8,1

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,0

202 reviews over Vakantiepark Maas & Bos in het Nederlands

Prima verblijf in safaritent met privé sanitair

Familie Wieggerinck, 13-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

We hebben een heerlijk weekje in een safaritent gezeten, met alle comfort en op een mooie plek. Het privé sanitair was helemaal luxe. We hebben ook flink wat regen gehad, maar daar was op de velden en in/om de safaritent niets van te zien (geen waterplassen of modder). Eigenaren zijn hard aan het werk om er echt iets van te maken. Doordat het weer niet echt heel mooi was, hebben we maar 1x gezwommen. Zwembad was erg schoon en zag als totaal aanzicht (bedden en parasols) er erg uitnodigend uit. Jammer dat het weer niet mee zat. Leuke uitstapjes gedaan, genoeg te zien/te beleven in de omgeving.

prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Gereisd familie in augustus 2017

Beste familie,

Bedankt voor de super mooie beoordeling , daar doen we het voor.!

We hopen u nog een keer te mogen ontvangen.

Mooi park voor de rustzoeker en natuurliefhebber.

Richard Gerritsen, 4-8-2017
    • Activiteiten5
    • Onderkomen8

Leuk chalet, schoon bij aankomst en van alle gemakken voorzien. Grootste pluspunt een overdekte veranda, ideaal ! Je loopt zo het bos in en er zijn prachtige wandelroutes met een duidelijke bewegwijzering. Het echte campinggevoel is er niet. Er staan te veel " vaste "

bewoners die zich op hun eigen perceeltje omheinen en afsluiten. Bij mijn wandelingen over het park kwam ik amper iemand tegen en bij de brasserie en het zwembad oogde het leeg en ongezellig. Het parkonderhoud is goed.Ik vind het park ideaal voor de wat oudere stadsbewoner die rust en natuur zoekt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Beste Gerritsen,

Ik ga toch even reageren op uw review, spijtig voor u dat u het te stil heeft gevonden op ons Recreatiepark ( geen camping dus)dat u op de dag niemand tegen bent gekomen ja dat kan kloppen mensen gaan lekker daagjes weg dat doen mensen nou eenmaal ,ons zwembad een 5 vind ik echt zwaar overdreven en kindvriendelijk een 5 ook raar om zo iets te melden maar als u dat zo ziet zegt dat meer over u als over ons zwembad en kids animatie. Het had u ook gesierd dat u bij het weggaan even had gemeld dat u uw hond op onze mooie schone nieuwe dekbedden en kussens zijn behoeftes heeft gedaan en er heerlijk zacht waarschijnlijk op heeft geslapen dat zal die thuis vast en zeker ook doen!! ik heb uw een rekening gestuurd en u heeft toegegeven dat inderdaad uw hond er op heeft gelegen toen uw weg was en dat u die gaat vergoeden .u geeft ons een 6 dat is prima maar Ik geef u als gast van ons park een -1 u had ook even kunnen melden dat u hond per ongeluk 2 dekbedden en 2 kussen heeft verziekt maar dit zal wel moedwillig gebeurd zijn niet echt fris voor de mensen die na u komen maar dat maakt u niet uit, jammer dat er zulke mensen zijn!!!

mooie chalets en schoon

matthijssen, 28-10-2016

Niets op aan te merken, mooie schone chalets.

leuke fiets route

Gereisd met vrienden in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Maas & Bos*** bij :

Het was een fijne vakantie

hr.Kasteel, 22-9-2016
            • Onderkomen7

De ontvangst was vriendelijk en het eten in het restaurant was verrukkelijk, ik raad je aan toch zeker te gaan genieten van de heerlijke maaltijden.

de slaapkamers in het chalet zijn wel wat klein, maar de andere ruimtes zijn prima.

de ruimte rondom het chalet zijn heel ruim.

Gereisd met partner in september 2016

Aanrader!!

Cherany Akkermans, 9-9-2016
            • Activiteiten9
            • Onderkomen9

We waren met 4 volwassenen voor een midweek. Bij te vroege aankomst mochten we toch meteen inchecken. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Eén bed kraakte, maar de andere 3 waren gewoon goed dus waarschijnlijk gewoon pech. 2 avonden gegeten in het restaurant van het park, waar je je vingers bij af wilt likken! Daarbij ook heerlijke cocktails gedronken. De prijzen zijn laag waardoor je lekker een avondje kunt doorzakken bij het restaurantje voor niet teveel geld. Het personeel is vriendelijk & doet lekker gezellig en gek met je mee! Geven leuke tips voor activiteiten/bezienswaardigheden in de buurt. Mooie ligging. Zeker voor wandelen/fietsen. Je zit zo in Duitsland. Maar ook een dagje op het park zelf in het zwembad is prima te doen! Aanrader!! Wij zijn in ieder geval van plan om nog eens langs te komen! Liefs, Cherany
            Gereisd met vrienden in september 2016

Zeer gastvrij en klantvriendelijk restaurant

Dhr en mevr Claessen, 1-9-2016

Het restaurant heeft klantvriendelijkheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Menu's zijn van prima kwaliteit en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader voor iedereen en zeker ook voor fietsers. Bob hartelijk bedankt
            Gereisd met partner in augustus 2016

Rustig, perfecte ligging, zeer kindvriendelijk

Elles, 28-8-2016
            • Activiteiten7
            • Onderkomen8

Een heerlijke week gehad op Maas&Bos. Een warm welkom door de eigenaren, die af en toe ook langs kwamen fietsen/rijden bij ons chalet en vriendelijk begroetten. De chalets zijn prima voor het aantal personen wat erin kan. Het ruime grasveld en de overdekte veranda bij het chalet zijn fantastisch! Heerlijk buiten kunnen zitten tot half elf, elke avond! Op het park zelf is dagelijks vers brood te krijgen, 2 speeltuinen en 3 zwembaden. Ideaal voor onze peuter van bijna 3. Voor hem hoefden we het park niet af. In de buurt veel te doen en te zien. Zoek je rust en een park dat centraal gelegen ligt; gaan! Misschien een tip om te overwegen het zwembad te verwarmen, ondanks hete temperaturen toch bibberende peuters met blauwe lippen bij het zwembad ;)

Ook erg leuk; er kwam een ijscoboer met bakfiets en bel langs over het park, fantastisch leuk én zalig ijs!

Gemoedelijke familiecamping !

Rika, 20-8-2016
            • Activiteiten8
            • Onderkomen7

Hoe omschrijf je deze camping? Het woord "gemoedelijk" komt in mij op. Het is best nog een grote camping met al die vaste staanplaatsen met voornamelijk Duitsers, maar daar heb je geen last van. Wij hadden een huisje op het chaletpark. Ruime plaats met een veranda. Waar zie je dat nog? Het huisje zelf is geen luxe maar de matrassen waren super. Nog nooit zo goed geslapen als hier bij Maas en Bos. Dat is bij Landal of Roompot wel anders met vaak uitgezakte matrassen.

Verder hebben wij ons wel vermaakt in en om het zwembad. Het bad was koud maar wel te doen als je er eenmaal in bent. Ook de Brasserie is top. Voor een redelijke prijs heb je een goede maaltijd.

De kinderbingo was super leuk. Kids waren zo fanatiek. Het animatieteam is enthousiast naar de kinderen toe. Van voetballen tot bezoekje aan de kinderboerderij. De omgeving is ook mooi. Omgeven door het NP Maasduinen is deze camping een ideale uitvalbasis om te wandelen of fietsen.

beste familie,

bedankt voor uw mooie beoordeling, daar doen we het voor.

we hopen u en uw gezin weer te mogen ontvangen op Maas en Bos.

Juiste prijs kwaliteit verhouding

Sandra de Jong, 20-8-2016
            • Activiteiten5
            • Onderkomen7

Mooie ligging, veel activiteiten in nabije omgeving te doen. Nette caravan,voldoende ruimte.

Animatie onder de maat,weinig activiteiten en weinig enthousiasme.

Restaurant/bar nodigt niet erg uit,valt meer uit te halen.

Zwembad is heerlijk,maar dan moet het wel boven de 25 graden zijn. Anders bibberende kinderen hihi.

Caravan netjes tip: horren,verduisterende gordijnen.

Stofzuiger is een must!

Bij aankomst was het niet erg schoon.

Camping mist gezelligheid,meer activiteiten aanbieden en promoten. Erg veel schuttingen, heggen als afscheiding.

Gereisd familie in juli 2016
            John Prins,

ik wil even reageren op uw punten van kritiek:

uw had kunnen weten dat het zwembad water koud zou zijn het is namelijk niet overdekt en verwarmd wat u al wist toen u boekte net zoals dat er geen stofzuiger aanwezig is, hihi.

over het Animatie team kan ik heel kort zijn maar doe toch mijn zegje :wij zijn geen groot park en wat er is is gratis net zoals de kinderbingo met leuke gratis prijsjes en er zijn vele kindjes geweest die huilen bij het afscheid en zijn gek op Bella de Bij dat zegt misschien meer over u als over ons animatie team.

ook is er niets mis met onze gezellige Brasserie met goed opgeleide mensen misschien bent u er zelf nooit geweest.

ik zou in het vervolg niet meer kiezen voor een gemoedelijk gezellig klein park maar voor een mega park daar komt u beter tot uw recht denk ik.

dat het chalet niet schoon was dat is onzin anders had u mij dit zeker gemeld maar op zoover is dat lekker makkelijk.

u heeft in chalet 235 verbleven en die was tip top in orde!

erge mooie natuur

Sasja, 12-8-2016
            • Activiteiten6
            • Onderkomen8

Leuk park, zeer vriendelijk personeel. We hadden kapot koffiezet apparaat maar zonder problemen meteen een nieuwe mee gekregen. Vooral mooi park voor mensen die graag dingen in de natuur doen. Goede Charlets. Top week gehad

beste familie,

bedankt voor uw review we zijn er blij mee.

we hopen u gauw weer te ontmoeten met de kerst tijd is het hier ook verschrikkelijk mooi en gezellig .

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Maas & Bos*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Maas & Bos in Wellerlooi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Maas & Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Maas & Bos scoort een 8.1 uit 10 op basis van 202 reviews.