Hotel Vijlerhof ***

8,8

171 reviews over Hotel Vijlerhof in het Nederlands

Nog steeds zeer goed!

Jasja, 12-9-2017

Nadat we 4 jaar geleden hier voor het laatst waren geweest zijn we er weer voor een paar dagen naar toe gegaan. Vijlerhof is nog steeds een prima adres voor een paar dagen Limburg! Mooi gelegen, vriendelijk personeel, leuke kamer met heel mooie badkamer. Lekker eten met een zeer uitgebreid ontbijt!
Gereisd met partner in september 2017

super !

joke, 16-8-2017

Gewoon Doen !!! geweldig ontvangst, mooie kamers, zeer goed eten, personeel allemaal even aardig meer kan ik er niet over zeggen om dat die ervaring U zelf mag ondervinden wij hebben dit hotel voor volgend jaar 2018 voor de 3 keer weer geboekt , mensen als U dit leest zijn wij weer aan het werk maar met een mooie herrinerring in ons achterhoofd,en een vooruitzicht voor volgend jaar.
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk Hotel

Van der Veen, 11-8-2017

Prima Hotel, op een prachtige plek.

Zeer goed restaurant,Hotelkamers zijn aan de kleine kant,maar het balkon vergoed veel.Prima bedden,Leuk personeel,een aanrader

Gereisd met partner in juli 2017

Heleen van Berkel, 26-5-2017

Alles was perfect personeel het eten en het verblijf
Gereisd met partner in mei 2017

Voor herhaling vatbaar

Lau, 25-4-2017

Net terug van een heerlijk weekend Limburg. Dit hotelletje gekozen op grond van eerdere reviews en zeker niet teleurgesteld. Hier voel je je welkom. Hoe druk het ook is, het personeel blijft klantvriendelijk. Opvallend vonden wij de goede onderlinge sfeer in het team.. Er wordt hard gewerkt - wat een geoliede machine is dit, stagiaires die het vak willen leren zou ik hier naar toe sturen - maar men is goed op elkaar ingespeeld, nergens stress en ruimte voor een kwinkslag. Onze kamer was wat klein, maar wel netjes met prima bedden en een prachtige badkamer. Interieur restaurantgedeelte oogt wat gedateerd, tegelijkertijd heeft het iets knus, huiskamerachtigs dus: keep it that way! Ontbijt is uitgebreid en gevarieerd, diner idem dito, met aandacht en zorg klaargemaakt en een keur aan bijgerechten. Ook de plaatselijke bevolking lijkt hier graag te komen. Kortom: aanrader.
Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk ontspannen

Jos van der Vleuten, 24-4-2017

Goed hotel, uitstekend restaurant. Vriendelijke mensen. Het hotel ligt centraal in Zuid Limburg.

De ontvangst was eenvoudig. Maar wat een rust straalde de mensen hier uit. Vakbekwaam! De kamer was netjes met goede bedden en een uitstekende doucheruimte. Een mooi uitzicht over het heuvelland. Het zitje zou wat beter kunnen zijn.

Het ontbijt was erg gevarieerd. Uitgebreid, ruime keuze in beleg en broodjes. Fruit en yoghurt in buffetvorm. Dit werd steeds aangevuld.

Het diner, eerste avond inbegrepen bij het arrangement was heerlijk. Het dagmenu was niet een uitgedund kaartmenu, maar een op zich staand menu.

Ik koos voor de tweede dag weer het dagmenu, omdat het eerste zo verrassend (goed) was. Mijn vrouw een á la carte menu. Ook erg goed. Opvallend: niet twee keer patat maar afwisselend.

Zitje was wat donker, maar je kunt ook aan tafels bij het raam genieten van een drankje met uitzicht over Vijlen en de heuvels.

Gereisd met partner in april 2017

Don t change a thing!

Bernie Schmitz, 21-3-2017

Dit Hotel voelt als een warme deken! Huiselijk, warm lekker relaxt.leuke onbevangen gastvrijheid.heerlijke keuken.goede prijs/kwaliteit verhouding.kortom alles wat je mag verwachten en meer....!Een echte aanrader in een gezellig bergdorpje. Ga zo door.Don t change a thing!!
Gereisd alleenreizend in maart 2017

In een woord super

Speetjens, 6-2-2017

Restaurant was bediening geweldig en eten ook.

Veel keuze en perfect opgediend.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Geweldig weekend

Susan, 30-10-2016

Geboekt voor 3 nachten, 2 persoonskamer voor alleen gebruik. Geen arrangement geboekt omdat ik graag zelf wilde kiezen wat ik zou eten. In 3 woorden: alles was voortreffelijk. Prima kamer, schoon, nieuwe badkamer, uitstekend uitgebreid ontbijt en diner en een heerlijke witte streekwijn. Het personeel was supervriendelijk en behulpzaam, ook als het heel druk was. Oplettend en attent. Er waren uitgebreid beschreven wandelroutes beschikbaar. En het weer werkte ook prima mee. Voor herhaling vatbaar en zeer aanbevelingswaardig!
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Wat een top hotel, geweldig

Willem, Doetinchem, 23-9-2016

3 daags fietsarrangement geboekt. De ontvangst was allerhartelijkst. De kamer was helemaal top: prachtig uitzicht op de kerk van Vijlen en heuvels. Zeer groot terras. Alles schoon en netjes. Zeer kompleet ontbijtbuffet met niet alleen roerbakei, maar ook roerbakei met spek en ook nog eens gekookte eieren, allerlei salades en allerlei heerlijke produkten van ondernemers uit de streek. En dan het 3-gangen diner, werkelijk super! De medewerkers stralen een rust uit en laten geen seconde merken dat ze druk zijn, nemen alle tijd voor je. Alles perfekt geregeld. In Valkenburg werd onze toolkit van de fiets gestolen: even een telefoontje van het hotel naar het fietsverhuurbedrijf ..... geen probleem, geen extra kosten, dus dat was wel even een flinke fooi waard. Kortom, wil je een paar dagen even lekker tot rust komen en je lekker laten verwennen, dan is dit het perfekte hotel met zeer vriendelijke mensen en in een werkelijk prachtige omgeving. We komen volgend jaar zeker weer terug!
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Vijlerhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vijlerhof in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vijlerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vijlerhof scoort een 8.8 uit 10 op basis van 171 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: