Vakantiepark Comfortparc Wessem ****

Vakantiepark Comfortparc Wessem
Comfortparc Wessem

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Comfortparc Wessem bij:

45 reviews over Vakantiepark Comfortparc Wessem in het Nederlands

Heerlijke camping

Teun, 7-8-2017
  • Onderkomen8

Wij hebben in juli een weekend doorgebracht op deze camping. Wij hebben met onze dochter van 6 een heerlijk verblijf gehad. Wij hebben ons met een kind wel erg welkom gevoeld. Vindt onderstaande reactie erg vreemd over het niet welkom zijn met kinderen. Leuke speeltuin, gezellig restaurant met terras op het water. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Sanitair verzorgd en schoon. Camping is klein, maar gezellig en ideaal dat het aan het water ligt. Zo konden we met ons bootje heerlijk varen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer!

Sonnemans, 16-10-2016
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

De camping noemt zich een gezinscamping.....maar dit is verre van waar! Kinderen worden hier absoluut niet graag gezien. Op de camping staan vele vaste kampeerders waardoor hun het gevoel hebben dat ze alles mogen doen en zeggen! De camping werkt met twee maatstaven.......sommige kampeerders mogen alles en andere worden aangesproken op deze dingen. Heel erg oneerlijk! Heel jammer dat er zo word omgegaan met hun gasten......want het is wel een goed verzorgde mooie camping in een prachtige omgeving.....Dus heb je kinderen dan zouden wij het absoluut afraden om naar deze camping te gaan!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016
Comfortparc, administratief medewerkster, 24-10-2016

Wij vinden het erg vervelend dat u geen prettig verblijf heeft gehad op onze camping. Kennelijk heeft zich iets voorgedaan, waardoor u van mening bent dat kinderen niet erg welkom zijn en dat er met twee maten gemeten wordt. Helaas heeft u zich tijdens uw verblijf niet bij de receptie gemeld, zodat wij dit gevoel hadden kunnen wegnemen.

Service en comfort staat bij ons hoog in het vaandel en wij hadden u graag geholpen om u een aangenaam verblijf te bezorgen.

Wat een heerlijke camping

Timo, 2-6-2016
  • Onderkomen8

Wij hebben geweldig genoten van ons bezoek aan comfortparc Wessem. We hadden voor 2 weken een ruime passantenplaats op de camping gehuurd. Deze plaats beviel zeer goed. We keken uit over de maasplas, het sanitair lag in de buurt en is goed onderhouden. De service van de dames aan de receptie en de parkbeheerder was uitstekend. 'S avonds aten we graag een hapje in het bijgelegen restaurant.
Gereisd met partner in mei 2016

Mooie Jachthaven!

Justin, 31-5-2016
    • Onderkomen10

De haven is zeer goed bereikbaar, wij waren op doorreis naar maastricht en kwamen via andere schippers terrecht bij Comfortparc. Wij zijn blij dat we hier natoe zijn gekomen. Een fantastisch mooie jachthaven met mooie passantensteigers. Van alle faciliteiten voorziwn, erg vriendelijk en behulpzaam personeel en hebben genoten van de de gerechten bij de horeca gelegenheid the Beacon. Kortom; wij komen zeler terug!
    Gereisd met partner in mei 2016

Super!

Sniekers, 6-5-2016
    • Activiteiten4
    • Onderkomen8

Wij hebben hier een boot liggen, mooie haven, goed en schoon sanitair, leuk restaurant/terras. Gewoon alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

mooie jachthaven met rustige camping

Anita, 3-5-2016
    • Onderkomen8

Rustig gelegen camping, direct aan het water. Midden in de Maasplassen. Wij hebben het goed naar onze zin gehad. Aanrader is restaurant the Beacon. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Wij gaan binnenkort een boot kopen en gaan onze boot zeker in deze haven neerleggen. Goede prijs kwaliteit.
    Gereisd met vrienden in januari 2016

Rustige camping

Michelle Jansen, 18-4-2016
    • Onderkomen9

Wij hebben met Pasen een weekendje doorgebracht op de camping. Heerlijke rustige camping direct aan het water. Ruime kampeerplaatsen, schoon sanitair. Kinderen konden zich uitleven in de grote speeltuin. Restaurant heeft prima kaart en goede service.
    Gereisd met jonge kinderen in maart 2016
    Comfortparc, administratief medewerkster, 25-4-2016
    Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn dat u het naar de zin heeft gehad op onze camping.

Heerlijk verblijf gehad!

Toon DC, 22-3-2016
    • Activiteiten8

Aangename omgeving, faciliteiten allemaal in orde en een prettige en vriendelijke sfeer. Top restaurant aanwezig op de haven!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
    Comfortparc, administratief medewerkster, 25-4-2016
    Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten.

Vorig jaar genoten en nu weer opnieuw geboekt!

Karina, 4-3-2016
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

Vorig jaar hebben wij (2 volwassenen en 2 zonen van 11 en 16) van april t/m september met onze caravan op de camping van het Comfortparc gestaan. Het is ons zeer goed bevallen (o.a. prachtige waterrijke omgeving, goede aanwezige faciliteiten op de camping en de jachthaven, vriendelijk en behulpzaam personeel en verder de aanwezigheid van een voortreffelijk restaurant op het Comfortparc-terrein). Verder is er in Wessem en omgeving wel altijd iets te beleven. Wij hebben voor dit jaar dan ook weer geboekt en willen dit jaar met de onlangs aangeschafte 6-persoons boot het uitgestrekte Maasplassengebied gaan verkennen.
    Gereisd met oudere kinderen in april 2015
    receptie, administratief medewerkster, 7-3-2016
    Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad op onze camping. Wij zien er naar uit u weer te mogen begroeten op Comfortparc Wessem!

Mooie jachthaven!

Suus, 15-2-2016
    • Onderkomen8

Wij hebben onlangs een jaar ligplaats gereserveerd voor onze boot. Wij werden erg vriendelijk geholpen bij de receptie en mochten zelf een ligplaats uitzoeken. Ze hebben bij Comfortparc mooie meerjaars aanbiedingen. Prachtig voorzieningen gebouw met heerlijk restaurant. Mooi gelegen in het Maasplassengebied. Laat de zomer maar komen. Ik denk dat wij veel in de jachthaven te vinden zijn.
    Gereisd met partner in januari 2016
    Receptie, administratief medewerkster, 7-3-2016
    Bedankt voor uw lovende woorden! Wij hopen ook dat u komende zomer optimaal van onze faciliteiten kunt genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Comfortparc Wessem in Wessem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Comfortparc Wessem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Comfortparc Wessem scoort een 8.97 uit 10 op basis van 48 reviews.