Beoordelingen Vakantiepark Leukermeer*****

Leukermeer*****
252 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Leukermeer*****
De Kamp 5, 5855 EG, Well

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Leukermeer***** in Well, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Leukermeer***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Leukermeer scoort een 8,1 uit 10, op basis van 252 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Leukermeer***** in Well, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Leukermeer*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Leukermeer***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 84 vakantiefoto's van Vakantiepark Leukermeer***** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Leukermeer***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Leukermeer***** met andere accommodaties in Well.
Even geduld a.u.b.

8,7
7,8
8,5
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, 2014
"Fantastische plek"vertalen
jeffrey schaefer
9,0

24-07-2014 Ik ben hier te gast geweest de afgelopen weken en hebben het hier echt fantastisch gehad. we hebben genoten op het strond wat er heel goed bij ligt en ook schoon is. ook kun je bij het strand verschillende dingen doen zoals wakeboarden en op de banaan een ritje maken ook dit was fantastisch. op het park zelf hebben ze veel dingen te doen zoals de fitness waar ze je goed helpen en ook heel klantvriendelijk zijn met daaronder een zwembad. wij hadden een gezelligveldje met 5 kampeerplaatsen waar je allemaal dingen op kon doen er was dus ruimte genoeg. Ook de wifi was uitstekend heb de heletijd internet gehad dat was heel fijn. We hebben een aantal dagen gegeten in de beach club en dat was ook super goed en natuurlijk heerlijk. het personeel was ook heel vriendelijk.
ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en ik kom zeker vaker terug super vakantie park !!!

"Twitter beoordelingen"
25-05-2014 @feray_fxckyoux Was leuk vandaag in camping leukermeer! Morgen weer daarheen wah --- Bron: https://twitter.com/feray_fxckyoux/status/470337814488702976
09-08-2013 @lottevan1 Weer leuk gehad op camping Leukermeer<3!! --- Bron: https://twitter.com/lottevan1/status/365723155924402176
12-07-2013 @raaphorst17 Waren 3 geweldige dagen bij het leukermeer met @Dylanschaik nu mooi 5 dagen kermis en dan weer terug naar de camping --- Bron: https://twitter.com/raaphorst17/status/355776947512549376
"Wisselende ervaring"vertalen
Sjoerd
6,0
5,0
7,0

20-07-2014 Positieve punten zijn de activiteiten en watersport. Meer is mooi en waterkwaliteit is goed. Twee zandstrandjes met afbakening voor kleine kinderen. Voor kleinere kinderen genoeg te doen. Ook oudere kinderen vermaken zich best, oa met de disco tot 01:00 (dagelijks en in kelder van restaurant). Park is schoon en mooi van opzet. Goede faciliteiten zoals tennisbaan (gratis op reservering), zwembaden binnen en buiten (wel veel te klein), midgetgolf (gratis), uitgebreide fitnessclub (5 eur per keer), botenverhuur (kajak, beachkano, waterfiets, motorboot), speelveldjes, beachclub etc.

Negatieve punten eigenlijk de kleine veldjes. Al vaak hier gezegd. Als twee caravans met voortent en luifel tegenover elkaar staan, zit er 3 meter tussen. Op ons plekje kon in de breedte een kleine 4 meter caravan en een tentje staan. Dat vind ik onvoldoende.

"Prima Camping"vertalen
S. Bakker
7,0

19-08-2014 Mooie schone camping met vriendelijk personeel. Plaatsen zijn aan de kleine kant, sanitair is schoon, het meer en de omgeving zijn prachtig. Wij vonden het wel wat luidruchtig op de camping (veel muziek , jongelui, grote groepen) Er wordt overigens wel goed opgelet...Eten in het restaurant en snackbar zijn prima, winkel op de camping is ruim voldoende... Op het meer mag je niet snel varen, daar moet je voor naar de maas.

"Toplocatie !"vertalen
Jan de Groot
9,0

03-08-2014 Wij zijn weer heerlijk naar het Leukermeer geweest. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt. De voorzieningen zijn super en alles is schoon en netjes. De locatie van het Leukermeer is top, beter kun je eigenlijk niet hebben, prachtig meer met open verbinding naar de Maas. Wij genieten iedere dag weer van onze speedboot op de Maas Waarna we weer heerlijk terugkeren naar onze plek aan het prachtige Leukermeer. Net zoals bij alle toplocaties is zo'n locatie duur. Ik ben blij dat de plaatsen niet te groot zijn anders waren ze niet te betalen. Nu kun je toch voor een nog heel schappelijke tarief terecht op een van de (in mijn ogen) beste locatie van Nederland. Vergroot aub de plaatsen niet anders wordt deze superplek voor ons waarschijnlijk onbetaalbaar. Ergens op de hei kun je waarschijnlijk wel een plek krijgen die 6 x zo groot is voor minder geld maar daar ga ik niet naar toe !

met jonge kinderen, Juli 2014
"Fantastische plek"vertalen
Sylvia Mulder
10,0

20-07-2014 Wij zijn de afgelopen 2 weken op Camping Leukermeer geweest met onze 3 kids, voor alle 5 geweldig. Prachtige omgeving met veel bos en water.
Veel te doen voor de kids.
Alles super schoon en geweldig service gericht
Zowel chalets als vrije campeer plaatsen op top locatie aan het open vaar water.

"Super vakantie"vertalen
Walinda Reusen
9,0

21-07-2014 Wij waren dit jaar 2 weken op Vakantiepark Leukermeer.
Voor de kinderen was er super veel te doen.
Ook het zwembad is erg mooi.
Wij hadden een mooie ruime campeerplaats met uitzicht over de mooie haven.
Het park ligt er goed onderhouden en schoon bij.
De nieuwe douches zijn super.
Ook zijn wij bij het restaurant geweest super gegeten en betaalbare prijzen.
Wij hebben een super vakantie gehad en komen zeker terug!

met oudere kinderen, Juni 2014
"Fantastiche locatie aan het water!"vertalen
Petra Claessens
10,0

21-07-2014 Het verblijf op het Leukermeer was met één woord: geweldig! Het leek net alsof je heel ver weg op vakantie bent (wonen ongeveer 25 km er vandaan). Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het park is ook schoon, wat voor ons zeer belangrijk is. We hebben super genoten met de kinderen in een gezellig chalet. Er zijn vele voorzieningen en een mooi zwembad met strandbad. We hebben ook een bootje gehuurd en over het water gevaren. Daarnaast is het ook een super gebied om te fietsen en te wandelen. Wij komen zeker weer een keer terug. Iedereen van vakantiepark Leukermeer ontzettend bedankt voor het fijne verblijf!

met vrienden, 2014
"Voor ons was dit een tegenvaller"vertalen
Sennic
7,0

02-06-2014 We keken enorm naar uit om hier naar toe te komen.
Toch viel dit tegen.
Zwembad is kleiner dan je denkt. Sanitair is aan vernieuwing toe.
Als ook het straatje. En dan jammer maar helaas stonden we tussen 2 immens grote mobilhomes (eigenlijk vrachtwagens)

Vonden dit zeer jammer. Ook niets van animatie en doodstil.
Jammer

Receptioniste Joyce, 08-08-2014
Eigenaar zegt:  Wij hebben getracht te achterhalen van wie deze reactie is om de teleurstelling te kunnen bespreken. Wij vinden het erg jammer als niet voldaan is aan de verwachting. Er is echter niets van gemeld bij ons. Helaas komt de naam niet voor in ons bestand. De periode die genoemd wordt is 2 juni. Dat is de maandag na Hemelvaart. Met Hemelvaart en Pinksteren is er juist volop animatie en recreatie. Daarnaast zijn de voorzieningen buiten de vakantieperiodes ook volledig geopend en zijn er recreatie activiteiten. Alle kampeerplaatsen hebben minimaal 100m2. Als er door buren ruimte wordt gebruikt van een andere plaats dan wordt dat uiteraard gecorrigeerd zodra er melding van wordt gemaakt of zodra wij dit zien. Jammer dat dit niet gemeld is en dat dit ons niet opgevallen is.

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Leuke camping, maar niet voor de meivakantie"vertalen
Annemarie
7,0

10-05-2014 Wij zijn in de meivakantie naar het leukermeer geweest met een zoon van 18 en dochter van 14 jaar. Het personeel is erg gastvrij en vriendelijk. De supermarkt had een ruim assortiment met heerlijk gebak en nette prijzen.
Wat erg jammer was, is dat er erg veel seizoensplekken waren gevuld met onbewoonde caravans of met duitsers in de ruime meerderheid. Hierdoor was het voor onze kinderen moeilijk om aansluiting te vinden met andere jeugd. Wat ook erg jammer was, is dat de disco maar 2keer per week open was en het zwembad erg klein en simpel. We hebben wel genoten van het uitzicht op het leukermeer en de jachthaven met boten. De kampeerplekken zijn krap, vooral de diepte. Leuk was een dagje oberhausen ,naar een groot indrukwekkend winkelcentrum. Wij denken wat de camping betreft, dat het voor de zomervakantie leuker zal zijn. Meer te doen en beter weer. Voor de mei-vakantie vonden wij het wat minder. Maar ook in de zomer zullen er veel duitsers zijn in verhouding tot de nederlanders.

met oudere kinderen, 2013
"Mooi top park met goede faciliteiten"vertalen
Maartje de Cocq
8,0

11-12-2013 Een heerlijk park op een super plek. Een lekkere vakantie beleefd samen met mijn gezin. Onze kinderen zijn te oud voor de kids club maar hebben zilch super vermaakt met ons bootje dat in de jachthaven lag. En natuurlijk savonds naar de discotheek, daar hebben ze het nu nog over. Op vakantie houd ik niet van koken. We hebben in de Beachclub gegeten op het park. Maar ook In Arcen, een gezellig Limburgs dorpje met heerlijk ijs! Of pizza laten bezorgen! Binnenkort weer een chalet uitzoeken voor komende zomer!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?