8,4

Wij komen zeker terug

Edwin, 28-7-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Lekker. Rustig park. Mooi uitzicht goede bungalow
Gereisd met partner in januari 2017

Leuk park minder geschikt voor mensen met kinderen

Marijke, 7-1-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Doordat er geenzwembad bij zit je kan er goed wandelen naar vijlen en in het vijlerbos. Het park bezit leuke bungalows.de meeste bungalows hebben een prachtig uitzicht.
Gereisd met partner in januari 2016

Vuurwerkvrij park

Mevr wijgerde, 1-1-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

Wij hadden expres geboekt bij reevallis omdat het een vuurwerkvrij park zou zijn .

Maar doordat het park met zijn huisjes exact tegen het dorpje vijlen ligt kan men niet spreken over vuurwerkvrij ,Op het moment dat het 12 uur werd brak daar ook de hel los ,dus zaten we nog met een zeer angstige hond .

Dus landal park reevallis voor dat weekend kosten even bijna € 700 kunnen jullie vertellen wat jullie willen maar vuurwerkvrij echt niet .

Het huisje was ruim maar niet echt schoon de douche en toilet waren schoon maar verder was het zeer stoffig en het rook ook niet zo fris als je binnen kwam vloerkleed op de hoeken versleten op de slaapkamer zeer veel stof de omgeving is mooi daar zal ik echt niet over klagen bij de receptie waren ze ook zeer vriendelijk maar vuurwerk vrij mooi niet

Gereisd met partner in december 2016

prima park voor alleenstaand echtpaar

dick, 13-12-2016
  • Onderkomen8

knus huisje, schoon en goed onderhouden
Gereisd met partner in december 2016

Prima uitvalsbasis voor bijv. kerstmarkten

Rian, 9-12-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Zeer rustig, kleinschalig park. Je merkt bijna niet dat je buren hebt. Wij kozen voor een iets luxere 4-persoons bungalow met bad, sauna en zonnehemel. Uitstekende bedden en banken. Goede (betaalde) Wifi in de bungalow. Receptie heeft beperkte openingstijden en er waren verder weinig voorzieningen op het park, maar daar hebben wij bewust voor gekozen. Verspreid tussen de bungalows staan wat speeltoestellen voor kinderen. Op loopafstand zijn er enkele eetgelegenheden, bijv. A gen kirk bij de Kerk in Vijlen. Tien minuutjes lopen en vlak bij de bakker en de buurtwinkel, Zeer gemoedelijk en goede uitleg over gerechten op de kaart. Maar je kunt natuurlijk ook in omliggende plaatsen gaan eten. Wij waren zeer verrast over Pizzeria Ristorante Bellissima aan de Maastrichterlaan 137 in Vaals. Heerlijk gegeten, gerechten smaakten uitstekend en werden leuk gepresenteerd.Vakmanschap en gastheer/vrouw zijn gaan daar moeiteloos hand in hand.

Prachtig en Rustig

Ik, 25-11-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Rustig en klein park. Op het park is zelf niets te doen. Je bent afhankelijk van dorpen en steden verderop. Het uitzicht is mooi en het is er erg rustig. Geen last van buren gehad. Veel in de omgeving gezien en genoten van het mooie limburg.

Huisje is wat aan de kleine kant, en de bedden schuiven over de gladde vloer erg snel uit elkaar. Ook leek het alsof je niet zelf de temperatuur kon regelen waardoor het erg warm was in het huis. Maar verder een prima huisje om een weekje in te vertoeven.

Gereisd met partner in november 2016

Heerlijk rustig kleinschalig park

Jo, 11-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooie ruime bungalows met voldoende privacy. Klantvriendelijke medewerkers.Op de grens van Nederland Belgie en Duitsland , dicht bij de mooie steden Aken en Maastricht . Veel wandel en fiets mogelijkheden . Tevens veel mooie dorpjes in de buurt . In Vaals ( 4 kilometer van park ) een uitgebreid winkelbestand en diverse restaurantjes waar je voor een zeer redelijke prijs heerlijk kan eten.
Gereisd met partner in september 2016

rust en ruimte

elburger, 10-9-2016
  • Onderkomen9

Een heerlijk oase van rust. Prachtige uitzichten vanuit de bungalows. Kleinschalig wat zeker zo , m.i. moet blijven. Uitvalbasis voor wandeltochten, musea, steden, dierentuinen. Een plek waar je met mooi en minder mooi weer prima kunt verblijven.

In een paar uur loop je van Duitsland via Vijlen naar België.

Wij komen hier zker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk rustig park

Marja Wilst, 27-8-2016
  • Onderkomen10

Een heerlijk rustig park zonder faciliteiten, dat vinden wij heerlijk, we zoeken het verder liever buiten het park.

Mooi gebied voor veel wandelingen.

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastische ligging!

Nina So., 8-8-2016
  • Onderkomen10

De ligging is schitterend en het personeel is uiterst vriendelijk!
Gereisd met partner in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Reevallis in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Reevallis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Reevallis scoort een 8.4 uit 10 op basis van 171 reviews.