Hotel Beukenhorst **

Hotel Beukenhorst
Beukenhorst
8,6

36 reviews over Hotel Beukenhorst in het Nederlands

Fantasties gezellig Zwitsers hotel restaurant.

Hugo en fam, 3-2-2011

Een super gezellig Hotel Restaurant. Een voormalig notaris huis met nog leuke orginele details van vroeger met het comfort van heden. De hotelkamers zijn vrij divers qua grootte. Een kamer wordt altijd speciaal vrij gehouden voor mensen die slecht ter been zijn. Dus heb je wat moeite met trappen dan geef het even aan en de gasvrouw houd hier dan rekening mee. Het eten is ook anders het is geheel in Zwitserse stijl. De gastvrouw en de gastheer geven een speciale draai aan hun menukaart middels "eigen geschreven omschrijvingen van de gerechten". Tevens beschikken ze over een mooie wijnkelder met gewelven. Hier kan men met kleine gezelschappen lekker knus een gezellig feestje houden.

Het is duidelijk een kleinschalig familiehotel waar een ieder van de familie van jong tot oud een steentje bijdraagt aan het confort van de gast. Het is duidelijk de persoonlijke aanpak van gastheer en gastvrouw die ervoor zorgt dat men graag weer terug komt.

Urs, Marie-José en Christian het is Top

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Beslist een aanrader

J. Hamminga, 25-10-2010

Mijn vrouw en ik (zestigers) en mijn moeder (90 jaar!) hebben een heerlijk arrengement geboekt bij Hotel Beukenhorst. Geen annbetaling maar gewoon het vertrouwen dat je komt zegt al veel. Onze wens was 2 kamers naast elkaar en dat kon niet op de begane grond (slechts een kamer!). Dus kregen we deze kamers toegezegd op de eerste verdieping. Bij aankomst had men echter voor de zekerheid toch (EXTRA) de kamer op de beganegrond vrij gehouden voor het geval moeder toch slecht de trap op kon!!!

Het ontbijt werd geserveerd en het was elke dag weer een verrassing wat de inhoud was.

kortom een heerlijk afwisselend ontbijt. Het (3-ganden) diner zag er geweldig uit en was uitmuntend. Meer kan ik daarover gewoon niet zeggen. De bedden zijn heerlijk. De grootte van onze twee kamers was verschillend. We konden er echter zeer goed vertoeven.

De eigenaren Marie-José en Urs waren zeer gastvrij en de service erg groot.

Beslist een aanrader. Eva v.d.Haar en Hans Hamminga

Gereisd met partner in oktober 2010

aanrader

de jager, 6-6-2010

Zeer gastvrij, heerlijk eten. Hotel is bewust in oude wat gedateerde stijl gehouden. Maar de service en vriendelijkheid maken het ruimschoots goed. Aanrader.
Gereisd met vrienden in april 2010

zeer goed

Fam. Odenhausen, 10-5-2009

Het eten in het restaurant is heel goed, prijs/kwaliteit ook. Zeer warme, vriendelijke bediening. Buiten is het ook heel mooi om te eten. Ze maken van je feest een echt feest!!!

Wij komen al jaren en voelen ons daar zeer thuis!!!

Gereisd met vrienden in mei 2009

Jos, 13-3-2008

Bijzonder vriendelijk en gastvrij. Eten is super, en dat alles voor een redelijke prijs. Wij hebben van ons weekend genoten en dat is voor een groot deel ook te danken aan de eigenaars van dit hotel.

Bweslist een aanrader, komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in december 2007

Familie van den Boogaard, 28-11-2007

De keuken is zwitsers, apart dus. Bijzonder goed verzorgd. Bediening hartelijk, warm. Prij/kwaliteit hebben wij zo goed nog nergens getroffen. Wij zijn trouwe bezoekers
    Gereisd met partner in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Beukenhorst bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beukenhorst in Wittem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beukenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beukenhorst scoort een 8.64 uit 10 op basis van 36 reviews.