Beoordelingen Vakantiepark Landal Reevallis***

Landal Reevallis***
126 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Reevallis***
Oude Akerweg 40, 6294 AM, Vijlen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Reevallis*** in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Reevallis*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Reevallis scoort een 8,7 uit 10, op basis van 126 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Reevallis*** in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Reevallis***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Reevallis*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 109 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Reevallis*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Landal Reevallis*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Landal Reevallis*** met andere accommodaties in Vijlen.
Even geduld a.u.b.

7,8
6,8
8,3
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juni 2014
"Nog meer genoten dan de vorige keer"vertalen
Fam. Doornenkamp
10,0

01-07-2014 Wederom een heerlijke week gehad op reevallis in vijlen. Nu met perfecte en zeer goedkope wifi van ziggo. we waren met het hele gezin slechts 15 euro kwijt voor een week en snel! ze hadden eerst kpnspots maar dat was duur en slecht. Nu super snel. Tot de volgende keer!

Apr. 2014
"Heerlijk rustig gelegen park."vertalen
cruyshoeve
6,0
8,0

30-04-2014 Een bijzonder mooi gelegen park. Zeker de helft van de woningen hebben een wijds uitzicht. Het is er lekker rustig. Een prima ontvangst. De woningen zijn al wat ouder, maar ze zien er nog prima uit. De woning was ook goed schoon gemaakt. Lekker veel ruimte in het huisje, en de keuken was ook goed uitgerust. Er lag van alles in de keukenla en de kastjes.
De omgeving is prachtig. Je kunt er prima wandelen. Fietsen is lastiger met al die heuveltjes. Restaurantjes zijn er zat in het dorp en de omliggende dorpen. Een heerlijk weekje vakantie gehad. Voor volgend jaar meteen maar geboekt. Een prima park voor mensen die rust willen. Een zwembad of sportactiviteiten zijn er niet. Maar er waren veel gezinnen met kinderen. Veel speelplekken, en voor het zwembad kun je gratis naar Landal Vaals.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Genoten!"vertalen
Elles ten Hoor
8,0

02-03-2014 Landal Reevallis is een zeer net park. Erg geschikt voor gezinnen en echtparen/stelletjes. Er zijn een aantal speelplekken op het park en met de vouchers die je onbeperkt kunt afhalen, kan je gratis gebruik maken van het mooie zwembad in Landal Hoog Vaals. Ook kan je op vertoon van je sleutel gratis gebruik maken van het indoor speelparadijs op Landal Hoog Vaals waar je tevens mee kan doen aan activiteiten en gebruik kunt maken van de bowlingbanen, midgetgolf, squash, tennisbanen enz. De omgeving is erg mooi. Wij komen zeker weer!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Landal Reevallis*** ...

met vrienden, Dec. 2013
"Fijn park, fijne omgeving"vertalen
spic
8,0

04-01-2014 Inderdaad een basic park, maar wie meer vertier wil kan richting Hoog Vaals. De inrichting van het huisje, evenals de schoonmaak, is prima. Het is er in de wintertijd wel lastig warm te houden. Prachtig wandelen in de omgeving, of even de auto pakken en een stukje verder een van de tientallen wandelmogelijkheden ontdekken. Reevallis heeft geen restaurant, maar even een minuutje of 5-10 lopen naar het dorpje geeft zo een stuk of 6 leuke restaurants, waarvan Uit de Kunst een aanrader is. Voor wie eenvoudig wil: A Gen Kirk. Wel reserveren.
Het Park is vuurwerkvrij - dus veel hondenbezitters hier. Geen overlast voor de viervoeters. Maar wat ik dan niet begrijp is dat sommige baasjes overdag (en/of 's avonds) op pad gaan, de honden thuislaten die dan de hele boel bij elkaar blaffen. Dat is toch ook overlast! Wat ge niet wil dat u geschiedt... enzovoorts.

met oudere kinderen, Nov. 2013
"Schitterende plek"vertalen
B.M. de Vries
9,0

19-11-2013 Vakantie park Reevallis is een fantastische plek om tot rust te komen. Het kleinschalig park is perfect onderhouden. Wij komen hier al jaren en hebben weer eens genoten van het schitterend uitzicht. Gezellig huisje en heerlijk warm, niets om over te klagen. Vriendelijke parkmanagers en een ruime sortering informatie om in de geweldige Limburgse omgeving mee te verkennen. Wij hebben weer echt genoten. Familie Otten en de Groot.

met partner, Okt. 2013
"Rustige omgeving!"vertalen
Ron
7,0

28-05-2014 Leuk vakantiepark in een rustige omgeving, van hieruit veel plaatsen te bezoeken. Ligging is vlak tegen de Duitse grens. Huisjes goed onderhouden met de nodige voorzieningen, we hadden onze ATB fietsen meegenomen, deze konden we stallen in de berging bij het huisje. Je zit van hieruit snel op mooie ATB routes in de omgeving. Geen restaurant of andere voorzieningen op dit park aanwezig!

met partner, Sept. 2013
"Prachtig gelegen, slechte accommodatie"vertalen
Aly Lutke
5,0
6,0
3,0

30-09-2013 Afgegaan op de overwegend positieve reacties op Zoover over het Landal-park Reevallis, boekten we een week een 6persoons 'bungalow.' Als voorkeur hadden we aangegeven en betaald voor een accommodatie met mooi uitzicht. En dat was dan ook meteen het enige pluspunt! Het huisje was zeer gedateerd, het toilet stonk naar urine, de raamkozijnen van de slaapkamers waren hier en daar verrot en de veiligheid van de elektriciteit liet te wensen over. Kortom: voor ons geen Reevallis meer!!

met partner, Sept. 2013
"Rustig park in een prachtige omgeving"vertalen
Roelie
8,0

20-09-2013 Het is voor ons een heerlijk, rustig, goed onderhouden park.
Wij, en onze hond, kunnen uren wandelen in de prachtige omgeving.

Kom je voor een boel drukte en vermaak....zoek dan een ander landal-park.

Wij zijn al vaker op Reevallis geweest en hopen in 2014 terug te komen.

alleenreizend, Aug. 2013
"Geweldige plek!!!!!!!"vertalen
Yvonne van der Heid...
10,0

14-09-2013 Prachtige ligging! Keurige en gezellige inrichting van de accomodatie!
Zeer vriendelijke medewerkers!
Rustig park ! Genieten dus voor de rustzoekers.

met partner, Aug. 2013
"Uniek prachtig uitzicht !!!!!!!!!!!"vertalen
I.Besseling
8,0

14-08-2013 Wederom een heerlijke vakantie gehad ,op dit voor LANDAL begrippen eenvoudige Park,maar wel met het mooiste uitzicht wat je kunt wensen!!!!!!!!!!!!.We verbleven in een 2 persoonshuisje,mooi gerenoveerd,{anders dan de foto's op de Landal site !!} Royale slaapkamer,met 2 hang/legkasten waar op een originele manier ,ook nog eens de nachtkastjes in verwerkt zijn !! Mooi uitzicht boeken is wel belangrijk , onvoorstelbaar MOOI !!!! We zijn hier voor de tweede keer geweest en dat is nog nooit eerder gebeurd, dus...............

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?