Vakantiepark Roompot Weerterbergen ***

geweldig

stichting een speciaal gebaar, 20-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

wij waren met een grote groep minderbedeelde kinderen, wij vonden het geweldig het park had in het huisje allemaal een koos knuffel neergelegd voor de kinderen
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Een leuke 'horrorvakantie' :-)

Wendy, 20-10-2017
  • Onderkomen5

De titel doet vermoeden dat we het niet naar onze zin hebben gehad, maar dat is onterecht ;-) We zaten hier in de herfstvakantie een midweekje met de kinderen in het halloweenthema. Wat hebben we gelachen in het speciaal hiervoor ingerichte spookhuis. Die was vanaf 12+ en die leeftijdsaanduiding is er niet voor niets. Onze kinderen vonden het heel spannend, dit is wel iets waar ze nog lang over napraten. Complimenten voor het animatieteam, erg leuk gedaan! Zwembad op de Weerterbergen is simpel, maar leuk. Ik zag op zoover dat er veel klachten zijn geweest over de gladde tegels, er is nu een pad gemaakt van allemaal ruwere tegels, dus ze hebben het goed opgepakt. We hebben natuurlijk ook ontzettend geluk gehad met het weer, dat maakt het ook allemaal een stuk leuker. Lekker op een terrasje zitten (minpunt: duurde erg lang voordat je wat te drinken had, personeel is vrolijk met elkaar aan het kletsen en let niet echt goed op). Ook een keer uit eten geweest bij de Pizzeria. We konden buiten eten op het terras boven het water, prachtig. Pompoenen versieren was een gratis activiteit, maar weer op tijd met inschrijven, vol is vol, dus dan vis je achter het net. Onze kinderen willen met kerst weer. Dat gaan we waarschijnlijk ook wel weer doen.

Ik ben niet alleen louter positief, als het gaat over de huisjes (wij hadden nog een oudere versie) dan ben ik minder positief:

- zeer gedateerd

- de bedden zijn aan vervanging toe, je draait je 's nachts om en iedereen op elke slaapkamer hoort dat

- de matrassen stinken! Ik moest verhuizen naar een andere kamer omdat ik sigarenrook kon ruiken in het matras.

- alles ruikt muf

- bij aankomst lag er nog allemaal zand op de matrassen

- geen horren, waardoor je getreiterd wordt 's nachts door de muggen

Wij nemen altijd onze eigen kussens mee, dat scheelt. De huisjes zijn wel ruim en mooi gelegen! Ik weet niet wanneer Roompot al de huisjes gaat opknappen, maar het zal wel een best project zijn. Jammer dat glowgolf zo enorm duur is. Dat hebben we overgeslagen.

We hebben ook een halloweendiner in het buffetrestaurant gehad, maar dat vinden wij geen aanrader. Erg weinig keus, erg druk en klein. Tomatensoep was zo vies zoet! Spaghetti evenzo. Te duur voor wat je krijgt, volgende keer gaan we gewoon ergens wokken in Weert ;-) Ontbijt is daar evenzo erg simpel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Super park en super personeel

Goosen, 17-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

We vonden alles goed zijn heel tevreden wilde eigenlijk niet naar huis nog
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Fijn park

Ronald Ruiterman, 16-10-2017
  • Onderkomen7

Autovrij park mooi in de bossen gelegen.

Het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam.

Goede wandel en fietsmogelijkheden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Mooi in de natuur

Lydia, 14-10-2017
  • Onderkomen8

Geweldig lief personeel, en vooral behulpzaam geweest met parkeerontheffing en het zoeken naar mijn verdwaalde man, en hem weer bij het huisje te brengen toen het al donker werd!!

De bedden zijn echt aan vervanging toe, slecht geslapen, moe overdag en weinig zin om iets te gaan doen...

Gereisd met partner in oktober 2017

Mooi park met veel vermaak voor jong en oud

Richard Wetzler, 14-10-2017
  • Onderkomen8

Zeer vriendelijk personeel. Eten, zeker in Limburgs lunch/diner restaurant zeer goed. Aanbod supermarkt goed, alleen sommige producten wel erg duur. Momenteel staan aantal huisjes in renovatie, storend tijdens verblijf vond ik dat echter niet. Genoeg vermaak voor zowel jong, maar ook zeker voor de ouderen. Tv´s in huisje mogen wel wat groter en instap-uitstap ligbad kan beter.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Het was geweldig

Willie van Gelder, 13-10-2017
  • Onderkomen9

Het huisje was goed en het park zeer netjes en goed eten en geweldig vertrek ontbijt
Gereisd met vrienden in oktober 2017

in een woord geweldig

H.J.Bruil, 13-10-2017
  • Onderkomen8

er is vooral een goed fietsnetwek

Relaxte vakantie

John, 13-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Een huisje in een boomrijke omgeving met veel dieren om ons heen. Heerlijk relax.
Gereisd met partner in oktober 2017

Het is een top park vriendelijk personeel,

Familie van Drunen, 13-10-2017
  • Onderkomen10

Horeca eten buffet was goed, supermarkt was duur Voor de rest is het een toppark en zeker een aanrader waard

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Weerterbergen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Weerterbergen in Weert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Weerterbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Weerterbergen scoort een 7.91 uit 10 op basis van 4382 reviews.