8,5

Uitstekend

35 reviews over Hotel Beukenhorst in het Nederlands

Top Hotel

Tielen, 22-8-2016

Super hotel, gemoedelijke sfeer, vriendelijke eigenaren, gevoel van thuiskomen! Top weekend gehad en ga zeker nog een terug.
    Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijk genieten van t goede leven

Hanneke en Nicky, 24-7-2016

Zeer vriendelijk gezin dat zorgt voor een gemoedelijke sfeer, prachtige tuin en heerlijke maaltijden van hoog niveau, gastvrije bediening, de term verwenarrangement is helemaal op zn plaats. Wij komen zeker terug!
    Gereisd anders in juli 2016

Mooi Beukenhorst

Bruins, 17-6-2016

Een heerlijk verblijf van 4 nachten gehad bij een zeer gastvrij echtpaar. Heerlijk gegeten, prachtige omgeving. Aanrader.
    Gereisd met partner in juni 2016

fam provoost, 21-12-2015

Leuke, gemoedelijke ontvangst een prima gastvrouw,en de echtgenoot een uitstekende kok.Huiselijke sfeer.
      Gereisd met vrienden in oktober 2015

prettig

hilde en henk hofman, 12-10-2015

Het is geen modern hotel maar een nostalgisch.Omdat geen lift aanwezig moeten minder goede ter been naar een zo laag mogelijk gelegen kamer vragen.Wij verbleven op de bovenste etage aan de kant van de rijksweg.Door de goede isolatie overigens nauwelijks of geen last van geluid gehad.Kamer groot genoeg en badkamer prima.Gastvrijheid perfect,ontbijt en avondeten dik in orde..
      Gereisd met partner in oktober 2015

In 1woord geweldig

Ina van egmond, 10-8-2015

Stijlvol,rust gevend,hotel.niks is de gastvrouw teveel.de keuken met het diner is geweldig smaakvol.ontbijt ruim voldoende en afwisselend. Openbaar vervoer is voor de deur.motoren, fietsen e.v.t.een oldtimer staan veilig binnen de muur van de schitterende schaduwrijk tuin.vogels,vlinders,vliegen af en aan in de bloemen border.de omgeving is prachtig om te ontdekken met de motor.dit hotel is een aanrader. Wij hebben genoten en zijn hier tot rust gekomen.
      Gereisd met partner in augustus 2015

Het was fantastisch!

Wim Schook, 5-7-2015

Wij hebben drie dagen genoten van onvervalste Limburgse/Zwitserse gastvrijheid en twee keer van een fraai, lekker en uitstekend verzorgd diner. Ook het ontbijt was zonder meer prima, gezellig en lekker.
      Gereisd met vrienden in juli 2015

sfeer en extra service

liesbetharts, 13-7-2014

Hotel Beukenhorst is een heerlijke plek om te overnachten en te eten. Goede bedden en mooie tuin. Extra sfeer door de inrichting die is aangepast aan het notarishuis. Het ontbijt is zeer gevarieerd.Met extra wensen wordt rekening gehouden. We lieten ons elke avond verrassen v.w.b. het diner. Dat was elke avond heel goed. Kruiden uit eigen tuin. Als we gevraagd hadden om rauwkost bij het eten hadden we daf gekregen. We zijn gewend om te eten wat de pot schaft en dat was goed. We troffen het met het weer. In de week van 30 juni t/m 4 juli 2014 was het prachtig weer met iets frissere avonden. Mooie avond- en ochtendwandelingen gemaakt. Een rondleiding door het klooster en de bibliotheek van Wittem moet je niet overslaan. Daarbij is een wandeling door de kloostertuin ook de moeite waard. De bus stopt bijna voor de deur en gaat om het kwartier naar Aken of Maastricht.

In het kerkje van het naburige plaatsje Wahlwiller zie je schilderingen van Aad de Haas. We hadden halfpension. Een aanrader

Gereisd met partner in juni 2014

dit nooit meer

T. de Koning, 5-6-2014

zeer slecht. slechte bedden. geen goede stoelen om op te zitten. stinkt erg in de kamer. tv van 20 cm. onbegrijpelijk dat er goede reacties zijn. wij hadden 2 nachten geboekt en zijn na 1 nacht weggegaan ondanks dat er voor 2 nachten betaald was.
      Gereisd met partner in januari 2012

Geweldig!

mc, 12-4-2014

Hotel de Beukenhorst is geweldig! De gezellige en huiselijke uitstraling van de inrichting passen goed bij het oude karakter van het huis, de gastvrijheid is top en het eten is zoals het bedoelt is, eerlijk en verrukkelijk.

Ook voor 30+ is dit een heerlijk hotel om tot rust te komen en een leuke plek om op pad te gaan. Alles is dichtbij met zowel bus als auto.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in april 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Beukenhorst** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beukenhorst in Wittem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beukenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beukenhorst scoort een 8.54 uit 10 op basis van 35 reviews.