8,5

Uitstekend

35 reviews over Hotel Beukenhorst in het Nederlands

Zeker aan verwachting voldaan!!!

Ellen van der Zanden, 26-1-2014

Wij zijn net terug van een weekendje Beukenhorst. Het was helemaal goed!! Vrijdagavond heerlijk gegeten in restaurant en ook het ontbijt was helemaal compleet. Goed geslapen op heerlijke boxspring bedden. Wij vonden het ideaal om dit hotel te combineren met dagje Thermae 2000.

Marie-Jose en Urs, hartelijk dank voor de goede verzorging, ga zo door!!

Gereisd met partner in januari 2014

Gastronomisch zonder decadentie

R.A.van Tiel, 9-11-2013

Een bijzondere ervaring naast de toch al sfeervolle locatie en warme ontvangst is de keuken van voortreffelijke kwaliteit. Een gastvrouw die niets teveel is om het de gasten naar de zin te maken. Een aanrader, zeker als je het geluk hebt om tijdens de wijn en spijs avond er te mogen zijn. Dat is een ervaring op zich waarbij een gedreven vinoloog de wijnen combineert met de bijzondere gewrichten van de meester kok Urs. Een smaakvolle avontuurlijke avond met gasten die pasten bij dit avontuur, een winner die je eigenlijk geheim wilt houden want dit geheim deel je graag met vriendelijke gasten waarvan ik hoop dat de Beukenhorst veel mag ontvangen.
    Gereisd met vrienden in januari 2013

Fantastisch hotel, met prima ligging

Carien Timmerman, 4-9-2013

Het hotel heeft ruime kamers en een heerlijk grote tuin, waarvan we met dat prachtige weer erg genoten hebben. De eigenaren waren heel vriendelijk en hulpvaardig. Met de bushalte voor de deur konden we zo alle richtingen uit, met name naar Maastricht en Aken. We hebben verschillende keren halfpension genomen en ook het eten was prima! Kortom, we hebben hele fijne dagen gehad en hopen nog eens terug te komen. Margreet en Carien
    Gereisd met vrienden in augustus 2013

Wat een feest!

Groep Gulpener Bierfeesten Beringe, 22-8-2013

Wat een feest!

Voor de derde keer op rij hebben we tijdens de Gulpener Bierfeesten onze intrek genomen in hotel Beukenhorst in Wittem. Onze groep van 9 personen heeft van de eerste tot de laatste minuut genoten van de gastvrijheid van Marie-José, Urs en hun zoon Christiaan!

Naast de hotelaccommodatie was vooral de culinaire zorg wederom een hoogtepunt. De beide ontbijten waren prima verzorgd, spannend wat krijg je erbij een eitje, ananas of meloen. En het absolute hoogtepunt is zeker het diner op de zaterdagavond. Op zondag nog een handje voor Urs en een kus aan Marie-José en dan weer moe en voldaan terug naar Beringe! Alles was meer dan de moeite waard, dus het volgend jaar zitten we tijdens de Gulpener Bierfeesten wederom in ons stamhotel De Beukenhorst!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Lekker verwend worden.

Th.J. de Bruijn, 10-6-2013

De eigenaars van dit kleine hotel, Urs en Marie-José Kaufmann proberen hun gasten lekker te verwennen. Dat vind je vooral terug in het heerlijke eten. Een uitgebreid en afwisselend ontbijt en voor degene die voor een heel redelijke prijs half-pension neemt staat elke avond een heerlijke verrassing te wachten. Daarbij wordt altijd rekening gehouden met de persoonlijke voorkeur van de gasten. De grote kracht van de gastheer ligt in lekker koken en de wijze waarop de gastvrouw het eten opdient is hartverwarmend. Als je je intrek in dit hotel neemt moet je een beetje romantisch ingesteld zijn en geen moderne accommodatie verwachten. De bedden zijn perfect, het sanitair voldoet aan alle eisen en dat in een omgeving waarin je je een groot aantal jaren terug waant. De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed.

De gastheer is in Zwitserland geboren en de Limburgse gastvrouw heeft er ruim 10 jaar gewoond. Zwitserse precisie en Limburgse gemoedelijkheid komen hier samen. Een ideale combinatie!

Gereisd met partner in juni 2013

"Even bij komen"

S. Winter, 29-5-2013

Een rustig hotel met karakter! Prima gegeten. Hadden logies met ontbijt (3 nachten) maar hebben s'avonds voor het diner bijgeboekt. Er wordt o.a. een heerlijke soep geserveerd met kruiden uit eigen tuin.

Ligging hotel heel centraal tussen Maastricht en Aken.

Gereisd met partner in april 2013

Goedkoop, rustig en lekker! Leuk wandelen!

Peter den Haring, 8-5-2013

Een rustiek hotel, dat de sfeer ademt van een enorm herenhuis uit het begin van de 19e eeuw, compleet met het meubilair en de wandversieringen uit die tijd. Bijna kitsch maar leuk om je kinderen eens een andere blik op de 'tijd' te gunnen. Prachtige tuin met een groot konijn en bijzondere kruiden en planten, waar de eigenaresse Marie Jose, veel van weet. Ook haar eigen wonderlijke beelden staan er in. Je zit wel aan de provinciale weg, maar dat hindert nauwelijks. Wittem is vanouds een katholieke bedevaartsplek en dat is ook apart. Een wandeling naar Eys en het dieseltreinstation daar is ook bijzonder. Kamer 6 is het mooiste. Alle kamers hebben een goed dubbelboxspringbed met een eigen dekbed. Heerlijk als je altijd met z'n tweetjes onder dezelfde dikke lap gewend bent! 'Oude meuk' schreef iemand over dit hotel en hij zeek door over het echtpaar dat de boel runt. Uit eigen ervaring met hun goede zorgen kan ik zeggen dat dat volkomen onterecht is.
      Gereisd met partner in mei 2013

Gemoedelijk en gastvrij!

Carla Neefs, 20-4-2013

Een prima hotel, goede schone kamer, boxspring matrassen, lekker en goed verzorgd ontbijt, authentiek en grappige oude spulletjes overal. Als je daar niet tegen kan... dan zorg je dat je heerlijk gaat genieten van de omgeving.

Leuke excursies om de hoek: Gulpener bierbrouwerij, winkelen in Maastricht, wandelen langs de Geul. Attente vriendelijke gastvrouw, erg lekker eten en goede huiswijn. Bij goed weer dan zit je buiten in de tuin. Het welkom zijn en de persoonlijke benadering voelde erg gemoedelijk.

Gereisd met partner in april 2013

Dit nooit meer

Nel Weert, 28-1-2013

Na de vorige reviews gelezen te hebben, vraag ik me af of we het over hetzelfde hotel hebben. Niet authentiek, doch zeer oude muk ,zeeeer gedateerd en zeer slecht onderhouden. En gastvrij en vriendelijk? Hebben wij helemaal niets van gemerkt. De gastheer hebben wij nauwelijks een woord van gehad en niet zien lachen. Kamers waren ook erg gedateerd en zeeeer kleine badkamer. Ontbijt was wel aardig. We hebben er niet gegeten omdat we geen zin hadden in zo'n onvriendelijke gastheer. Zijn hier terecht gekomen door een actie. Zullen hier niet weer komen.
      Gereisd met partner in januari 2013

Heerlijk hotel ! Heerlijk Eten !

tuitert_dronten, 28-12-2012

We hebben Kerst 2012 doorgebracht in dit heerlijke hotel. Het was voor ons niet de eerste keer in dit hotel. We hebben heerlijk genoten van een subliem kerstdiner met bijpassende wijnen. Chapeau voor Urs !! De kinderen wilden bij de eerste gang meteen boeken voor het volgende jaar. De ontvangst door Marie Jose is warm en hartelijk. Het ontbijt is prima. De kamers zijn netjes. De bedden slapen prima. Dit hotel is echt een aanrader voor degene die van wandelen en lekker eten houdt. De stijl van het oude notarishuis is in het hele hotel doorgevoerd. We komen zeer zeker terug.
      Gereisd familie in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Beukenhorst** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beukenhorst in Wittem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beukenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beukenhorst scoort een 8.54 uit 10 op basis van 35 reviews.