7,9

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Weerterbergen*** bij :

4271 reviews over Vakantiepark Roompot Weerterbergen in het Nederlands

Superleuke week gehad op de weerterbergen!!

M van der veen, 21-8-2017
  • Onderkomen8

Zit enorm verschil in huisjes...wij zaten in 510...restyled huisje 14 persoons jongere en oudere kids luxe en prima huis.....superleuk vermaakt..!!..veel gezwommen en huren van waterfietsen is ook superleuk!!
Gereisd familie in augustus 2017

We hadden een superleuk weekend !

naamloos, 21-8-2017
  • Onderkomen8

Als je een kindvriendelijk park zoekt dan ben je hier zeker op de goede plaats ! Vriendelijk personeel !
Gereisd familie in augustus 2017

Eenvoudige maar keurige huisjes op een net park

Topsnoep.nl, 21-8-2017
  • Onderkomen8

De huisjes zijn wat donker en eenvoudig, vernieuwen van enkele meubels zo langzaam mogen, maar prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde!

Pizzeria is iets minder in de andere restaurants was het helemaal top!

Gereisd familie in augustus 2017

Leuk park! Maar aan vernieuwing toe

Samantha, 21-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen5

Genoeg te doen voor jong en oud. Hygiene en onderhoud hield te wensen over

Ontspannen

Melanie Berentsen, 18-8-2017
  • Onderkomen6

Schoonmaak mag iets beter. Heel Vrendelijk personeel. Mooi plekje aan het water.

Genoten!

B. Weering, 18-8-2017
  • Onderkomen7

Mooi park, geweldige ligging in het bos. Naast het park lag een mooi natuur gebied.

Temperatuur in het zwembad was erg warm, klein buiten badje.

Maar genoeg activiteiten om te doen met het hele gezin!

Gereisd familie in augustus 2017

Leuke week gehad, maar veroudering is zichtbaar

Silvan, 18-8-2017
  • Onderkomen4

We hebben een leuke week gehad op de Weerterbergen. Op zich een mooi park en prima faciliteiten, we hebben lekker gegeten in het pizzarestaurant en de snackbar, waterfietsen waren leuk, de kids vermaakten zich prima met de Chill Zone en op het voetbalveld. Maar... het is duidelijk zichtbaar dat er het nodige onderhoud nodig is om het park glans te geven. De huisjes (met name het interieur) kunnen écht niet meer, het bankstel was zo oud dat het bijna weer modern was, echter compleet afgeleefd, hetzelfde gold voor de rest van het interieur. Er was geen stoel waarop we écht lekker konden zitten. Er was gerookt in de bungalow door de 'vorige bewoner', daar kun je op zich niets aan doen maar bij aankomst was dit niet fris. Verder was het wel schoon. De supermarkt was duur, de snackbar was prima. Echter in beide gevallen jong en/of ongeinteresseerd personeel. Helaas haalt dat de prijs/kwaliteitsverhouding omlaag. Desondanks dankzij ons leuke gezelschap een prima leuke vakantie gehad.
Gereisd familie in augustus 2017

Leuk park maar huisjes weinig comfort

Joke, 18-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Park is leuk veel te doen vriendelijk personeel.

Huisje moeten nodig opgeknapt worden weinig comfort en privacy.

Wij hadden geboekt voor mindervalide maar met een rolstoel kon je niet alleen weg bij het huisje, de enige aanpassing was in de badkamer.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Superleuk park voor kleine kinderen.

Ietje, 18-8-2017
  • Activiteiten8

Super lief personeel.

Leuk zwembad.

Minder was dat de huisjes wat verouderd zijn.

Goed !!!

Koks, 17-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen6

Op dit moment verblijven wij nog tot de 28e op het park in (kinder) bungalow 99.

Wat ons op dit moment tegenvalt is dat men super mooie hekjes om de kinderbungalows heeft geplaatst met slot alleen is dit gebeurd door een extern bedrijf en niemand weet waar de sleutels voor de hekjes zijn.Je kunt hem wel afsluiten met het slot van de bolderkar dit zou toch beter kunnen lijkt mij.

Ook vinden wij het vreemd dat gezien de drukte al de hele week 1 bubbelbad is afgesloten.Als men zoveel (betalende) gasten op het park heeft lijkt het mij dat het toch een kleine moeite is om iets te repareren?

En als men zich dient in te schrijven voor de bingo met als motto van vol=vol dat er dan vervolgens op de avond zelf alsnog kaarten worden verkocht zo dat het eigenlijk te druk was voor de bingo en dat er hals over kop nog tafels en banken moeten worden bij geplaatst.

Nu hebben wij dan wel vakantie en kun je op alle slakken zout gaan leggen dat is ook niet de bedoeling.Maar we zijn van de Weerterbergen beter gewend.

Gereisd familie in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Weerterbergen in Weert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Weerterbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Weerterbergen scoort een 7.9 uit 10 op basis van 4320 reviews.