8,5

Uitstekend

35 reviews over Hotel Beukenhorst in het Nederlands

Vriendelijke en persoonlijke benadering

Bob ern Jannie, 11-9-2012

Dit hotel wordt uitgebaat door een zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer.

Het hotel ademt een huiselijke sfeer uit.

Bijzonder fraai gebouw met een grote tuin, waarin sculpturen zijn en diverse zitplekken.

De kamer was ruim, de bedden lagen prima met goede sanitaire voorziening.

Het ontbijt was uitgebreid ,ruim voldoende, in de serre met u8itzicht op de fraaie tuin.

Gereisd met partner in september 2012

Weg van de ketenhotels!

frank nieuwesteeg, 5-7-2012

Paar dagen in Zuid Limburg en je wilt je thuisvoelen? Niet te veel geld betalen voor een hotel met faciliteiten die je toch niet gebruikt? Wel veel autenticiteit ? Gastvrij onthaal?

Dan is dit een prima hotel. We aten elders dus kunnen het diner niet beoordelen. Ontbijt in de tuin prima.

Gereisd met partner in januari 2012

Leuk hotelletje met huiselijke sfeer

Tini van Roozendaal, 3-5-2012

Van het hotel uit kun je heerlijk wandelen in de prachtige omgeving. Eigenaars zijn erg gastvrij en behulpzaam.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Beukenhorst** bij :

Goed eten, lekker geslapen.

Hans en Trijnie, 31-3-2012

Via actie geboekt. Reserveren was geen probleem, hartelijk en uitnodigend.

Voor eerste dag diner geboekt en vanwege onze huwelijksdag een verzoek gedaan om de kamer met bloemenverrassing op te sieren.

Bij aankomst kregen we het bovenste kamertje wat achteraf wel het kleinste leek. Was schoon, onder pannendak met dakraam voor licht.

De riolering was niet in orde blijkens de rioollucht in badkamer.

We waren voor het diner door omstandigheden 9 minuten te laat en werden daarvoor streng aangesproken dat dat niet de bedoeling was.

Het diner was overigens prima verzorgd en erg smakelijk.

Een grote teleurstelling was dat de "carte blanche" voor de bloemenverrassing blijkbaar was vergeten!!

Het ontbijt was eenvoudig maar goed.

We wisten waar we naar toe gingen, prijs kwaliteit, zeker voor deze deal, is goed te noemen.

Wij zijn nog nooit naar hetzelfde hotel terug geweest dus ook hier niet. Volgende keer kiezen we weer voor meer luxe. De grootste kamer krijg je niet overal.

Gereisd met partner in maart 2012

Hier weten ze nog echt wat service betekent!!

ricky sterks, 29-1-2012

Gastvrij, op een prettige manier meedenkend over de mogelijkheden die de omgeving biedt., voor ons wat betreft wandelen, busvervoer Ook bij de maaltijden: een uitstekend 4 gangenmenu, ook verkrijgbaar in kleine porties. De 2e dag werd dit in overleg samengesteld uit de "gewone" kaart. Je voelt dat dhr en mw plezier in hun vak hebben.

Wat gedateerd

A.Krijger, 14-1-2012

We zijn net terug van 2 nachtjes in dit hotel. Het is een goed middenklas hotel maar wel wat gedateerd, vooral de kamers en de badkamers. Het ontbijt is prima, we waren samen met vrienden en hadden meer dan genoeg. We hadden via Sweetdeal geboekt en vonden dit een prima bedrag voor het gebodene.

Leuk om naar toe te gaan in de omgeving zijn Maastricht en Aken.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Een aanrader !!!!

Gerrit, 4-12-2011

Een boeking in dit hotel gemaakt.

Een Perfecte keuze.

De gastvrijheid van zowel Marie-Jose als Curt ,en vooral ook de kookkunst van Curt zijn zo geweldig dat we dit hotel met " Aanrader" kwalificeren.

We vergeten dit weekend niet snel.

Tiny en Gert.

Gereisd met partner in december 2011

Sfeervol

Frits, 9-11-2011

Nostalgische sfeer, veel originele details, ondanks de ligging aan provinciale weg geen hinder van verkeerslawaai, prachtig achterland.
      Gereisd met partner in november 2011

Sfeervol hotel

hroes, 1-5-2011

Ik ben de laatste 2 jaar al een keer of 4 in de Beukenhorst geweest en elke keer is het gewoon goed! Alleen, met gezin, met 2 gezinnen, of met een fietsclubje, logies/ontbijt, halfpension of a la carte, de ontvangst is altijd warm en hartelijk!. De kamers hebben de sfeer van het notarishuis, de tuin met terras en grasveld is fraai en rustig. Het ontbijt is afwisselend en goed, het (Zwitserse) diner is uitstekend, de eigenaars zijn zeer servicegericht. Een uitstekende plek om uit te rusten na een wandeling of fietstocht door de Limburgse heuvels.
      Gereisd familie in april 2011

Fantasties gezellig Zwitsers hotel restaurant.

Hugo en fam, 3-2-2011

Een super gezellig Hotel Restaurant. Een voormalig notaris huis met nog leuke orginele details van vroeger met het comfort van heden. De hotelkamers zijn vrij divers qua grootte. Een kamer wordt altijd speciaal vrij gehouden voor mensen die slecht ter been zijn. Dus heb je wat moeite met trappen dan geef het even aan en de gasvrouw houd hier dan rekening mee. Het eten is ook anders het is geheel in Zwitserse stijl. De gastvrouw en de gastheer geven een speciale draai aan hun menukaart middels "eigen geschreven omschrijvingen van de gerechten". Tevens beschikken ze over een mooie wijnkelder met gewelven. Hier kan men met kleine gezelschappen lekker knus een gezellig feestje houden.

Het is duidelijk een kleinschalig familiehotel waar een ieder van de familie van jong tot oud een steentje bijdraagt aan het confort van de gast. Het is duidelijk de persoonlijke aanpak van gastheer en gastvrouw die ervoor zorgt dat men graag weer terug komt.

Urs, Marie-José en Christian het is Top

Gereisd familie in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Beukenhorst** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beukenhorst in Wittem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beukenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beukenhorst scoort een 8.54 uit 10 op basis van 35 reviews.