisd met partner in oktober 2010
    ?

aanrader

de jager, 6-6-2010

Zeer gastvrij, heerlijk eten. Hotel is bewust in oude wat gedateerde stijl gehouden. Maar de service en vriendelijkheid maken het ruimschoots goed. Aanrader.
    Gereisd met vrienden in april 2010

zeer goed

Fam. Odenhausen, 10-5-2009

Het eten in het restaurant is heel goed, prijs/kwaliteit ook. Zeer warme, vriendelijke bediening. Buiten is het ook heel mooi om te eten. Ze maken van je feest een echt feest!!!

Wij komen al jaren en voelen ons daar zeer thuis!!!

Gereisd met vrienden in mei 2009

Jos, 13-3-2008

Bijzonder vriendelijk en gastvrij. Eten is super, en dat alles voor een redelijke prijs. Wij hebben van ons weekend genoten en dat is voor een groot deel ook te danken aan de eigenaars van dit hotel.

Bweslist een aanrader, komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in december 2007

Familie van den Boogaard, 28-11-2007

De keuken is zwitsers, apart dus. Bijzonder goed verzorgd. Bediening hartelijk, warm. Prij/kwaliteit hebben wij zo goed nog nergens getroffen. Wij zijn trouwe bezoekers
      Gereisd met partner in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Beukenhorst** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beukenhorst in Wittem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beukenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beukenhorst scoort een 8.54 uit 10 op basis van 35 reviews.