Vakantiehuis Minicamping Vakantiehoeve Bellet *****

Vakantiehuis Minicamping Vakantiehoeve Bellet
Minicamping Vakantiehoeve Bellet
9,1

51 reviews over Vakantiehuis Minicamping Vakantiehoeve Bellet in het Nederlands

Wij vinden het hier fantastisch.

Frans & Carla uit Gouda, 17-10-2017

Prachtige gesitueerd op een van de mooiste plekjes van Nederland. Wifi verbinding kan beter, maar wees eerlijk. Als je op vakantie bent ga je toch niet de hele dag zitten internetten. Althans wij niet.
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk om hier weer te zijn!

Jos en Dorine Smit, 1-10-2017

Wij waren hiervoor de vijfde keer.Het was weer een bijzonder warm welkom!Als altijd een geweldige plek,en de boel weer piek fijn in orde.Kortom t was weer te kort!!
Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer

Fam de Vries, 26-9-2017

De gastvrouw lijkt zo op het oog heel vriendelijk. Maar Madame heeft duidelijk twee gezichten. Is heel zakelijk. Er zijn voor dat geld betere campings waar je niet met muntjes hoeft te werken en waar jezelf mag bepalen hoe je je caravan neer zet. En vooral de manier waarop dat gezegd word! De mensen zijn op vakantie en willen niet continu horen hoeveel het allemaal wel niet gekost heeft. De enige reden dat je hier wilt staan is de prachtige ligging. 3 douches voor de hele camping is ook niet veel. En je continu als een klein kind laten behandelen op onze leeftijd door iemand die je dochter had kunnen zijn! Deze Mevrouw doet het duidelijk alleen voor de centjes...
Gereisd met partner in augustus 2017
Marjan Crombach, eigenaresse Vakantiehoeve Bellet., eigenaar, 30-9-2017

Geachte heer, mevrouw,

Helaas kunnen wij uw gegevens niet terug vinden in ons reserveringssysteem, om te achterhalen wanneer u bij ons gelogeerd heeft. Klachten die overeenkomen met uw recensie zijn niet bekend. Een feitelijke onjuistheid: U vermeld 3 douches, wij hebben er 2. Het beeld dat u van mij persoonlijk schetst is jammer! Wij streven er immers naar iedere gast een aangenaam verblijf te bieden en we staan ervoor open als u ongenoegen wenst kenbaar te maken tijdens uw verblijf. U heeft ervoor gekozen achteraf via een recensie te klagen, zo kunnen we een klacht niet oplossen. Dat is een gemiste kans! Mocht u contact op willen nemen; graag! Misschien krijgen we de mogelijkheid uw klacht te bespreken.

Super

Harry en Mia, 9-8-2017

Wat hebben we genoten, van het mooie uitzicht, het super sanitair , de gastvrije ontvangst ( met hulp van Wiel om de caravan op ons plekje te zetten.)

Lekker rustig , fijne mede campeerders , Gewoon helemaal Super!!

Prachtige plek

Fam. Van den Hanenberg, 8-8-2017

Wij verbleven in de vakantiewoning het 'Hoevehuis'. (2 volwassenen en kind van 1.5 jaar). We werden heel gastvrij ontvangen. Het huisje zag er heel netjes en schoon uit. De drie slaapkamers zijn erg groot/ruim. Er liggen hele degelijke, dikke matrassen op de bedden. Voor de ramen zitten horren waardoor je geen last hebt van vliegen en muggen. Fijn!

De badkamer is eenvoudig, maar prima!

Achter het huis zit een kleine tuin met zitje. Ook voor het huis kun je heerlijk buiten zitten met een mooi uitzicht. Daarnaast heb je nog een zitje en grasveld tot je beschikking aan de overkant van de oprit. Keuze genoeg dus:).

Het uitzicht en de plek is zo ontzettend mooi. Je zit midden in het heuvellandschap. Prachtig! Je kunt vanuit hier genoeg ondernemen. Of je nu houdt van natuur of een leuke stad... je vindt het hier allemaal.

Bovenaan de heuvel zit een restaurant waar je heerlijk kunt eten, terwijl je geniet van een prachtig uitzicht.

De camping is netjes onderhouden. De koeien en paarden geven het geheel een fijn landelijk gevoel. (De gans kletst inderdaad maar al te graag met je. Helaas is zijn maatje door een vos gegrepen en sindsdien heeft hij nog twee kippen als gezelschap).

Ondanks het niet zo beste weer hebben wij hier ontzettend genoten en we zouden hier zo weer naar terug gaan.

Bedankt Marian en Wiel voor een ontzettend aangenaam verblijf en de gastvrijheid! Ga zo door:)!

Gereisd met partner in juli 2017

Weer een fantastische week gehad in het bakhuisje.

Elizabeth, 16-7-2017

We genieten altijd weer van de rust, natuur, het uitzicht en de dieren. De gans die snaterend naar je toekomt, de poezen die bij je komen liggen,de talrijke vogels, de koeien en de paarden en het geweldige uitzicht! Het voelt steeds weer als thuis komen, mede door de hartelijke ontvangst van Wiel en Marian. Een unieke plek die we wel willen delen met anderen,maar eigenlijk ook weer niet want dan hebben wij minder kansen!

Volgend jaar zeker weer!!

Heerlijke plek!

H van der Kamp, 14-7-2017

Bij aankomst heel hartelijk ontvangen door de beheerders, ook tijdens de vakantie een gezellig praatje (maar zeker niet opdringerig of te veel oid). De plek is echt fantastisch. Elke plek heeft vrij uitzicht op het prachtige heuvellandschap. Ruime staplaatsen. De camping is netjes, schoon (nog nooit zulk schoon sanitair gezien op een camping, ook ruime douches) en is zeer sfeervol.

Ook is er een sfeervolle binnenruimte die ik goed voorzien is van boeken, tijdschriften en toeristische informatie (ook wandelroutes in de omgeving om mee te nemen).

Ook de omgeving is prachtig, je waant je echt in Frankrijk, het weggetje naar beneden naar de camping noem ik in gedachten het "Van Gogh weggetje ☺"

Kortom een fijne vakantie op een prachtige plek waar rust en gastvrijheid voorop staan! En mocht er iets niet naar wens zijn dan staan de eigenaren daar zeker open voor. Dus....gewoon gaan! En al die tienen, het lijkt een beetje overdreven maar het is het echt waard.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

hier wordt je niet blij van

Nanninga, 11-7-2017

Zuid Limburg is een prachtig stukje Nederland, maar er zijn zo veel betere campings dan deze. Het sanitair is nogal matig (douchemunten en zelfs munten voor een teiltje afwaswater is echt niet van deze tijd) en de wifi is helemaal niks waard. Dat wordt wel eerlijk verteld, maar ze zouden er beter aan doen om iets te investeren in goede wifi.Voor je rust moet je hier niet zijn; 's ochtends om 7 uur rijdt de eigenaar een rondje over het knerpende grind over de camping. Hij stopt bij het kippenhok en laat zijn diesel lekker ronken. De kippen en een eenzame gans worden vrijgelaten en vanaf dat moment schreeuwt de gans erg hard naar alles wat beweegt. Als je daar voorzichtig iets van zegt is het huis te klein. Je bent niet vrij om je tent of caravan zo neer te zetten als je wilt; het moet precies zo en niet anders. Nee, hier word je heel erg niet blij van.

Twee heerlijke weken in het prachtige Zuid Limburg

Eddy en Nardy Wegman, 31-5-2017

Voor de 4e keer op " de Bellethoeve" in Cottessen, vlakbij Vijlen en Epen. Het mooiste uitzicht wat je je maar kan bedenken. Over het Geuldal met 6 vrolijke eenjarige hengstjes voor je in de wei.

Wiel en Marjan, die erg vriendelijk zijn. Brandschoon sanitair. Fijne ruime plekken!

Eerst koud en winderig, maar langzamerhand begonnen de bomen en struiken uit te lopen en werd het warmer.

En als je dan weg was geweest naar bv Maastricht of Aken, dan was het heeeeeeerlijk, om daar weer "thuis" te komen. Vele wandelingen binnen handbereik, of........heerlijk in het zonnetje bij de caravan met een boek, een handwerkje en een lekker glaasje wijn. Een camping om altijd weer terug te keren. Heerlijk!

Gereisd met partner in mei 2017

Ongeevenaard!

RvK, 16-8-2016

Goed: de vriendelijke, gastvrije ontvangst, de prachtige locatie en de schitterende, grote staanplaatsen (mooiste plekje van Nederland). Heerlijk rustig. Netjes, gezellig en schoon. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Minicamping Vakantiehoeve Bellet in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Minicamping Vakantiehoeve Bellet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Minicamping Vakantiehoeve Bellet scoort een 9.07 uit 10 op basis van 51 reviews.