Beoordelingen Vakantiepark Leukermeer*****

Leukermeer*****
230 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Leukermeer*****
De Kamp 5, 5855 EG, Well

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Leukermeer***** in Well, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Leukermeer***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Leukermeer scoort een 8,1 uit 10, op basis van 230 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Leukermeer***** in Well, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Leukermeer*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Leukermeer***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 77 vakantiefoto's van Vakantiepark Leukermeer***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Leukermeer***** met andere accommodaties in Well.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,4
8,2
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2013
"Mooi top park met goede faciliteiten"vertalen
Maartje de Cocq
9,0

11-12-2013 Een heerlijk park op een super plek. Een lekkere vakantie beleefd samen met mijn gezin. Onze kinderen zijn te oud voor de kids club maar hebben zilch super vermaakt met ons bootje dat in de jachthaven lag. En natuurlijk savonds naar de discotheek, daar hebben ze het nu nog over. Op vakantie houd ik niet van koken. We hebben in de Beachclub gegeten op het park. Maar ook In Arcen, een gezellig Limburgs dorpje met heerlijk ijs! Of pizza laten bezorgen! Binnenkort weer een chalet uitzoeken voor komende zomer!!

"Twitter beoordelingen"
9-8-2013 @lottevan1 Weer leuk gehad op camping Leukermeer<3!! --- Bron: https://twitter.com/lottevan1/status/365723155924402176
12-7-2013 @raaphorst17 Waren 3 geweldige dagen bij het leukermeer met @Dylanschaik nu mooi 5 dagen kermis en dan weer terug naar de camping --- Bron: https://twitter.com/raaphorst17/status/355776947512549376
met partner, Okt. 2013
"Geweldige omgeving"vertalen
Joyce Bus
8,0

7-11-2013 Heerlijke korte vakantie gehad op Vakantiepark Leukermeer! De omgeving is prachtig, mooie wandelgebieden en veel water. Ook leuke dorpjes in de omgeving zoals Arcen. Ook veel (goede) faciliteiten op de camping zelf. Lekker gegeten bij het restaurant. De beachclub heeft een schitterend uitzicht op het Leukermeer, hier was het ook goed vertoeven. Kortom, we hebben ons geen moment verveeld! Komen zeker terug.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooi park met een mooie ligging."vertalen
Vermeer
6,0

4-4-2014 Mooie omgeving, leuke ligging.
Zwembad mag groter. Is net iets te klein en mag gerenoveerd worden.
3 weken een leuke vakantie gehad in augustus 2013 met goed weer.
Goede animatie. Het personeel is erg behulpzaam. Voor herhaling vatbaar.
We hebben voor 2014 weer geboekt , maar dan 2 weken.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Leukermeer***** bij:

met partner, 2013
"Prachtige locatie"vertalen
Bas Blok
10,0

28-7-2013 Vakantiepark Leukermeer in Well is een geweldige vakantieadres gebleken. Alles wat je kunt bedenken is hier tot in de puntjes verzorgd; Een schitterende accommondatie gelegen in een schitterende omgeving. Dat het de uitstraling heeft om mensen het naar de zin te maken en op hun gemak te stellen is iets dat er in positieve zin van af druipt en zal door menigeen dan ook als zeer prettig worden ervaren. De prijs/kwaliteitverhouding staat in een goed evenwicht. Dit is absoluut een topper om eens een bezoek aan te brengen.

"Heel mooi park"vertalen
A.koning

13-8-2013 Vakantiepark leukermeer is heel leuk voor jong en oud

met oudere kinderen, Juli 2013
"Wisselend beeld"vertalen
Gert-Jan
10,0

22-8-2013 Moeilijk om deze camping in een gemiddeld zijfer te vatten.
Positieve punten:
- prachtige ligging, veel fiets en wandelmogelijkheden
- mooie jachthaven, goede watersportmogelijkheden
- vriendelijk personeel
- mooi restaurant

Minpunten:
- 's nachs vaak rumoerig. De door de camping georganiseerde feesten duren bijvoorbeeld tot 2.00 uur 's nachts. Als je ervan houdt is dat natuurlijk geweldig. Het zal de zuidelijke gezelligheid wel zijn... "dan denk ik aan Brabant, want daar brand nog licht".
- sanitair was vaak onvoldoende schoon. Komt ook doordat WC's slecht doorspoelen en natuurlijk heb je altijd viespeuken. Extra schoonmaakbeurten in hoogseizoen kan geen kwaad.
- grootte van de kampeerplek viel tegen. Op ons veld zat je best wel dicht tengover elkaar. Met name als je beide voortent en luifel hebt. Er zijn ook velden die ruimer zijn.

Of we nog een keer gaan zijn we dus nog niet helemaal uit...

met vrienden, Juli 2013
"Een heerlijk week,"vertalen
H. Wijzenbroek
9,0

27-7-2013 Een heerlijk week, waarbij natuurlijk ook het weer ontzettend meewerkte.
Ondanks de drukte hielden we het goede gevoel

"Erg leuk maar geen 5 sterrencamping"vertalen
pipi
10,0

15-8-2013 Leuke camping, maar kleine plaatsjes. Je zit erg dicht op de overburen. Personeel in de winkel is bijzonder klantonvriendelijk weet niets en is bijzonder weinig behulpzaam. Activiteitenprogramma is prima, erg leuk voor oudere kinderen. Het is een echte familiecamping. Zeer gemoedelijk en veel te doen. Het strand met het haventje is prachtig. restaurant erg goed met een mooi uitzicht. Helaas hele vakantieperiode geen pony op de camping gezien terwijl dit wel zo zou zijn volgens de folder. Er heerst een relaxte sfeer op de camping.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuke! camping"vertalen
margret
9,0

21-7-2013 Wij hebben een week een chalet gehuurd, dit was prima voor elkaar. Enig minpuntje was toch wel de erg harde bedden! Ook de stapelbedden waren wat aan de smalle kant zodat onze zoon van 14 op de bank moest slapen.
Je kunt een plaatsje aan de steiger huren, ideaal!!! Ook leuk om te varen, maar pas op er vaart ook een boswachter die wel erg snel boetes uitdeelt!
Strandtent was super, erg lekker gegeten en erg vriendelijk personeel. Prachtig strandje met leuke speeltoestellen voor de kids. Ik denk dat wij nog wel eens terug zullen komen. Veel tieners en nu (deze periode) veel duitse gasten.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooi park met veel faciliteiten."vertalen
FamVeldhuizen
9,0

21-7-2013 Het park is erg mooi gelegen aan het leukermeer. We hebben het ook erg getroffen met het weer. Je kunt er lekker uit eten in het restaurant ( met uitzicht op de haven en het meer), zwemmen, bootje, fiets, skelter of scooter huren. Het restaurant heeft een goede betaalbare kaart. De supermarkt heeft een goed aanbod, elke morgen warme broodjes, en voor kinderen en volwassenen is er van alles te doen. De accommodatie was goed, al waren de matrassen voor lange mensen te kort en aan de harde kant. Vriendelijke personeel, schoon, kortom een aanrader. Ondanks de harde matrassen, gaan we zeker nog een keer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?